Presidentin vaalit

Anonyymi-ap

Luin juuri nuorille suoritetusta kyselystä, mielipidettään ehdokkaista.

No vahvana tuli nuorten oma elämisen vaihe, oma mielipide ei jousta ja täten näyttäisi unohtuvan se mihin virkaan ehdokkaat hakevat.

Minusta on tärkeää, että ehdokas ei ole mikään tuuliviiri ja radikaali, on siis aikuinen ihminen, joka kuuluu kirkkoon , on suorittanut sotaväen. ja arvostaa suomalaisia arvoja, toki täytyy osata hyväksyä erilaisuuttakin.

Kun puhutaan ilmastomuutoksesta, voimme tehdä sen, mikä on järjellistä ja varmasti asiat ovat täällä Suomessa jo aika hyvin siinä, mitä taas tulee koko maailmaan, niin ei ole, sillä kyllä yllämme on sama ilmakehä. Jokaisen pitää ymmärtää, että me suomalaiset ihmiset emme millään jaksa maksaa tuonne kehitysmaihin ilmastomuutosta eli järki mukaan, Heidän täytyy siellä oppia itse hoitamaan ilmastomuutosta. Apu he varmasti tarvitsevat sen tekemiseen, mutta Suomi on pieni maa ja täältä voisi suhteen mukaan verrattuna valtioiden kokoon ja väen määrään mennä muutama kouluttamaan näitä maita saamaan asian omaan haltuun ja hoitoon.

Mitä tulee maanpuolustukseen, sivari on kieltäytyjä eli mitä se tänä päivänä merkitsee, sitä sopii nuorten miettiä. Kaikki eivät soi päästä sotaväkeen ja nämä tietenkin kykyjensä mukaan hoitavat siviilipuolella asioita tarvittaessa.

Mitä taas tulee tähän parisuhteeseen, toivon, että tästä asiasta ei riehuta tällä tavoin, nuori ihminen hakee elämäänsä arvoja, joten annetaan hänelle aikaa tehdä valintojaan rauhassa, tuomatta kumpaakaan tapaa elää siis aviosuhdetta toisen sukupuolen tai saman sukupuolen kanssa mitenkään lipuin tai suurten kulkueiden myötä esiin.
Tällä asialla on myös puoli, joka tulee myöhemmin esiin, lapset ja heidän kohtalonsa, moni haaveilee perheestä.

Kaikkia näitä asioita pitäisi miettiä rauhassa ja katsella.
Annetaan nuorillemme rauha kasvaa aikuisiksi, ilman sellaisia protestointeja yhteiskuntaa vastaan, että ne myöhemmin ovat heille suuri taakka.

Toivon että elämä nuorilla selviäisi eteenpäin ja he löytäisivät tietoa ja taitoa ja uskoa elämään

Katselen itse ehdokkaita , mitä heidän osaamisensa on, miten he pärjäisivät maailman johtajien kanssa, mikä on koulutuksen tila ja mitä arvoja ovat ottaneet omaan perheeseen mukaan.
Kehitysyhteistyö ei voi olla suurin tekijä Suomen presidentille.

1

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🔞 ­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18258395

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe