tämä on hätähuuto sinulle joka sait taannoin lottovoiton. Jos vain pystyisit tekemään kanssani velkakirjan, panttia vadsaan niin tarvitsisin pienen lainan, että pääsen tästä elämäntilanteesta eteenpäin. Varakkaalle se on pieni summa, mutta minulle iso tähän tilanteeseen. Avaan tilannetta jos tämä onnistuisi. Olen varma takaisinmaksaja.
sille lottovoittajalle
4
552
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai
- Anonyymi
miten saisin suhun yhteyden
- Anonyymi
Minulla on tällainen ehdotus. Rahahan tuo naisia mutta potenssia se ei anna. Itelläni ei ole seisonut vuosiin ja akka valittaa kun ei saa mulkkua. Jos mä lainaan sulle rahaa sillä ehdolla että sä tyydytät mun vaimon. Vaimoni tuntomerkit:
Vaimollani on isoimmat häppärit, mitä olen nähnyt. Noin neljänkymmenen naisen kanssa olen ennen häntä rakastellut, mutta ei ole läheskään samankokoisia tullut vastaan.
laiha, pienet rinnat, pitkät nännit, pois ajeltu karvoitus ja isot paksut sisemmät häppärit. Isoja häppäreitä on mukava sormettaa, nuolla ja imeä.
häppärit on ulkoreunoilta melko tummanpunaiset ja sisäpuolelta aivan pinkit. Yhteissaunoissa ja kylpylöissä miehet eivät voi olla vilkuilematta vaimon seisoessakin muutaman sentin isojen häppäreiden välistä näkyviä helttoja.
Muutamalle paremmalle kaverilleni olen pyytänyt vaimon saunassa näyttämään pimppiään. pari kertaa hän on vähän vilauttanut reisiä avaamalla. Parhaalle kaverilleni, jonka vaimokin on vuosikausia tuntenut, hän viime kesänä avasi reitensä lauteilla ja levitti sormillaan pikkuhäppärit aivan auki. Olisittepa nähneet kaverin ilmeen.- Anonyymi
Pöl..pöl..pöljällä ollaan ja tuleppa sikun saunavuorolle niin hoidetaan tuo sinun vaivasi kuntoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998