Havator oy työpaikkana?

Anonyymi-ap

Iso firma mutta kuulkut vaikka minkälaista juttua. Kannattaako tuonne hakea töihin?

14

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata epäsosiaalisen johtoportaan palveltavaksi mennä

• Anonyymi

Käy Tupasvillassa lounasaikaan.
        Siellä tiedetään tasan tarkkaan millaista on olla Havatorilla töissä.
        Umpitunnelissa on myös tietävv sakkia, muuta sinnemene vasta illemmalla.

• Anonyymi

Olin itse jonkin aikaa ja uskomatonta sähläystä, välillä jopa yli 24h työvuoroja ja pikkupomojen kiukuttelua.

• Anonyymi

Rikkoo työaika lakeja( teettää moninkertaisesti lain sallimat ylityömäärät töitä jotka ei ole vapaehtoisia)

• Anonyymi

Ei tosiaan mitään järkeä työaika lain noudattamisen suhteen ja mikäli kortista löytyy CE niin 12-16h päivän jälkeen sulle tiedossa puntti tai ristikko kuorman vienti/nouto yhdistelmällä kun "muitakaan EI ole" hommaan 😡😡😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tosiaan mitään järkeä työaika lain noudattamisen suhteen ja mikäli kortista löytyy CE niin 12-16h päivän jälkeen sulle tiedossa puntti tai ristikko kuorman vienti/nouto yhdistelmällä kun "muitakaan EI ole" hommaan 😡😡😡

Jos ei ole niin koneen siirto seuraavaksi aamuksi valmiiksi vaikka 20h työpäivän jälkeen

• Anonyymi

En tiedä kuka duunareita puolustaa tälläisiltä firmoilta. Laillinen ylityömäärä menee rikki jo ensimmäisen 3kk aikana mutta ei kiinnosta avia eikä liittoja…

• Anonyymi

Kaipa tämä on sitä paikallista sopimista mikä on väistämättä tulossa

• Anonyymi

Havator on aina ollut sellainen talo joka ei koskaan ole sopeutunut suomalaiseen yhteiskuntaan, jos firma tienaa enemmän tekemällä joku asia rikollisesti niin varmasti tehdään! Samoin työntekijät ovat vain käyttötavaraa joista otetaan ainoastaan 150% hyöty ja sitten pihalle… en tiedä miten talo peittelee mm laittomat ylityömäärät yms…

• Anonyymi

Mites tämän talon koronakaranteenit sujui ta2021 ?

• Anonyymi

Antaa porukalle kenkää ytssä ja sen jälkeen tarjotaan määräaikaisia soppareita

• Anonyymi

Viime perjantaina havatorin laiton kuljetus liebherr ltm 1130 eli 130 tonninen kulki kehä 3lla 9.9tonnin kivi kyydissä, koneille haetaan kuljetusluvat isommille akselipainoille mutta tuo 9.9 menee jo niidenkin yli. Soittakaa poliisit jos näette liikenteessä!

• Anonyymi

Miten olette tulleet uuden yksikönpäällikön kanssa toimeen?

• Anonyymi

Havatorilla on vain pomoja mutta ei ainuttakaan johtajaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe