löysin varastosta 1990-1994 vuosilta kaikki suomessa painatetut postimerkit ja ne olivat kirjekuorissa ensipäivä leimoilla varustettuna.. onkohan kyseisillä merkeillä minkäänlaista arvoa?
Ensipäivä merkit
hankie
2
755
Vastaukset
- Don-Quijote alias
Niin, että kyllä niillä on arvoa. Eli jos sinulla on kaikilta neljältä vuodelta FDC.t niin en myisi hyväkuntoisia kuoria alle 100,00 ¬ yhteensä.
Säilyttämisestä en uskalla puhua mutta kyllä niillä 50 vuoden jälkeen on huomattavasti suurempi arvo, eli jos lastenlapsesi joskus niitä kauppaavat niin minä ainakin lahjoittaisin siistissä kansiossa vaikka koulunsa päättävälle sukulaiselleni?? - killer89
mä ostin 2000 suunnistus merkki-arkin, makso sillon 50 mk.
arvo nykyään 20 € :D
eli oon tehny voittoa melkee 2,5 kertasest :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.976120Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335765Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie574979Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3243767Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42285Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1372217Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1061303- 101043
- 159902
- 56773