Moikka,
Mulla on diagnosoitu kuukausi sitten ADD ja lääkekokeilussa on Conserta 18mg. Se on auttanut hyvin yhdellä ja kahdella napilla/päivä ja saan tehtyä töitä sen kanssa hyvin=saan jotain valmiiksi päivän aikana. Mutta nää lääkelaskut! Joka paikkaa särkee, lihaksia eniten, jalkoja, sormia,suu on hiekkapaperia ja pää jumissa. Jos nostan annosta niin nää laskut vaan pahenee. Onko teillä muilla tällasia? Onko joku muu lääke joka on auttanut keskittymään mutta josta ei tulisi näitä jälkioloja näin voimakkaasti?
Lääke on muuten hyvä ja on auttanut mutta nää illat on ihan perseestä.
Olen nuorempana lääkinnyt oloa "nopeilla" ja tämä olo on kyllä ihan just kuin nopeiden laskut enkä yhtään nyt haluaisi tai kaipaisi niitä...
Concerta ja sivuvaikutukset
Anonyymi-ap
1
408
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213561- 162402
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3761990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371884- 271601
- 311587
- 321559
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141167
- 121051