Kerro yksi hyvä asia kaivatustasi.

Anonyymi-ap

Itse vastaan
silmät 💫

142

3513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silmät ja hymykuopat ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Iloinen hymy.

    • Anonyymi

      Peräsin yhdellä tutulla naisella.

      • Anonyymi

        Luonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonne.

        kerro luonteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro luonteesta?

        Vaikea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea

        Kuulostaa tutulta🤔 niin ja se katse 🥵


      • Anonyymi

        Millainen peräsin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen peräsin?

        Kiinteä, liikunnallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen peräsin?

        Valtavan Iso


    • Anonyymi

      Kädet ja ne ihollani.

      • Anonyymi

        Yhden solakan naisen vartalon muotoja käteni mielellään hyväilisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden solakan naisen vartalon muotoja käteni mielellään hyväilisivät.

        Molempi parempi.


    • Anonyymi

      Vastaan: hän. ❤️

    • Anonyymi

      Muumioitunut katse :)

    • Anonyymi

      Hymy

    • Anonyymi

      hiukset.

    • Anonyymi

      Silmät.

    • Anonyymi

      Mela

      • Anonyymi

        Eräs tuttu ihana nainen saisi sitä(kin)...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs tuttu ihana nainen saisi sitä(kin)...

        Niinpä tietenkin 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin 😆

        Ja etenkin sitä jos eteenkin ottaa 😂


    • Anonyymi

      Kokonaisuus. ❤️

      Miehessä.

    • Anonyymi

      Mustat hiukset, lyhyet

    • Anonyymi

      Kädet

    • Anonyymi

      Jalat.

    • Anonyymi

      Se, että hän on olemassa. Juuri sellaisena kuin on.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu jollekin ❤️🙏


    • Anonyymi

      Varpaat

    • Anonyymi

      Tyylikäs mies 🤤

    • Anonyymi

      Sielu 🤗❤️

      • Anonyymi

        Aaaww mun on nyt sori vaan pakko omia tämä. ❤️ Yhdyn sinuun.. Siis häneen. 🤗❤️


    • Anonyymi

      saa koukkuun, monen muunkin naisen varmaan...ei se kyl oo hyvä asia

    • Anonyymi

      Tuoksu nuuuuh

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onkohan susta kiva k*usata?


      • Anonyymi

        Mies vai nainen?


    • Anonyymi

      Hymy ja se katse❤️

    • Anonyymi

      Paperinukke

    • Anonyymi

      Naisen askellus keijumaisuus ja kauniit hiukset, kasvot... Koko pakkaus viehättää

    • Anonyymi

      Luotettava

      • Anonyymi

        Kiitos 🤎


      • Anonyymi

        Sellainen onkin vaikea löytää


    • Anonyymi

      Hän herätti sydämeni pitkästä horroksesta pelkällä olemassaolollaan.

      • Anonyymi

        Sellaista se kaiketi toisinaan saattaa olla..?!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se kaiketi toisinaan saattaa olla..?!??

        Sopii kuvioon, tai ainakin silloin joskus sopi. Mutta siinähän sanotaan myös että aion tulla luoksesi uudestaan,poikki iki-routaisen isänmaan...


    • Anonyymi

      En usko että saan koskaan olla hänen kanssaan. Kun on koko ajan niin murheellinen olo. Öitä. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Helposti lähestyttävä nainen. Se on yksi arvokkaimpia ja seksikkäimpiä piirteitä mitä ihmisessä voi olla 🤗.

    • Anonyymi

      Niin ketään ei ole sinänsä ikävä. Mietiskellyt vaan menneitä. Tai vähän on ikävä. Tää on vaikee vastata mut sanotaan vaikka välittömyys.

    • Anonyymi

      Halutessaan ihanan hellä

    • Anonyymi

      Silmät. Äly. Ääni.

    • Anonyymi

      Se katse ja luonne..

      • Anonyymi

        luonne vaikeako?


    • Anonyymi

      En tunne koko ihmistä ja tästäkin jo vuosia.

    • Anonyymi

      Kokonaisuus Naisessa❤️❤️

      • Anonyymi

        Oi ❤️❤️


    • Anonyymi

      Kasvot. Silmät. Kärsivällisyys. Fiksuus. Seksikkyys.

    • Anonyymi

      on tosi hyvä valehtelija

    • Anonyymi

      Miehessä kaikki.

    • Anonyymi

      Katse ja miten saa mut nauramaan ❤️

    • Anonyymi

      Sai mut nairamaan. Soitti alussa melkein joka ilta

    • Anonyymi

      Vatsa👌🏻🤤

    • Anonyymi

      Jos nyt jokin yksittäinen piirre niin vastaan silmät ja se jokin erityinen naisessa. En osaa selittää tarkemmin.

    • Anonyymi

      Hymy

    • Anonyymi

      Yhden lyhyehkön S:n hedelmävako, oi kun pääsisi maiskuttelemaan kielellä...

    • Anonyymi

      Parasta että lähti rentun matkaan ajoissa. siinäpä on sit vahtajille tarjolla. 5 tai 6 äijä menossa. hyvä että häipyi. sainkin kunnollisen naisen rinnalleni.

      • Anonyymi

        Ja silti hänen peräänsä vingut netin syövereissä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti hänen peräänsä vingut netin syövereissä 👍

        Enpä vingu niin kuin sinä.


    • Anonyymi

      Ninni otti viinaa ku isoot miähet.

      • Anonyymi

        😂💕


    • Anonyymi

      Olispa ihanaa olla jonkun kaivattu

      • Anonyymi

        Hyvinkin saatat tietämättäsi olla...


    • Anonyymi

      Vielä toinen... Keijuni olen jo löytänyt ja irti en päästä

    • Anonyymi

      Ninni? Milloin taivut

    • Anonyymi

      Vaikea kertoa vain yhtä.

      Magneettisen kiinnostava.

      • Anonyymi

        Mies tämä.


    • Anonyymi

      Vaaleus.

    • Anonyymi

      Mies saa minut aina hymyilemään ja sydämeni pomppailemaan 😍 …ja ne kädet 🥰

    • Anonyymi

      Aika tomera.

    • Anonyymi

      Aidosti hyväsydäminen mies

      • Anonyymi

        Kiitos 😗


    • Anonyymi

      Energeettinen vetovoimansa joka ulottuu *** km päähän ja vetää kohti magneettisesti.

    • Anonyymi

      Niska

    • Anonyymi

      Täydellisen hurmaava luonteeltaan ja olemukseltaan. Kaikki tykkää. :)

      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Lempeä, komea, viheltävä mies...😉

      • Missä voi antaa vihellysnäytteen? 🤔😂

        🐻


    • Anonyymi

      Upeat ripset

    • Anonyymi

      Hän jäi mieleen.

    • Anonyymi

      Uneksin hänestä aina.

    • Anonyymi

      Sori että olen negatiivinen mutta ei ole enää oikeestaan mitään positiivista ajattelua hänestä, vain neutraalia ihmisestä itsestä. Miksi olisi. Olen tosi vihainen itselleni että olen ollut häneen ihastunut tai kiinnostunut hänestä ja olen hyvin vihainen elämälle siitä että olen joskus kohdannut hänet. En pidä siitä asiasta että olen ollut ihastunut ja kiinnostunut hänestä. Se on ollut aika inhottavaa ja kauheaa, ja se tunne samoin. En vain haluaisi enää koskaan nähdä häntä koska hän tuo ahdistuksen tunteita ja ärsytystä minussa ja ei hyviä muistoja.
      Toisaalta nämä asiat ovat vain erittäin hyvä asia tilanteeseen nähden. Anteeksi vielä kerran negatiivisuudestani ja kaikesta tästä.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä silti luet tätä palstaa ja haluat osallistua. Kamala tuo kommenttisi.


      • Anonyymi

        Ajattelen samoin miehestä. Näin hänessä jotain hyvää jota ei todellisuudessa ollutkaan. Perun kaikki kauniit sanani ja ajatukseni hänestä. Sitä ihmistä ei ollut olemassakaan.


    • muistan että hänellä oli aivan ihanat valkoiset bosen kuulokkeet kun näin hänet vuokin metrossa toissailtana. emme puhuneet mitään ja se oli jotenkin outo tilanne, menin siinnä ihan lukkoon. edelleen on valtava ikävä 😭. olen suunnattoman huolissani kaivattuni voinnista ja jaksamisesta 😢

    • Anonyymi

      Leuka. Jostain syystä joskus ihastumisen alkuaikoina ajattelin hänen leukaansa intohimoisesti.
      Ja minä hän meni tekemään... ei siitä sen enempää.

    • Anonyymi

      Olemus.

    • Anonyymi

      Hyvänmallinen vartalo ja peppu. Eräällä itseäni vanhemmalla, tutulla naisella. Luonnekin miellyttää.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon vanhemmalla?


    • Anonyymi

      Vaikuttaa kivalta sekä silmät hymy ja ne naiselliset muodot. En tykkää laiheliineista.

    • Anonyymi

      Hymy.

    • Anonyymi

      Mistä ihmeen kaivatusta?

    • Anonyymi

      Hyvä peppu vaikka yrittää peitellä sitä

      • Anonyymi

        Ei peittele riittävän hyvin


    • Anonyymi

      Hän jaksoi minua niinkin kauan kun jaksoi. 💔

      • Anonyymi

        Yks huono puoli hänestä

        Tai pari

        Kerro ite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks huono puoli hänestä

        Tai pari

        Kerro ite

        Hän ei ole luonani. Siinä se suurin huono puoli.


    • Anonyymi

      ei hän ole kaivattu, mutta tulevaisuus ❤️ ihana pakkaus kaikkea mahdollista, mies johon mahtuu ihan kaikkea ja sopii minuun ja minulle täydellisesti.

      • Anonyymi

        Eli paksu kikuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli paksu kikuli

        ei puhuta kikulista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei puhuta kikulista mitään.

        joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.

        se on sitä elämistä omaa elämää toisena. mikä kuulostaa hullulta mutta itse sen tiedän että on hirveän rankkaa. minustakin on tykätty ja yritän vaan päästä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.

        Jokaisessa on miestä ja naista

        Missä mun miehisyys ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa on miestä ja naista

        Missä mun miehisyys ???

        Tuukko tänne lenkille

        Koputa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on sitä elämistä omaa elämää toisena. mikä kuulostaa hullulta mutta itse sen tiedän että on hirveän rankkaa. minustakin on tykätty ja yritän vaan päästä pois.

        Totta se on, jotkut naisetkin tykkää miehistä itsessä. itse koin sen älyttömän rankaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuukko tänne lenkille

        Koputa

        Minulla on oma lenkkilaite.
        En uskalla koputtaa,koputa sinä huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on oma lenkkilaite.
        En uskalla koputtaa,koputa sinä huomenna.

        Lisään en ole tuo sydän punainen.
        Olen sinut itseni kanssa.Ei pui mies nais asiaa yksin ollessani.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe