Onko siellä mitenkä paljon näitä homoja? Mitenkä se Suonenjoen tilanne on nykyää? Minä olen ajatellut tuoda sinne perheeni asumaa ja jos siellä on näitä homoja paljonkin niin sitten menee uuelleen mietintään että tuonko. Ovat lapsille huono elämänmalli nuo homot. Täällä Iisvedellä on jo muutama homo ja sen takia haen sellasta homoista vapaata vyöhykettä täältä Suomesta missä ei tarvii pelätä mitä ne tekkee lapsille.
Mitenkäs se on siellä Suonenjoella nykyää
35
1699
Vastaukset
- Anonyymi
Muutatko pois Suomesta perheinesi, jos Haavistosta tulee presidentti?
- Anonyymi
He muuttavat Ruotsiin 🤔
- Anonyymi
Tankkaus huolto "essolla" autollesi...
- Anonyymi
Eiköhän sinun kannata pelätä enemmän heteroja - jos jotain nyt pitää pelätä.
Minä pelkään suvaitsemattomia ihmisiä, hui. - Anonyymi
Entäs aikuisille malli presidentti?
- Anonyymi
Mikä on ongelma?
- Anonyymi
Joka toinen vastaantulija on kylällä homo ja lisää tulee koko ajan. Mihin me vielä joudutaan näiden kaikkien homojen kanssa, pitääkö itsekin ryhtyä homoksi?
- Anonyymi
Puutappi varmistus takatuupparien varalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutappi varmistus takatuupparien varalle
Perusta firma ja idiootit Sjoella ostaa😊
- Anonyymi
Siellä näky olevan sellane 20 vaunun juna menossa tuolla siioninsillalla eilen ko kävin kävelemässä.
- Anonyymi
Huvittaa tuo homokeskustelu ja -kommentointi. Pari vuotta sitten suonenjokelaistaustainen kaverini, joka asuu perheineen täällä etelämmässä, ihmetteli Markku Rossin kaapista ulostuloa. "Nin se rupes, perkele, homoks!"
Noinkohan se on?
Vaikka naisten kanssa muhiminen maistuu ja luistaa ja vaikka karvaisten, haisevien jätkien lähellä olemistakin kestää vain kala- ja metsästysreissuilla ja rakennustalkoissa, niin joillakin on joskus aika kuitenkin "ruveta homoks".
- Anonyymi
Just. Huvittaa ja nolottaa tuo törppö ja tietämätön käytös. Olkoon aikuiset kuinka toopeja tahansa, toivois, ettei tuota puhetapaa siirretä lapsille. Toivottavasti lapset ovat vanhempiaan fiksumpia.
- Anonyymi
Mitäpä se raamattu mieltä??? Jos kaikki homppelia olisi? Uffafffaaa
- Anonyymi
Raamattuhan on satukirja. Eihän kaikki ole homoja, vaan osa.
Ei kannata ruveta riehumaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattuhan on satukirja. Eihän kaikki ole homoja, vaan osa.
Ei kannata ruveta riehumaan!Satusetiä paljon ....
- Anonyymi
No eihän ne nyt sinun elämään tai lastesi elämään vaikuta.
- Anonyymi
Ainakin suomen maine pelastui kun ei saatu homo presidenttiä. Kyllä minä jännitin koko illan että mitenkä siinä mahtaa käydä. Mutta yllättävän paljon noita mielenvikaisia ja homoja suomessa on kun noinkin suuren kannatuksen sai tuo homo ehdokas.
- Anonyymi
Hienoa kiitos tuloksesta pressa saatiin.. Miettikää suomen mainetta jos olis ..Eikö se pride riitä jo .Huh huh..
- Anonyymi
Eikös see jeeesuskin ollut homo ko siellä Getsemanen puutarhan puskissa punaviinikännissä vehkeili niiden opetuslastensa kanssa. Ainaki tiijetää että mistä se sana "opetuslapsi"tulee.
- Anonyymi
Minä äänestin Haavistoa presdentiks. Oonko homo?? Kysyy tietämätön😃
- Anonyymi
Kaaappihomoja riittää vaikka kuinka paljon. Julkihomoja vähemmän mutta onhan noita.
- Anonyymi
Voi harmi purkivat Kutvosen" tyylikalu " tehtaan pois.Nyt olis valmistanut kaappihomoille kaappeja minne mennä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Täällä asuu vain hetero henkilöitä.
- Anonyymi
Homo sapienseja vain
- Anonyymi
Kirkkoonkin on kuulemma tulossa semmonen teema kun homojen ilta.
- Anonyymi
Suonenjoelle pitäisi saada sellanen formaatti kuin homojen ensitreffit alttarilla. Kansainväliseen levitykseen.
- Anonyymi
KO PYLLITÄT MASIKKAA POIMIMAA HET TULLEE ANALIIN
- Anonyymi
Minulla on peräpukamat . Sattuu jos työnnyt sinne.. tuo suuhunnn
- Anonyymi
On täynnä hulluja koko Suonnejoki..
- Anonyymi
Oot ite epäluuloine meitä outoja? Homp poik tyt kohtaan .. Saat öljy anaaaliin eiks tee....
- Anonyymi
Joskus sitä miettii näitä junttien juttuja; siirtävätkö he nämä typeryydet myös lapsilleen? Ja lapset taas lapsilleen? On sukuja, joissa idiotismi siirtyy aina sukupolvelta toiselle.
- Anonyymi
Taitaa suurin osa kommentoida täällä pilailu ja huumori mielellä. Haluavat vaan provosoida ihmisiä suuttumaan😈
- Anonyymi
Täällä on vaan hulluja ja eläkeläisiä.... Joo
Terveisin yks HULLU vaan - Anonyymi
Juu Suonenjoen syntyperäiset on kaikki homoja - mutta onneksi me Rautalammilta käymme panemassa teidän naisia niin väkiluku pysyy edes jollain tasolla. Ilman paikkakunnalle muuttaneita tänne ei uusia lapsia siunaudu.
- Anonyymi
Homot saa olla homoja ihan vapaasti. Kun ei vaan rupea lähentelelemään ...Silloin tulee nyrkkiä niin maan per.kuleesti!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346