Venesjärven koulu???

Anonyymi-ap

"Kahden miljoonan euron hiljainen päätös
Venesjärven koulun rakennushanke on mielenkiintoinen näytelmä"
-visio ja fakta näyttää kyllä siltä että hölmöläisten hommaa.
Venesjärviläiset kun luulevat että rajasalon sillan toisella puolen ei ole elämää.
Minä, minä touhuilijoita tällä mettäperällä piisaa.
Halvempi vaihtoehto on että .
Kakarat kouluun keskustaan vaikka potkukelkalla.

11

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko olla joku vitsi tuo venesjärven koulun rakentaminen

      • Anonyymi

        Niinpä mutta kuka tuon vitsin heitti ?


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­y­­m­f­­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Venesjärven uudesta Kyläkoulusta….
      Väki vähenee silmissä, varsinkin nuoret ja lapset, niin mitäs meinaa Venesjärven isännät…No uuden koulun, vaikka mukulat vähenevät niin- että pian mahtuvat yhteen opinahjoon. Olisikohan järkevää laitta nykyisen koulun tilalle purattava elementtikoulu, joka voidaan 10–15 vuoden päästä purkaa.
      Vai onko kyseessä viimeinen keino, kaikkien muiden palveluiden kadottua, nostattaa rajusti laskeneiden kiinteistöjen arvoa…No onhan täällä uusi kyläkoulukin, totta kai tänne kannattaa muuttaa, osta pois…
      Venesjärvellä on noin 500 asukasta, se on alle 4 % Kankaanpään väestöstä. Miksi juuri teille pitäisi rakentaa uusi n.2 miljoona euroa maksava pytinki jonka käyttö todennäköisesti päättyy suhteellisen pian. Nykyinen koulu on palvellut n.70 vuotta, joka ei ole kaukana nykyistenkään rakennusten käyttöiästä.
      Tietenkin kun on monta kaupungin päättäjää samalla seudulla, voidaan tehdä yhdessä sopien mitä järjettömämpiä päätöksiä…kuten esimerkiksi kaikkien kuntalaisten maksama turha koulu.
      On se ste komiaa kylillä kehuskella, moomme tonki tänne hommannu… – kunnei muuta näkyvää ole koskaan aikaan saanut.

      • Anonyymi

        Joo.... ja vielä edullisempi tulee tästä kotimaisesta 1,5 mm ulkopelti ja 120 mm tai 150 mm uretaania välissä ja sisäpelti. On sitten lämmönpitävää! Nytkin aamulla 25 pakkasessa sisällä 19 lämmintä ja elikot tykkää. Välikatto samaa ainetta ja ilmanvaihtovempeleet sinne vinttiin. Teräksinen runko tulee hetkessä pystyyn. Kolminkertaisen ikkunat, maalämpö ja betonilattiaan putket ja ne sosiaalitilat tulee suunnitellusti, kuten mullakin suihkut ja WC ym. sisäseiniin sitä paneelin näköistä melamiimilevyä niin ei se pelli häikäise pilttien silmiä.
        Mulla on 480 neliöinen ja tuli maksamaan sähkö- ja putkitöineen 230 000 euroa 2020. Joten se kaksi miljoonaa tarkoittaa, että politiikoroistot jakaisi verorahojamme omiin taskuihin. Valmistajan porukka laittoi maalämmöllä mulle valmiiseen valupohjaan sen pystyyn 8 vuorokaudessa. Mulla toki betoni lattiassa, mutta muovimatto ei tee 500 neliöön 3 000 enempää asennettuna.


    • Anonyymi

      Eikös se ole jo saletti päätös.

    • Anonyymi

      Venesjärvestä tulee uusi keskusta. Kirkkojärvi on tuhoon tuomittu.

    • Anonyymi

      Venesjärveläiset saisivat mennä itseensä kun luulevat että kaikki pyörii heidän napansa ympärillä. Koulun rakentaminen on kyllä aivan turhaa kun oppilaita niin pieni määrä. Mutta kun tämä yks ja tietty suku saa jotain päähänsä niin se on jyrättävä läpi. Mersuilla ajetaan ylinopeutta pienillä ja kapeilla teillä mutkista välittämättä.

    • Anonyymi

      Pitäkää mielipiteenne. Kirjottakaa vaikka kaikki lehteen tai nettiin mitä mieltä olette kyläkoulusta. Ei se nii ihmeellinen kylä oo että uutta koulua pitäs saada. Muttako ne ihmiset siellä on nii olevinaan ja mukamas tärkeitä. Ylipainoisia ja rumia.

    • Anonyymi

      Aika kaukaa haettu tuo kahden miljoonan uus koulu 39 oppilaalle hetkenajaksi. Se o 60 tonnia per oppilas et saadaan se koulu ees pystyyn. Pitäsköhän venesjärveläisten itte kantaa kortensa kekoon ja päättäjät voi omasta pussista lahjottaa uudelle koululle rahaa saatika ruikuttaa muilta...onhan se kamalaa kun joutuisi itseltä antamaan, mutta helppoa puhua kun on muiden rahat kyseessä.

    • Anonyymi

      Jokainen lapsi joka koulua venskalla käy maksaa oman osuutensa koulusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe