Kerro yksi hyvä asia kaivatustasi.

Anonyymi-ap

Itse vastaan
silmät 💫

158

3321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silmät ja hymykuopat ehdottomasti.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­y­m­f­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Iloinen hymy.

    • Anonyymi

      Peräsin yhdellä tutulla naisella.

      • Anonyymi

        Luonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonne.

        kerro luonteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro luonteesta?

        Vaikea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea

        Kuulostaa tutulta🤔 niin ja se katse 🥵


      • Anonyymi

        Millainen peräsin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen peräsin?

        Kiinteä, liikunnallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen peräsin?

        Valtavan Iso


    • Anonyymi

      Kädet ja ne ihollani.

      • Anonyymi

        Yhden solakan naisen vartalon muotoja käteni mielellään hyväilisivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden solakan naisen vartalon muotoja käteni mielellään hyväilisivät.

        Molempi parempi.


    • Anonyymi

      Vastaan: hän. ❤️

    • Anonyymi

      Muumioitunut katse :)

    • Anonyymi

      Hymy

    • Anonyymi

      hiukset.

    • Anonyymi

      Silmät.

    • Anonyymi

      Mela

      • Anonyymi

        Eräs tuttu ihana nainen saisi sitä(kin)...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs tuttu ihana nainen saisi sitä(kin)...

        Niinpä tietenkin 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin 😆

        Ja etenkin sitä jos eteenkin ottaa 😂


    • Anonyymi

      Kokonaisuus. ❤️

      Miehessä.

    • Anonyymi

      Mustat hiukset, lyhyet

    • Anonyymi

      Kädet

    • Anonyymi

      Jalat.

    • Anonyymi

      Se, että hän on olemassa. Juuri sellaisena kuin on.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu jollekin ❤️🙏


    • Anonyymi

      Varpaat

    • Anonyymi

      Tyylikäs mies 🤤

    • Anonyymi

      Sielu 🤗❤️

      • Anonyymi

        Aaaww mun on nyt sori vaan pakko omia tämä. ❤️ Yhdyn sinuun.. Siis häneen. 🤗❤️


    • Anonyymi

      saa koukkuun, monen muunkin naisen varmaan...ei se kyl oo hyvä asia

    • Anonyymi

      Tuoksu nuuuuh

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onkohan susta kiva k*usata?


      • Anonyymi

        Mies vai nainen?


    • Anonyymi

      Hymy ja se katse❤️

    • Anonyymi

      Paperinukke

    • Anonyymi

      Naisen askellus keijumaisuus ja kauniit hiukset, kasvot... Koko pakkaus viehättää

    • Anonyymi

      Luotettava

      • Anonyymi

        Kiitos 🤎


      • Anonyymi

        Sellainen onkin vaikea löytää


    • Anonyymi

      Hän herätti sydämeni pitkästä horroksesta pelkällä olemassaolollaan.

      • Anonyymi

        Sellaista se kaiketi toisinaan saattaa olla..?!??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se kaiketi toisinaan saattaa olla..?!??

        Sopii kuvioon, tai ainakin silloin joskus sopi. Mutta siinähän sanotaan myös että aion tulla luoksesi uudestaan,poikki iki-routaisen isänmaan...


    • Anonyymi

      En usko että saan koskaan olla hänen kanssaan. Kun on koko ajan niin murheellinen olo. Öitä. Mieheltä.

    • Anonyymi

      Helposti lähestyttävä nainen. Se on yksi arvokkaimpia ja seksikkäimpiä piirteitä mitä ihmisessä voi olla 🤗.

    • Anonyymi

      Niin ketään ei ole sinänsä ikävä. Mietiskellyt vaan menneitä. Tai vähän on ikävä. Tää on vaikee vastata mut sanotaan vaikka välittömyys.

    • Anonyymi

      Halutessaan ihanan hellä

    • Anonyymi

      Silmät. Äly. Ääni.

    • Anonyymi

      Se katse ja luonne..

      • Anonyymi

        luonne vaikeako?


    • Anonyymi

      En tunne koko ihmistä ja tästäkin jo vuosia.

    • Anonyymi

      Kokonaisuus Naisessa❤️❤️

      • Anonyymi

        Oi ❤️❤️


    • Anonyymi

      Kasvot. Silmät. Kärsivällisyys. Fiksuus. Seksikkyys.

    • Anonyymi

      on tosi hyvä valehtelija

    • Anonyymi

      Miehessä kaikki.

    • Anonyymi

      Katse ja miten saa mut nauramaan ❤️

    • Anonyymi

      Sai mut nairamaan. Soitti alussa melkein joka ilta

    • Anonyymi

      Vatsa👌🏻🤤

    • Anonyymi

      Jos nyt jokin yksittäinen piirre niin vastaan silmät ja se jokin erityinen naisessa. En osaa selittää tarkemmin.

    • Anonyymi

      Hymy

    • Anonyymi

      Yhden lyhyehkön S:n hedelmävako, oi kun pääsisi maiskuttelemaan kielellä...

    • Anonyymi

      Parasta että lähti rentun matkaan ajoissa. siinäpä on sit vahtajille tarjolla. 5 tai 6 äijä menossa. hyvä että häipyi. sainkin kunnollisen naisen rinnalleni.

      • Anonyymi

        Ja silti hänen peräänsä vingut netin syövereissä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti hänen peräänsä vingut netin syövereissä 👍

        Enpä vingu niin kuin sinä.


    • Anonyymi

      Ninni otti viinaa ku isoot miähet.

      • Anonyymi

        😂💕


    • Anonyymi

      Olispa ihanaa olla jonkun kaivattu

      • Anonyymi

        Hyvinkin saatat tietämättäsi olla...


    • Anonyymi

      Vielä toinen... Keijuni olen jo löytänyt ja irti en päästä

    • Anonyymi

      Ninni? Milloin taivut

    • Anonyymi

      Vaikea kertoa vain yhtä.

      Magneettisen kiinnostava.

      • Anonyymi

        Mies tämä.


    • Anonyymi

      Vaaleus.

    • Anonyymi

      Mies saa minut aina hymyilemään ja sydämeni pomppailemaan 😍 …ja ne kädet 🥰

    • Anonyymi

      Aika tomera.

    • Anonyymi

      Aidosti hyväsydäminen mies

      • Anonyymi

        Kiitos 😗


    • Anonyymi

      Energeettinen vetovoimansa joka ulottuu *** km päähän ja vetää kohti magneettisesti.

    • Anonyymi

      Niska

    • Anonyymi

      Täydellisen hurmaava luonteeltaan ja olemukseltaan. Kaikki tykkää. :)

      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Lempeä, komea, viheltävä mies...😉

      • Missä voi antaa vihellysnäytteen? 🤔😂

        🐻


    • Anonyymi

      Upeat ripset

    • Anonyymi

      Hän jäi mieleen.

    • Anonyymi

      Uneksin hänestä aina.

    • Anonyymi

      Sori että olen negatiivinen mutta ei ole enää oikeestaan mitään positiivista ajattelua hänestä, vain neutraalia ihmisestä itsestä. Miksi olisi. Olen tosi vihainen itselleni että olen ollut häneen ihastunut tai kiinnostunut hänestä ja olen hyvin vihainen elämälle siitä että olen joskus kohdannut hänet. En pidä siitä asiasta että olen ollut ihastunut ja kiinnostunut hänestä. Se on ollut aika inhottavaa ja kauheaa, ja se tunne samoin. En vain haluaisi enää koskaan nähdä häntä koska hän tuo ahdistuksen tunteita ja ärsytystä minussa ja ei hyviä muistoja.
      Toisaalta nämä asiat ovat vain erittäin hyvä asia tilanteeseen nähden. Anteeksi vielä kerran negatiivisuudestani ja kaikesta tästä.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä silti luet tätä palstaa ja haluat osallistua. Kamala tuo kommenttisi.


      • Anonyymi

        Ajattelen samoin miehestä. Näin hänessä jotain hyvää jota ei todellisuudessa ollutkaan. Perun kaikki kauniit sanani ja ajatukseni hänestä. Sitä ihmistä ei ollut olemassakaan.


    • muistan että hänellä oli aivan ihanat valkoiset bosen kuulokkeet kun näin hänet vuokin metrossa toissailtana. emme puhuneet mitään ja se oli jotenkin outo tilanne, menin siinnä ihan lukkoon. edelleen on valtava ikävä 😭. olen suunnattoman huolissani kaivattuni voinnista ja jaksamisesta 😢

    • Anonyymi

      Leuka. Jostain syystä joskus ihastumisen alkuaikoina ajattelin hänen leukaansa intohimoisesti.
      Ja minä hän meni tekemään... ei siitä sen enempää.

    • Anonyymi

      Olemus.

    • Anonyymi

      Hyvänmallinen vartalo ja peppu. Eräällä itseäni vanhemmalla, tutulla naisella. Luonnekin miellyttää.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon vanhemmalla?


    • Anonyymi

      Vaikuttaa kivalta sekä silmät hymy ja ne naiselliset muodot. En tykkää laiheliineista.

    • Pienet ja hoikat, sporttiset nuoret naiset on ihania.

      • Anonyymi

        Jani onko netta edelleen sun kaivattusi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani onko netta edelleen sun kaivattusi?

        Enhän minä tuossa ketään nimeltä maininnut? Kerroin vain millainen kaivattu voisi olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä tuossa ketään nimeltä maininnut? Kerroin vain millainen kaivattu voisi olla.

        Sä jani olet sanonut että vertaat naisia teini-ikäiseen nettaan. eikö näin ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä jani olet sanonut että vertaat naisia teini-ikäiseen nettaan. eikö näin ole

        Miten sen nyt tähän muotoilisin selkeästi. Täytyy aika ihmeellinen tapaus olla, että pystyn ihastumaan uudelleen. Tuskin enää yhtä voimakkaasti ihastun tässä elämässä. Vaikka ei sillä tietenkään mitään käytännön merkitystä ole, miten yksinäni ihastun. Kiinnostua voin ja kiintyä johonki mukavaan ja nättiin tyyppiin. Eri asia, tuleeko sellaista enää eteen missään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten sen nyt tähän muotoilisin selkeästi. Täytyy aika ihmeellinen tapaus olla, että pystyn ihastumaan uudelleen. Tuskin enää yhtä voimakkaasti ihastun tässä elämässä. Vaikka ei sillä tietenkään mitään käytännön merkitystä ole, miten yksinäni ihastun. Kiinnostua voin ja kiintyä johonki mukavaan ja nättiin tyyppiin. Eri asia, tuleeko sellaista enää eteen missään.

        Niin mä olen sanonut sulle jani ettei teinit usein ihastu yli 50 vuotiaisiin miehiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä olen sanonut sulle jani ettei teinit usein ihastu yli 50 vuotiaisiin miehiin.

        Ja sillä olenkin sanonut, että tämä elämä on ohi. Tässä ei enää saa nauttia nuorista kauniista naisista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja sillä olenkin sanonut, että tämä elämä on ohi. Tässä ei enää saa nauttia nuorista kauniista naisista.

        Et niin koska he eivät lähesty sua koska haluavat olla oman ikäistensä kanssa. Et sinäkään ollut teininä ihastunut 50 vuotiaisiin naisiin niin miksi teintyttöjen pitäis ihastua suhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et niin koska he eivät lähesty sua koska haluavat olla oman ikäistensä kanssa. Et sinäkään ollut teininä ihastunut 50 vuotiaisiin naisiin niin miksi teintyttöjen pitäis ihastua suhun

        Te kaksi ja varsinkin tämä, joka tuo joka kerta tämän nimen esiin, onnistutte kyllä pilaamaan aloituksen kuin aloituksen.

        Teillä on jäänyt levy vähän pyörimään paikoilleen.

        Tässä piti kerto yksi hyvä asia kaivatusta, eikä käydä läpi teidän kahden erimielisyyksiä siitä keneen saa ihastua ja kauanko joku jaksaa käydä tarkistamassa, mitä yksi henkilö kommentoi mihinkin keskustelupalstalla.

        Voisitteko siirtää nämä keskustelunne kahdenkeskisiksi. On sen verran monta kertaa tulleet nämä jo puitua julkisesti täällä. 🤯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi ja varsinkin tämä, joka tuo joka kerta tämän nimen esiin, onnistutte kyllä pilaamaan aloituksen kuin aloituksen.

        Teillä on jäänyt levy vähän pyörimään paikoilleen.

        Tässä piti kerto yksi hyvä asia kaivatusta, eikä käydä läpi teidän kahden erimielisyyksiä siitä keneen saa ihastua ja kauanko joku jaksaa käydä tarkistamassa, mitä yksi henkilö kommentoi mihinkin keskustelupalstalla.

        Voisitteko siirtää nämä keskustelunne kahdenkeskisiksi. On sen verran monta kertaa tulleet nämä jo puitua julkisesti täällä. 🤯

        Minä en puhunut enkä puinut omassa kommentissani mitään. Mutta tää yksi jankuttaa aina samasta asiasta. Ikään kuin haluaisi, etten vahingossakaan unohda tätä N nimistä naishenkilöä. Katkerana myös siitä, etten katsele oman ikäluokan naisia kieli pitkällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en puhunut enkä puinut omassa kommentissani mitään. Mutta tää yksi jankuttaa aina samasta asiasta. Ikään kuin haluaisi, etten vahingossakaan unohda tätä N nimistä naishenkilöä. Katkerana myös siitä, etten katsele oman ikäluokan naisia kieli pitkällä.

        Jani Mutta nettahan on sun kaivattusi. Ei edes hänen poikaystävänsä saa sua menee eteenpäin. Sä et tule samaan teini-ikäistä tyttöystävää. Katsele teinityttöjä mutta ei ne katsele sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani Mutta nettahan on sun kaivattusi. Ei edes hänen poikaystävänsä saa sua menee eteenpäin. Sä et tule samaan teini-ikäistä tyttöystävää. Katsele teinityttöjä mutta ei ne katsele sua

        Kyllä minä olin jättänyt hänet rauhaan, heti kun tajusin että hänellä on poikakaveri ja se tapahtui ihan kuvia katsomalla... Nyt tässä ei ole ollut enää mitään epäselvyyttä aikoihin. Minä en haaveile enää yhtään kestään. Kyllä tiedostan millainen vanha rumilus olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä olin jättänyt hänet rauhaan, heti kun tajusin että hänellä on poikakaveri ja se tapahtui ihan kuvia katsomalla... Nyt tässä ei ole ollut enää mitään epäselvyyttä aikoihin. Minä en haaveile enää yhtään kestään. Kyllä tiedostan millainen vanha rumilus olen.

        Niin mutta miksi haluat teini-ikäisen tytön parisuhteseen. En usko että kukaan teini haluaa sun kaa parisuhteseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta miksi haluat teini-ikäisen tytön parisuhteseen. En usko että kukaan teini haluaa sun kaa parisuhteseen.

        Miksi? Miksi yleensä halutaan parisuhteeseen jonkun kanssa?
        Eiköhän syy ole aina sama, oli minkä ikäisestä (aikuisesta) vaan kyse. Rakkaudesta tietenkin on kyse.
        Sille en voi mitään jos minuun ei kukaan rakastu. Sitten täytyy olla ilman.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi? Miksi yleensä halutaan parisuhteeseen jonkun kanssa?
        Eiköhän syy ole aina sama, oli minkä ikäisestä (aikuisesta) vaan kyse. Rakkaudesta tietenkin on kyse.
        Sille en voi mitään jos minuun ei kukaan rakastu. Sitten täytyy olla ilman.

        No kysy teineiltä miksi eivät kiinnostu susta. mene tonne nuorten palstalle kysyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kysy teineiltä miksi eivät kiinnostu susta. mene tonne nuorten palstalle kysyy.

        Ihan kuin sitä tarvitsis erikseen kysyä... Enhän minäkään kiinnostu viiskymppisistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan kuin sitä tarvitsis erikseen kysyä... Enhän minäkään kiinnostu viiskymppisistä.

        mutta nuorten palstalla voisit kysyä miksei he kiinnostu 51 vuotiaasta miehestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta nuorten palstalla voisit kysyä miksei he kiinnostu 51 vuotiaasta miehestä

        En ole ihan niin tyhmä, että menen sellaista kysymään. Kyllä sen vastauksen tietää kysymättäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Te kaksi ja varsinkin tämä, joka tuo joka kerta tämän nimen esiin, onnistutte kyllä pilaamaan aloituksen kuin aloituksen.

        Teillä on jäänyt levy vähän pyörimään paikoilleen.

        Tässä piti kerto yksi hyvä asia kaivatusta, eikä käydä läpi teidän kahden erimielisyyksiä siitä keneen saa ihastua ja kauanko joku jaksaa käydä tarkistamassa, mitä yksi henkilö kommentoi mihinkin keskustelupalstalla.

        Voisitteko siirtää nämä keskustelunne kahdenkeskisiksi. On sen verran monta kertaa tulleet nämä jo puitua julkisesti täällä. 🤯

        Täysin samaa mieltä tästä. Mustasusihan ei itse yleensä aloita tätä keskustelua, vaan kommentoi nytkin yleisesti asiaa.

        En tiedä mihin ihmisten sisälukutaito on hävinnyt ja miksi jotkut ottavat oikeudekseen sorsia ja riepotella jotain ihmistä päivästä ja viikosta, jopa vuodesta toiseen.

        Olen ennenkin sanonut, että Suomessa on oikeuslaitos tällaisia asioita varten. Palsta ei sitä ole!

        Ennen kuin joku alkaa valittamaan, et hyväksyn pedofilian, niin en todellakaan hyväksy ja käsittääkseni tässä ei ole siitä kysymyskään.

        Minun tai sinun tehtävä ei ole toimia palstapoliisina, vaan siihen on oikea virkavalta.

        Sen sijaan jokaisen tehtävä on toimia toisia kunnioittavalla tavalla täällä palstalla ja muualla. Painakaa se päähänne. Lopettakaa palstakiusaaminen ja antakaa ihmisten olla rauhassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole ihan niin tyhmä, että menen sellaista kysymään. Kyllä sen vastauksen tietää kysymättäkin.

        lopeta sitten itsesi haukkuuminen ja ajattele järjellä. Etkö sä ymmärrä ettei kukaan 18 vuotias kiinnostu yli 50 vuotiaasta miehestä. hae vaan sääliä itsesi haukkumisella


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä tästä. Mustasusihan ei itse yleensä aloita tätä keskustelua, vaan kommentoi nytkin yleisesti asiaa.

        En tiedä mihin ihmisten sisälukutaito on hävinnyt ja miksi jotkut ottavat oikeudekseen sorsia ja riepotella jotain ihmistä päivästä ja viikosta, jopa vuodesta toiseen.

        Olen ennenkin sanonut, että Suomessa on oikeuslaitos tällaisia asioita varten. Palsta ei sitä ole!

        Ennen kuin joku alkaa valittamaan, et hyväksyn pedofilian, niin en todellakaan hyväksy ja käsittääkseni tässä ei ole siitä kysymyskään.

        Minun tai sinun tehtävä ei ole toimia palstapoliisina, vaan siihen on oikea virkavalta.

        Sen sijaan jokaisen tehtävä on toimia toisia kunnioittavalla tavalla täällä palstalla ja muualla. Painakaa se päähänne. Lopettakaa palstakiusaaminen ja antakaa ihmisten olla rauhassa.

        Kerro mulle sitten kun jani eli susi kirjoitteli vuosi sitten 11 vuotiaan tytön kanssa ja halusi lapselta kysyä naisten sielunelämästä. Mitä 11 vuotias lapsi voi tietää aikuisen naisen sielunelämästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        lopeta sitten itsesi haukkuuminen ja ajattele järjellä. Etkö sä ymmärrä ettei kukaan 18 vuotias kiinnostu yli 50 vuotiaasta miehestä. hae vaan sääliä itsesi haukkumisella

        Luulet ettei se ole koskaan mahdollista? Ei varmasti ole kovin yleistä, mutta mahdotonta se ei ole. En nyt sano että 18v, mutta joku lähemmäs 25v voi ihan hyvinkin kiinnostua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        lopeta sitten itsesi haukkuuminen ja ajattele järjellä. Etkö sä ymmärrä ettei kukaan 18 vuotias kiinnostu yli 50 vuotiaasta miehestä. hae vaan sääliä itsesi haukkumisella

        Ei se ole haukkumista, kun toteaa, että syy on siinä, että on liian ruma ja vanha. Näin se menee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luulet ettei se ole koskaan mahdollista? Ei varmasti ole kovin yleistä, mutta mahdotonta se ei ole. En nyt sano että 18v, mutta joku lähemmäs 25v voi ihan hyvinkin kiinnostua.

        niin sulla on yli 10 vuotta ollut aikaa saada nainen mutta miksi et ole saanut jos oikeesti luulet että nuoret naiset kiinnostuu susta. Eihän prinsessa,kana, kirsi halua sua nähdä livenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle sitten kun jani eli susi kirjoitteli vuosi sitten 11 vuotiaan tytön kanssa ja halusi lapselta kysyä naisten sielunelämästä. Mitä 11 vuotias lapsi voi tietää aikuisen naisen sielunelämästä.

        Enhän minä niin tyhmä ollut että häneltä kysyin mitään aikuisen sielunelämästä. Sinähän se siihenkin keskusteluun ängit väliin asiattomuuksilla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole haukkumista, kun toteaa, että syy on siinä, että on liian ruma ja vanha. Näin se menee.

        mitä sun ystävät on mieltä tosta itsesi haukkumisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä sun ystävät on mieltä tosta itsesi haukkumisesta?

        En ole kysynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle sitten kun jani eli susi kirjoitteli vuosi sitten 11 vuotiaan tytön kanssa ja halusi lapselta kysyä naisten sielunelämästä. Mitä 11 vuotias lapsi voi tietää aikuisen naisen sielunelämästä.

        Onko tästä ihan todisteet vai onko sana sanaa vastaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä niin tyhmä ollut että häneltä kysyin mitään aikuisen sielunelämästä. Sinähän se siihenkin keskusteluun ängit väliin asiattomuuksilla.

        haluatko että etsin sulle että halusit jutella tyttö jiin kanssa naisten sielunelämästä


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Onko tästä ihan todisteet vai onko sana sanaa vastaan?

        Löytyy netistä . Voin etsiä sinulle kyllä . oota hetki niin käyn sulle hakemassa


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole kysynyt.

        haukutko heidän seurassa myös itseäsi


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kiitos. Perehdyn tähän.

        netistä löytyy lisää .toi on vaan yksi ketju tyttö jiin ja suden jutuista


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Kiitos. Perehdyn tähän.

        susi oli siis prinssi j nimimerkillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        susi oli siis prinssi j nimimerkillä

        Onko koira tai 2?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sulla on yli 10 vuotta ollut aikaa saada nainen mutta miksi et ole saanut jos oikeesti luulet että nuoret naiset kiinnostuu susta. Eihän prinsessa,kana, kirsi halua sua nähdä livenä.

        Sua urputtaja ei kukaan halua.


    • Anonyymi

      Hymy.

    • Anonyymi

      Mistä ihmeen kaivatusta?

    • Anonyymi

      Hyvä peppu vaikka yrittää peitellä sitä

      • Anonyymi

        Ei peittele riittävän hyvin


    • Anonyymi

      Hän jaksoi minua niinkin kauan kun jaksoi. 💔

      • Anonyymi

        Yks huono puoli hänestä

        Tai pari

        Kerro ite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks huono puoli hänestä

        Tai pari

        Kerro ite

        Hän ei ole luonani. Siinä se suurin huono puoli.


    • Anonyymi

      ei hän ole kaivattu, mutta tulevaisuus ❤️ ihana pakkaus kaikkea mahdollista, mies johon mahtuu ihan kaikkea ja sopii minuun ja minulle täydellisesti.

      • Anonyymi

        Eli paksu kikuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli paksu kikuli

        ei puhuta kikulista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei puhuta kikulista mitään.

        joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.

        se on sitä elämistä omaa elämää toisena. mikä kuulostaa hullulta mutta itse sen tiedän että on hirveän rankkaa. minustakin on tykätty ja yritän vaan päästä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku tykkää jostakin, haluaa itseensä sekä miestä että naista. itse viihdyn omana itsenä ja naisena. onhan minulla ollut yhden kanssa jotain, josta ehkä jotain tulee. ei täältä nämä päätelmät vaan muusta yhteydestä. täällä niistä ei kannata huudella. yritetään vaan saada noita "tykkäämisiä" pois itsestä.

        Jokaisessa on miestä ja naista

        Missä mun miehisyys ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa on miestä ja naista

        Missä mun miehisyys ???

        Tuukko tänne lenkille

        Koputa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on sitä elämistä omaa elämää toisena. mikä kuulostaa hullulta mutta itse sen tiedän että on hirveän rankkaa. minustakin on tykätty ja yritän vaan päästä pois.

        Totta se on, jotkut naisetkin tykkää miehistä itsessä. itse koin sen älyttömän rankaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuukko tänne lenkille

        Koputa

        Minulla on oma lenkkilaite.
        En uskalla koputtaa,koputa sinä huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on oma lenkkilaite.
        En uskalla koputtaa,koputa sinä huomenna.

        Lisään en ole tuo sydän punainen.
        Olen sinut itseni kanssa.Ei pui mies nais asiaa yksin ollessani.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe