Moikka,
Mulla on diagnosoitu kuukausi sitten ADD ja lääkekokeilussa on Conserta 18mg. Se on auttanut hyvin yhdellä ja kahdella napilla/päivä ja saan tehtyä töitä sen kanssa hyvin=saan jotain valmiiksi päivän aikana. Mutta nää lääkelaskut! Joka paikkaa särkee, lihaksia eniten, jalkoja, sormia,suu on hiekkapaperia ja pää jumissa. Jos nostan annosta niin nää laskut vaan pahenee. Onko teillä muilla tällasia? Onko joku muu lääke joka on auttanut keskittymään mutta josta ei tulisi näitä jälkioloja näin voimakkaasti?
Lääke on muuten hyvä ja on auttanut mutta nää illat on ihan perseestä.
Olen nuorempana lääkinnyt oloa "nopeilla" ja tämä olo on kyllä ihan just kuin nopeiden laskut enkä yhtään nyt haluaisi tai kaipaisi niitä...
Concerta ja sivuvaikutukset
Anonyymi-ap
1
674
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479