Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa Matti ja Pauliina tapasivat, tutustuivat ja rakastuivat. Kaikki ei kuitenkaan mennyt putkeen, vaan avioliitto päättyi eroon.
Matti elää nyt sinkkuelämää ja on aktiivinen somessa. Hän on kertonut mm. hakeutuneensa terapiaan Instagramissa. Nyt Matti avautuu yhden yön suhteesta ja saa naisilta aktiivista palautetta.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-matti-avautui-yhden-yon-jutusta-naisilta-aktiivisia-yhteydenottoja-ma-tykkaan?s24
Ensitreffit-Matti avautui "yhden yön jutusta" - Naisilta aktiivisia yhteydenottoja: "Mä tykkään..."

6
1418
Vastaukset
- Anonyymi
Mies on pallinaama ja lihava en ihmettele jos naiset ovat jättäneet, ulos lenkkeilemään ja kuntosalille hop hop !
- Anonyymi
Nyt iskee myötähäpeä, apua - nyt matti pois sieltä somesta!!!
- Anonyymi
Joopa joo,mikä heppo ?
- Anonyymi
Nro 10 paras vaihto ehto.,Ja pulinat pois.
- Anonyymi
kuka menee tämmöseen ohjelmaan...siis huh..ja vielä kerran huh...voi..voi...paljon meneen junaan mutta toivoisun enemmän jäävän laiturille...
- Anonyymi
Minusta Matti oli ihan sympaattinen kaveri, mutta Pauliina ei tainnut olla oikea hänelle.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740