Itse vastaan
silmät 💫
Kerro yksi hyvä asia kaivatustasi.
158
3370
Vastaukset
- Anonyymi
Silmät ja hymykuopat ehdottomasti.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Iloinen hymy.
- Anonyymi
Peräsin yhdellä tutulla naisella.
- Anonyymi
Luonne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonne.
kerro luonteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro luonteesta?
Vaikea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea
Kuulostaa tutulta🤔 niin ja se katse 🥵
- Anonyymi
Millainen peräsin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen peräsin?
Kiinteä, liikunnallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen peräsin?
Valtavan Iso
- Anonyymi
Kädet ja ne ihollani.
- Anonyymi
Yhden solakan naisen vartalon muotoja käteni mielellään hyväilisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden solakan naisen vartalon muotoja käteni mielellään hyväilisivät.
Molempi parempi.
- Anonyymi
Vastaan: hän. ❤️
- Anonyymi
Muumioitunut katse :)
- Anonyymi
Hymy
- Anonyymi
hiukset.
- Anonyymi
Silmät.
- Anonyymi
Mela
- Anonyymi
Eräs tuttu ihana nainen saisi sitä(kin)...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs tuttu ihana nainen saisi sitä(kin)...
Niinpä tietenkin 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietenkin 😆
Ja etenkin sitä jos eteenkin ottaa 😂
- Anonyymi
Kokonaisuus. ❤️
Miehessä. - Anonyymi
Mustat hiukset, lyhyet
- Anonyymi
Kädet
- Anonyymi
Jalat.
- Anonyymi
Se, että hän on olemassa. Juuri sellaisena kuin on.
- Anonyymi
Ihanasti sanottu jollekin ❤️🙏
- Anonyymi
Varpaat
- Anonyymi
Tyylikäs mies 🤤
- Anonyymi
Sielu 🤗❤️
- Anonyymi
Aaaww mun on nyt sori vaan pakko omia tämä. ❤️ Yhdyn sinuun.. Siis häneen. 🤗❤️
- Anonyymi
saa koukkuun, monen muunkin naisen varmaan...ei se kyl oo hyvä asia
- Anonyymi
Tuoksu nuuuuh
- Anonyymi
Tarvekseensa saanut, pierunpidättelijä itärajalta, täysin myity kyykkkijä, sorastuksen marjastaja. Hampaaton nukke, ei mikään hirviö sinällään....
:)
https://m.youtube.com/watch?v=DXmRiWZzvIY- Anonyymi
Onkohan susta kiva k*usata?
- Anonyymi
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Hymy ja se katse❤️
- Anonyymi
Paperinukke
- Anonyymi
Naisen askellus keijumaisuus ja kauniit hiukset, kasvot... Koko pakkaus viehättää
- Anonyymi
Luotettava
- Anonyymi
Kiitos 🤎
- Anonyymi
Sellainen onkin vaikea löytää
- Anonyymi
Hän herätti sydämeni pitkästä horroksesta pelkällä olemassaolollaan.
- Anonyymi
Sellaista se kaiketi toisinaan saattaa olla..?!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se kaiketi toisinaan saattaa olla..?!??
Sopii kuvioon, tai ainakin silloin joskus sopi. Mutta siinähän sanotaan myös että aion tulla luoksesi uudestaan,poikki iki-routaisen isänmaan...
- Anonyymi
En usko että saan koskaan olla hänen kanssaan. Kun on koko ajan niin murheellinen olo. Öitä. Mieheltä.
- Anonyymi
Helposti lähestyttävä nainen. Se on yksi arvokkaimpia ja seksikkäimpiä piirteitä mitä ihmisessä voi olla 🤗.
- Anonyymi
Niin ketään ei ole sinänsä ikävä. Mietiskellyt vaan menneitä. Tai vähän on ikävä. Tää on vaikee vastata mut sanotaan vaikka välittömyys.
- Anonyymi
Halutessaan ihanan hellä
- Anonyymi
Silmät. Äly. Ääni.
- Anonyymi
Se katse ja luonne..
- Anonyymi
luonne vaikeako?
- Anonyymi
En tunne koko ihmistä ja tästäkin jo vuosia.
- Anonyymi
Kokonaisuus Naisessa❤️❤️
- Anonyymi
Oi ❤️❤️
- Anonyymi
Kasvot. Silmät. Kärsivällisyys. Fiksuus. Seksikkyys.
- Anonyymi
on tosi hyvä valehtelija
- Anonyymi
Miehessä kaikki.
- Anonyymi
Katse ja miten saa mut nauramaan ❤️
- Anonyymi
Sai mut nairamaan. Soitti alussa melkein joka ilta
- Anonyymi
Vatsa👌🏻🤤
- Anonyymi
Jos nyt jokin yksittäinen piirre niin vastaan silmät ja se jokin erityinen naisessa. En osaa selittää tarkemmin.
- Anonyymi
Hymy
- Anonyymi
Yhden lyhyehkön S:n hedelmävako, oi kun pääsisi maiskuttelemaan kielellä...
- Anonyymi
Parasta että lähti rentun matkaan ajoissa. siinäpä on sit vahtajille tarjolla. 5 tai 6 äijä menossa. hyvä että häipyi. sainkin kunnollisen naisen rinnalleni.
- Anonyymi
Ja silti hänen peräänsä vingut netin syövereissä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti hänen peräänsä vingut netin syövereissä 👍
Enpä vingu niin kuin sinä.
- Anonyymi
Ninni otti viinaa ku isoot miähet.
- Anonyymi
😂💕
- Anonyymi
Olispa ihanaa olla jonkun kaivattu
- Anonyymi
Hyvinkin saatat tietämättäsi olla...
- Anonyymi
Vielä toinen... Keijuni olen jo löytänyt ja irti en päästä
- Anonyymi
Ninni? Milloin taivut
- Anonyymi
Vaikea kertoa vain yhtä.
Magneettisen kiinnostava.- Anonyymi
Mies tämä.
- Anonyymi
Vaaleus.
- Anonyymi
Mies saa minut aina hymyilemään ja sydämeni pomppailemaan 😍 …ja ne kädet 🥰
- Anonyymi
Aika tomera.
- Anonyymi
Aidosti hyväsydäminen mies
- Anonyymi
Kiitos 😗
- Anonyymi
Energeettinen vetovoimansa joka ulottuu *** km päähän ja vetää kohti magneettisesti.
- Anonyymi
Niska
- Anonyymi
Täydellisen hurmaava luonteeltaan ja olemukseltaan. Kaikki tykkää. :)
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä.
- Anonyymi
Lempeä, komea, viheltävä mies...😉
- Anonyymi
Upeat ripset
- Anonyymi
Hän jäi mieleen.
- Anonyymi
Uneksin hänestä aina.
- Anonyymi
Sori että olen negatiivinen mutta ei ole enää oikeestaan mitään positiivista ajattelua hänestä, vain neutraalia ihmisestä itsestä. Miksi olisi. Olen tosi vihainen itselleni että olen ollut häneen ihastunut tai kiinnostunut hänestä ja olen hyvin vihainen elämälle siitä että olen joskus kohdannut hänet. En pidä siitä asiasta että olen ollut ihastunut ja kiinnostunut hänestä. Se on ollut aika inhottavaa ja kauheaa, ja se tunne samoin. En vain haluaisi enää koskaan nähdä häntä koska hän tuo ahdistuksen tunteita ja ärsytystä minussa ja ei hyviä muistoja.
Toisaalta nämä asiat ovat vain erittäin hyvä asia tilanteeseen nähden. Anteeksi vielä kerran negatiivisuudestani ja kaikesta tästä.- Anonyymi
Miksi ihmeessä silti luet tätä palstaa ja haluat osallistua. Kamala tuo kommenttisi.
- Anonyymi
Ajattelen samoin miehestä. Näin hänessä jotain hyvää jota ei todellisuudessa ollutkaan. Perun kaikki kauniit sanani ja ajatukseni hänestä. Sitä ihmistä ei ollut olemassakaan.
muistan että hänellä oli aivan ihanat valkoiset bosen kuulokkeet kun näin hänet vuokin metrossa toissailtana. emme puhuneet mitään ja se oli jotenkin outo tilanne, menin siinnä ihan lukkoon. edelleen on valtava ikävä 😭. olen suunnattoman huolissani kaivattuni voinnista ja jaksamisesta 😢
- Anonyymi
Leuka. Jostain syystä joskus ihastumisen alkuaikoina ajattelin hänen leukaansa intohimoisesti.
Ja minä hän meni tekemään... ei siitä sen enempää. - Anonyymi
Olemus.
- Anonyymi
Hyvänmallinen vartalo ja peppu. Eräällä itseäni vanhemmalla, tutulla naisella. Luonnekin miellyttää.
- Anonyymi
Kuinka paljon vanhemmalla?
- Anonyymi
Vaikuttaa kivalta sekä silmät hymy ja ne naiselliset muodot. En tykkää laiheliineista.
Pienet ja hoikat, sporttiset nuoret naiset on ihania.
- Anonyymi
Jani onko netta edelleen sun kaivattusi?
Anonyymi kirjoitti:
Jani onko netta edelleen sun kaivattusi?
Enhän minä tuossa ketään nimeltä maininnut? Kerroin vain millainen kaivattu voisi olla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enhän minä tuossa ketään nimeltä maininnut? Kerroin vain millainen kaivattu voisi olla.
Sä jani olet sanonut että vertaat naisia teini-ikäiseen nettaan. eikö näin ole
Anonyymi kirjoitti:
Sä jani olet sanonut että vertaat naisia teini-ikäiseen nettaan. eikö näin ole
Miten sen nyt tähän muotoilisin selkeästi. Täytyy aika ihmeellinen tapaus olla, että pystyn ihastumaan uudelleen. Tuskin enää yhtä voimakkaasti ihastun tässä elämässä. Vaikka ei sillä tietenkään mitään käytännön merkitystä ole, miten yksinäni ihastun. Kiinnostua voin ja kiintyä johonki mukavaan ja nättiin tyyppiin. Eri asia, tuleeko sellaista enää eteen missään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten sen nyt tähän muotoilisin selkeästi. Täytyy aika ihmeellinen tapaus olla, että pystyn ihastumaan uudelleen. Tuskin enää yhtä voimakkaasti ihastun tässä elämässä. Vaikka ei sillä tietenkään mitään käytännön merkitystä ole, miten yksinäni ihastun. Kiinnostua voin ja kiintyä johonki mukavaan ja nättiin tyyppiin. Eri asia, tuleeko sellaista enää eteen missään.
Niin mä olen sanonut sulle jani ettei teinit usein ihastu yli 50 vuotiaisiin miehiin.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mä olen sanonut sulle jani ettei teinit usein ihastu yli 50 vuotiaisiin miehiin.
Ja sillä olenkin sanonut, että tämä elämä on ohi. Tässä ei enää saa nauttia nuorista kauniista naisista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sillä olenkin sanonut, että tämä elämä on ohi. Tässä ei enää saa nauttia nuorista kauniista naisista.
Et niin koska he eivät lähesty sua koska haluavat olla oman ikäistensä kanssa. Et sinäkään ollut teininä ihastunut 50 vuotiaisiin naisiin niin miksi teintyttöjen pitäis ihastua suhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin koska he eivät lähesty sua koska haluavat olla oman ikäistensä kanssa. Et sinäkään ollut teininä ihastunut 50 vuotiaisiin naisiin niin miksi teintyttöjen pitäis ihastua suhun
Te kaksi ja varsinkin tämä, joka tuo joka kerta tämän nimen esiin, onnistutte kyllä pilaamaan aloituksen kuin aloituksen.
Teillä on jäänyt levy vähän pyörimään paikoilleen.
Tässä piti kerto yksi hyvä asia kaivatusta, eikä käydä läpi teidän kahden erimielisyyksiä siitä keneen saa ihastua ja kauanko joku jaksaa käydä tarkistamassa, mitä yksi henkilö kommentoi mihinkin keskustelupalstalla.
Voisitteko siirtää nämä keskustelunne kahdenkeskisiksi. On sen verran monta kertaa tulleet nämä jo puitua julkisesti täällä. 🤯 Anonyymi kirjoitti:
Te kaksi ja varsinkin tämä, joka tuo joka kerta tämän nimen esiin, onnistutte kyllä pilaamaan aloituksen kuin aloituksen.
Tässä piti kerto yksi hyvä asia kaivatusta, eikä käydä läpi teidän kahden erimielisyyksiä siitä keneen saa ihastua ja kauanko joku jaksaa käydä tarkistamassa, mitä yksi henkilö kommentoi mihinkin keskustelupalstalla.
Voisitteko siirtää nämä keskustelunne kahdenkeskisiksi. On sen verran monta kertaa tulleet nämä jo puitua julkisesti täällä. 🤯Minä en puhunut enkä puinut omassa kommentissani mitään. Mutta tää yksi jankuttaa aina samasta asiasta. Ikään kuin haluaisi, etten vahingossakaan unohda tätä N nimistä naishenkilöä. Katkerana myös siitä, etten katsele oman ikäluokan naisia kieli pitkällä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en puhunut enkä puinut omassa kommentissani mitään. Mutta tää yksi jankuttaa aina samasta asiasta. Ikään kuin haluaisi, etten vahingossakaan unohda tätä N nimistä naishenkilöä. Katkerana myös siitä, etten katsele oman ikäluokan naisia kieli pitkällä.
Jani Mutta nettahan on sun kaivattusi. Ei edes hänen poikaystävänsä saa sua menee eteenpäin. Sä et tule samaan teini-ikäistä tyttöystävää. Katsele teinityttöjä mutta ei ne katsele sua
Anonyymi kirjoitti:
Jani Mutta nettahan on sun kaivattusi. Ei edes hänen poikaystävänsä saa sua menee eteenpäin. Sä et tule samaan teini-ikäistä tyttöystävää. Katsele teinityttöjä mutta ei ne katsele sua
Kyllä minä olin jättänyt hänet rauhaan, heti kun tajusin että hänellä on poikakaveri ja se tapahtui ihan kuvia katsomalla... Nyt tässä ei ole ollut enää mitään epäselvyyttä aikoihin. Minä en haaveile enää yhtään kestään. Kyllä tiedostan millainen vanha rumilus olen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä olin jättänyt hänet rauhaan, heti kun tajusin että hänellä on poikakaveri ja se tapahtui ihan kuvia katsomalla... Nyt tässä ei ole ollut enää mitään epäselvyyttä aikoihin. Minä en haaveile enää yhtään kestään. Kyllä tiedostan millainen vanha rumilus olen.
Niin mutta miksi haluat teini-ikäisen tytön parisuhteseen. En usko että kukaan teini haluaa sun kaa parisuhteseen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta miksi haluat teini-ikäisen tytön parisuhteseen. En usko että kukaan teini haluaa sun kaa parisuhteseen.
Miksi? Miksi yleensä halutaan parisuhteeseen jonkun kanssa?
Eiköhän syy ole aina sama, oli minkä ikäisestä (aikuisesta) vaan kyse. Rakkaudesta tietenkin on kyse.
Sille en voi mitään jos minuun ei kukaan rakastu. Sitten täytyy olla ilman.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi? Miksi yleensä halutaan parisuhteeseen jonkun kanssa?
Eiköhän syy ole aina sama, oli minkä ikäisestä (aikuisesta) vaan kyse. Rakkaudesta tietenkin on kyse.
Sille en voi mitään jos minuun ei kukaan rakastu. Sitten täytyy olla ilman.No kysy teineiltä miksi eivät kiinnostu susta. mene tonne nuorten palstalle kysyy.
Anonyymi kirjoitti:
No kysy teineiltä miksi eivät kiinnostu susta. mene tonne nuorten palstalle kysyy.
Ihan kuin sitä tarvitsis erikseen kysyä... Enhän minäkään kiinnostu viiskymppisistä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan kuin sitä tarvitsis erikseen kysyä... Enhän minäkään kiinnostu viiskymppisistä.
mutta nuorten palstalla voisit kysyä miksei he kiinnostu 51 vuotiaasta miehestä
Anonyymi kirjoitti:
mutta nuorten palstalla voisit kysyä miksei he kiinnostu 51 vuotiaasta miehestä
En ole ihan niin tyhmä, että menen sellaista kysymään. Kyllä sen vastauksen tietää kysymättäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Voisitteko siirtää nämä keskustelunne kahdenkeskisiksi. On sen verran monta kertaa tulleet nämä jo puitua julkisesti täällä. 🤯Täysin samaa mieltä tästä. Mustasusihan ei itse yleensä aloita tätä keskustelua, vaan kommentoi nytkin yleisesti asiaa.
En tiedä mihin ihmisten sisälukutaito on hävinnyt ja miksi jotkut ottavat oikeudekseen sorsia ja riepotella jotain ihmistä päivästä ja viikosta, jopa vuodesta toiseen.
Olen ennenkin sanonut, että Suomessa on oikeuslaitos tällaisia asioita varten. Palsta ei sitä ole!
Ennen kuin joku alkaa valittamaan, et hyväksyn pedofilian, niin en todellakaan hyväksy ja käsittääkseni tässä ei ole siitä kysymyskään.
Minun tai sinun tehtävä ei ole toimia palstapoliisina, vaan siihen on oikea virkavalta.
Sen sijaan jokaisen tehtävä on toimia toisia kunnioittavalla tavalla täällä palstalla ja muualla. Painakaa se päähänne. Lopettakaa palstakiusaaminen ja antakaa ihmisten olla rauhassa.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole ihan niin tyhmä, että menen sellaista kysymään. Kyllä sen vastauksen tietää kysymättäkin.
lopeta sitten itsesi haukkuuminen ja ajattele järjellä. Etkö sä ymmärrä ettei kukaan 18 vuotias kiinnostu yli 50 vuotiaasta miehestä. hae vaan sääliä itsesi haukkumisella
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Täysin samaa mieltä tästä. Mustasusihan ei itse yleensä aloita tätä keskustelua, vaan kommentoi nytkin yleisesti asiaa.
En tiedä mihin ihmisten sisälukutaito on hävinnyt ja miksi jotkut ottavat oikeudekseen sorsia ja riepotella jotain ihmistä päivästä ja viikosta, jopa vuodesta toiseen.
Olen ennenkin sanonut, että Suomessa on oikeuslaitos tällaisia asioita varten. Palsta ei sitä ole!
Ennen kuin joku alkaa valittamaan, et hyväksyn pedofilian, niin en todellakaan hyväksy ja käsittääkseni tässä ei ole siitä kysymyskään.
Minun tai sinun tehtävä ei ole toimia palstapoliisina, vaan siihen on oikea virkavalta.
Sen sijaan jokaisen tehtävä on toimia toisia kunnioittavalla tavalla täällä palstalla ja muualla. Painakaa se päähänne. Lopettakaa palstakiusaaminen ja antakaa ihmisten olla rauhassa.Kerro mulle sitten kun jani eli susi kirjoitteli vuosi sitten 11 vuotiaan tytön kanssa ja halusi lapselta kysyä naisten sielunelämästä. Mitä 11 vuotias lapsi voi tietää aikuisen naisen sielunelämästä.
Anonyymi kirjoitti:
lopeta sitten itsesi haukkuuminen ja ajattele järjellä. Etkö sä ymmärrä ettei kukaan 18 vuotias kiinnostu yli 50 vuotiaasta miehestä. hae vaan sääliä itsesi haukkumisella
Luulet ettei se ole koskaan mahdollista? Ei varmasti ole kovin yleistä, mutta mahdotonta se ei ole. En nyt sano että 18v, mutta joku lähemmäs 25v voi ihan hyvinkin kiinnostua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole haukkumista, kun toteaa, että syy on siinä, että on liian ruma ja vanha. Näin se menee.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Luulet ettei se ole koskaan mahdollista? Ei varmasti ole kovin yleistä, mutta mahdotonta se ei ole. En nyt sano että 18v, mutta joku lähemmäs 25v voi ihan hyvinkin kiinnostua.
niin sulla on yli 10 vuotta ollut aikaa saada nainen mutta miksi et ole saanut jos oikeesti luulet että nuoret naiset kiinnostuu susta. Eihän prinsessa,kana, kirsi halua sua nähdä livenä.
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mulle sitten kun jani eli susi kirjoitteli vuosi sitten 11 vuotiaan tytön kanssa ja halusi lapselta kysyä naisten sielunelämästä. Mitä 11 vuotias lapsi voi tietää aikuisen naisen sielunelämästä.
Enhän minä niin tyhmä ollut että häneltä kysyin mitään aikuisen sielunelämästä. Sinähän se siihenkin keskusteluun ängit väliin asiattomuuksilla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se ole haukkumista, kun toteaa, että syy on siinä, että on liian ruma ja vanha. Näin se menee.
mitä sun ystävät on mieltä tosta itsesi haukkumisesta?
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mulle sitten kun jani eli susi kirjoitteli vuosi sitten 11 vuotiaan tytön kanssa ja halusi lapselta kysyä naisten sielunelämästä. Mitä 11 vuotias lapsi voi tietää aikuisen naisen sielunelämästä.
Onko tästä ihan todisteet vai onko sana sanaa vastaan?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enhän minä niin tyhmä ollut että häneltä kysyin mitään aikuisen sielunelämästä. Sinähän se siihenkin keskusteluun ängit väliin asiattomuuksilla.
haluatko että etsin sulle että halusit jutella tyttö jiin kanssa naisten sielunelämästä
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Löytyy netistä . Voin etsiä sinulle kyllä . oota hetki niin käyn sulle hakemassa
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17756770/hei-tytto-j käyhän tuolta lukee
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17756770/hei-tytto-j käyhän tuolta lukee
Kiitos. Perehdyn tähän.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole kysynyt.
haukutko heidän seurassa myös itseäsi
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos. Perehdyn tähän.
netistä löytyy lisää .toi on vaan yksi ketju tyttö jiin ja suden jutuista
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos. Perehdyn tähän.
susi oli siis prinssi j nimimerkillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
susi oli siis prinssi j nimimerkillä
Onko koira tai 2?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin sulla on yli 10 vuotta ollut aikaa saada nainen mutta miksi et ole saanut jos oikeesti luulet että nuoret naiset kiinnostuu susta. Eihän prinsessa,kana, kirsi halua sua nähdä livenä.
Sua urputtaja ei kukaan halua.
- Anonyymi
Hymy.
- Anonyymi
Mistä ihmeen kaivatusta?
- Anonyymi
Hyvä peppu vaikka yrittää peitellä sitä
- Anonyymi
Ei peittele riittävän hyvin
- Anonyymi
Hän jaksoi minua niinkin kauan kun jaksoi. 💔
- Anonyymi
Yks huono puoli hänestä
Tai pari
Kerro ite - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks huono puoli hänestä
Tai pari
Kerro iteHän ei ole luonani. Siinä se suurin huono puoli.
- Anonyymi
ei hän ole kaivattu, mutta tulevaisuus ❤️ ihana pakkaus kaikkea mahdollista, mies johon mahtuu ihan kaikkea ja sopii minuun ja minulle täydellisesti.
- Anonyymi
Eli paksu kikuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli paksu kikuli
ei puhuta kikulista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei puhuta kikulista mitään.
joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.
se on sitä elämistä omaa elämää toisena. mikä kuulostaa hullulta mutta itse sen tiedän että on hirveän rankkaa. minustakin on tykätty ja yritän vaan päästä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa on miestä ja naista
Missä mun miehisyys ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa on miestä ja naista
Missä mun miehisyys ???Tuukko tänne lenkille
Koputa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on sitä elämistä omaa elämää toisena. mikä kuulostaa hullulta mutta itse sen tiedän että on hirveän rankkaa. minustakin on tykätty ja yritän vaan päästä pois.
Totta se on, jotkut naisetkin tykkää miehistä itsessä. itse koin sen älyttömän rankaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuukko tänne lenkille
KoputaMinulla on oma lenkkilaite.
En uskalla koputtaa,koputa sinä huomenna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on oma lenkkilaite.
En uskalla koputtaa,koputa sinä huomenna.Lisään en ole tuo sydän punainen.
Olen sinut itseni kanssa.Ei pui mies nais asiaa yksin ollessani.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811