tämä on hätähuuto sinulle joka sait taannoin lottovoiton. Jos vain pystyisit tekemään kanssani velkakirjan, panttia vadsaan niin tarvitsisin pienen lainan, että pääsen tästä elämäntilanteesta eteenpäin. Varakkaalle se on pieni summa, mutta minulle iso tähän tilanteeseen. Avaan tilannetta jos tämä onnistuisi. Olen varma takaisinmaksaja.
sille lottovoittajalle
4
538
Vastaukset
- Anonyymi
Totta kai
- Anonyymi
miten saisin suhun yhteyden
- Anonyymi
Minulla on tällainen ehdotus. Rahahan tuo naisia mutta potenssia se ei anna. Itelläni ei ole seisonut vuosiin ja akka valittaa kun ei saa mulkkua. Jos mä lainaan sulle rahaa sillä ehdolla että sä tyydytät mun vaimon. Vaimoni tuntomerkit:
Vaimollani on isoimmat häppärit, mitä olen nähnyt. Noin neljänkymmenen naisen kanssa olen ennen häntä rakastellut, mutta ei ole läheskään samankokoisia tullut vastaan.
laiha, pienet rinnat, pitkät nännit, pois ajeltu karvoitus ja isot paksut sisemmät häppärit. Isoja häppäreitä on mukava sormettaa, nuolla ja imeä.
häppärit on ulkoreunoilta melko tummanpunaiset ja sisäpuolelta aivan pinkit. Yhteissaunoissa ja kylpylöissä miehet eivät voi olla vilkuilematta vaimon seisoessakin muutaman sentin isojen häppäreiden välistä näkyviä helttoja.
Muutamalle paremmalle kaverilleni olen pyytänyt vaimon saunassa näyttämään pimppiään. pari kertaa hän on vähän vilauttanut reisiä avaamalla. Parhaalle kaverilleni, jonka vaimokin on vuosikausia tuntenut, hän viime kesänä avasi reitensä lauteilla ja levitti sormillaan pikkuhäppärit aivan auki. Olisittepa nähneet kaverin ilmeen.- Anonyymi
Pöl..pöl..pöljällä ollaan ja tuleppa sikun saunavuorolle niin hoidetaan tuo sinun vaivasi kuntoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741