löysin varastosta 1990-1994 vuosilta kaikki suomessa painatetut postimerkit ja ne olivat kirjekuorissa ensipäivä leimoilla varustettuna.. onkohan kyseisillä merkeillä minkäänlaista arvoa?
Ensipäivä merkit
hankie
2
776
Vastaukset
- Don-Quijote alias
Niin, että kyllä niillä on arvoa. Eli jos sinulla on kaikilta neljältä vuodelta FDC.t niin en myisi hyväkuntoisia kuoria alle 100,00 ¬ yhteensä.
Säilyttämisestä en uskalla puhua mutta kyllä niillä 50 vuoden jälkeen on huomattavasti suurempi arvo, eli jos lastenlapsesi joskus niitä kauppaavat niin minä ainakin lahjoittaisin siistissä kansiossa vaikka koulunsa päättävälle sukulaiselleni?? - killer89
mä ostin 2000 suunnistus merkki-arkin, makso sillon 50 mk.
arvo nykyään 20 € :D
eli oon tehny voittoa melkee 2,5 kertasest :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760