Kun kerran,toki vuosia sitten, eräs kaupungin herroista teki Sveitsiin työmatkan ,mukana oli myös sihteeri. Siitä siis jo aikaa yli 15 vuotta,mutta vieläkö on kaupungilla tuollaisia työmatkoja? Nimiä ei viitsi laittaa. Mitähän työtä Sveitsin työmatkalla on tehty,heh. Viikon työmatka oli silloin. Olisi kiva tietää,vieläkö tuollaisia työmatkoja tehdään.
Voiko kaupungin päättäjät tehdä sveitsiin työmatkaa
13
760
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Sveitsin matkat korjattu jokin aika sitten Italian seminaareilla ja Venäjän kiertueella...?
Tuloksista ei kannata kysyä.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18257620
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saitko alkusi sillä matkalla, heh .
- Anonyymi
Niiden matkojen tuloksista tietää parhaiten tk:n labra ja lääkkeistä apteekki... hahhaa.
- Anonyymi
Kyllä minun käy kateeksi. Kuulin luotettavasta lähteestä, että eräs kaupungin virkamies oli käynyt useana aamuna aamupas. . .la.
Itse olen kärsinyt ummetuksesta (https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00092) jo viikon.
Onko muilla ollut tällaisista kaupungin virkamiesten matkoista minkäänlaista kateutta.- Anonyymi
Ei tartte olla kade,mutta kertoohan se jo paljon kun olleet eron partaalla reissun jälkeen....Jos viikon asuu hotellissa Alpeilla sihteerin kanssa kaupungin maksamaan,jonka jälkeen kriisi perheessä,kertoo kyllä olennaisen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte olla kade,mutta kertoohan se jo paljon kun olleet eron partaalla reissun jälkeen....Jos viikon asuu hotellissa Alpeilla sihteerin kanssa kaupungin maksamaan,jonka jälkeen kriisi perheessä,kertoo kyllä olennaisen....
Kumman puoliso olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumman puoliso olet.
Kertokaa ihmeessä lissää..todella mielenkiintoinen "keissi"🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa ihmeessä lissää..todella mielenkiintoinen "keissi"🤗
Kyllähän sen tietää, miten hommat on menny.
- Anonyymi
Tämä keskusteluko on sitä paskanjauhamista?
- Anonyymi
Suomalaiset rahahenkilöt joutuivat tekemään rahahakumatkoja Sveitsiin ennen vuodenvaihdetta 2015. Piti hakea cashmoney pois ennenkuin verottaja olisi päässyt tileihin käsiksi. Tullilla oli jopa rahanhaistaja koiria käytössään💰💰💰💰💰.
- Anonyymi
Minun puolestani Kalajoen virkamiesjohto ja luottamusmiesjohto voivat matkustaa kaupungin piikkiin vaikka Timbuktuun, mielellään kyllä vieläkin kauemmas, kunhan vain jäävät sinne ihan pysyvästi!
- Anonyymi
Menolippu.... voisin keräykseen osallistua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1549302Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3437076Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1036032- 1643990
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.953365Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.343301Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu663286- 1882833
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht762676Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen32188