Vuoden paras.

Anonyymi-ap

Ei nuo romuläjät ketään kiinnosta. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ajatelkaa kuulkaas Rakkaat tuota ääretöntä viisautta, mikä kumpuaa vuokramobedistin aatoksista.

Ketään ei kiinnosta.

No mitäpä sitä sitten muuta kuin uusi huippukännykkä räpsyttelemään rantahiekkaa ja autoja liikenteessä, sekä vaikka vesimeloonia, se kiinnostaa kaikkia rakkaita.

> § <

12

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauskuus jatkuu .... Ei näy yhtään Harrikkaa .... Nyt vain odottamaan mitä seuraavaksi näkyy.

    • Anonyymi

      Harrikoita oli varmaankin satoja, kaikenikäisiä ja mallisia. Ei ehditty ennen auringonlaskua kävellä kuin kolmasosa alueesta. Ruokakojuja pelkästään on satoja ja samaten varustekauppaa. Kaikki liivijengit paikalla, muun muassa Mongols, Bandidos, HA, Christians yms. https://aijaa.com/9U8rV6
      Todella hienosti entisöityjä vehkeitä, vanhimmat likemmäs sata vuotta ikää mitä nähtiin.

      Sairaspohkeinen mies

      • Hauskaa, katsasta löytyykö 100 vuotta vanhoja muovipyöriä ja ota foto kadulle tippuneista pulteista aijaten Tyttö2010Neitiselle. Miten on, löytyykö Ducatiosastoa?


      • Anonyymi

        Laitahan vielä pari kuvaa kyrvånsyylålle niin on ensi yöksi ihmeteltävää, sujuu yöpäivystys hällä mukavammin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan vielä pari kuvaa kyrvånsyylålle niin on ensi yöksi ihmeteltävää, sujuu yöpäivystys hällä mukavammin.

        Jos laittaisin foton omasta SuomiKingistäni se olisi sama kuin laittaisin kaikki henkilötietoni jakoon ja älä ole huolissasi kyllä minulla aiheesta on ihan riittävästi kuvaa, jotka ei ole jonkun toisen ottamia.

        Miten on syylåaivo, onko paljonkin fotoalbuumeja kertyny toisten ajoneuvoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitahan vielä pari kuvaa kyrvånsyylålle niin on ensi yöksi ihmeteltävää, sujuu yöpäivystys hällä mukavammin.

        "Yöpäivystäjä". Meillä intissä sanottiin yöpäivystäjää yöpässiksi, sopii hyvin nähän hameveikkoon. Hehehe. Yöpässi, täällä suomi24 se taas tulee ensiyönkin viettämään. Kyrvånsyylå.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Yöpäivystäjä". Meillä intissä sanottiin yöpäivystäjää yöpässiksi, sopii hyvin nähän hameveikkoon. Hehehe. Yöpässi, täällä suomi24 se taas tulee ensiyönkin viettämään. Kyrvånsyylå.

        Hyvä että elämääsi ohjaa armeija-aikasi, omastani on aikaa + 40 vuotta.

        Mutta kun muistelen niin siellä oli puujalkapatteriksi nimitetty osasto, saitko kaulukseen natsoja palveluksistasi keittiössä ja varustevarastossa?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hyvä että elämääsi ohjaa armeija-aikasi, omastani on aikaa 40 vuotta.

        Mutta kun muistelen niin siellä oli puujalkapatteriksi nimitetty osasto, saitko kaulukseen natsoja palveluksistasi keittiössä ja varustevarastossa?

        Ja jutut paranee, aivan varmaa on ettei tuollainen invahomo ole inttiä käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jutut paranee, aivan varmaa on ettei tuollainen invahomo ole inttiä käynyt.

        Niin koska sinä sanot, kyllä, onhan kaikki muutkin kirjoituksesi Rakas järkevimmästä päästä mitä Pattayan rakas voikaan lausua.

        https://ibb.co/y5Mv5Tj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska sinä sanot, kyllä, onhan kaikki muutkin kirjoituksesi Rakas järkevimmästä päästä mitä Pattayan rakas voikaan lausua.

        https://ibb.co/y5Mv5Tj

        Enpä muista minne olen sotilaspassini laittanut, hieno kuva, mutta tunnuslaatan löysin, olin tuonut tänne mukanani, https://aijaa.com/f0Kr5L huomaa syntymävuosi, vanhus.
        Terkkuja NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä muista minne olen sotilaspassini laittanut, hieno kuva, mutta tunnuslaatan löysin, olin tuonut tänne mukanani, https://aijaa.com/f0Kr5L huomaa syntymävuosi, vanhus.
        Terkkuja NumBall HHN 63v.

        Jaa on senssu ja numball suorittaneet intin, taitavat olla ihan ainoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa on senssu ja numball suorittaneet intin, taitavat olla ihan ainoita.

        Muut on vähän latvakakkosia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe