Ei nuo romuläjät ketään kiinnosta. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ajatelkaa kuulkaas Rakkaat tuota ääretöntä viisautta, mikä kumpuaa vuokramobedistin aatoksista.
Ketään ei kiinnosta.
No mitäpä sitä sitten muuta kuin uusi huippukännykkä räpsyttelemään rantahiekkaa ja autoja liikenteessä, sekä vaikka vesimeloonia, se kiinnostaa kaikkia rakkaita.
> § <
Vuoden paras.
12
267
Vastaukset
- Anonyymi
Hauskuus jatkuu .... Ei näy yhtään Harrikkaa .... Nyt vain odottamaan mitä seuraavaksi näkyy.
- Anonyymi
Harrikoita oli varmaankin satoja, kaikenikäisiä ja mallisia. Ei ehditty ennen auringonlaskua kävellä kuin kolmasosa alueesta. Ruokakojuja pelkästään on satoja ja samaten varustekauppaa. Kaikki liivijengit paikalla, muun muassa Mongols, Bandidos, HA, Christians yms. https://aijaa.com/9U8rV6
Todella hienosti entisöityjä vehkeitä, vanhimmat likemmäs sata vuotta ikää mitä nähtiin.
Sairaspohkeinen miesHauskaa, katsasta löytyykö 100 vuotta vanhoja muovipyöriä ja ota foto kadulle tippuneista pulteista aijaten Tyttö2010Neitiselle. Miten on, löytyykö Ducatiosastoa?
- Anonyymi
Laitahan vielä pari kuvaa kyrvånsyylålle niin on ensi yöksi ihmeteltävää, sujuu yöpäivystys hällä mukavammin.
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan vielä pari kuvaa kyrvånsyylålle niin on ensi yöksi ihmeteltävää, sujuu yöpäivystys hällä mukavammin.
Jos laittaisin foton omasta SuomiKingistäni se olisi sama kuin laittaisin kaikki henkilötietoni jakoon ja älä ole huolissasi kyllä minulla aiheesta on ihan riittävästi kuvaa, jotka ei ole jonkun toisen ottamia.
Miten on syylåaivo, onko paljonkin fotoalbuumeja kertyny toisten ajoneuvoista?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan vielä pari kuvaa kyrvånsyylålle niin on ensi yöksi ihmeteltävää, sujuu yöpäivystys hällä mukavammin.
"Yöpäivystäjä". Meillä intissä sanottiin yöpäivystäjää yöpässiksi, sopii hyvin nähän hameveikkoon. Hehehe. Yöpässi, täällä suomi24 se taas tulee ensiyönkin viettämään. Kyrvånsyylå.
Anonyymi kirjoitti:
"Yöpäivystäjä". Meillä intissä sanottiin yöpäivystäjää yöpässiksi, sopii hyvin nähän hameveikkoon. Hehehe. Yöpässi, täällä suomi24 se taas tulee ensiyönkin viettämään. Kyrvånsyylå.
Hyvä että elämääsi ohjaa armeija-aikasi, omastani on aikaa + 40 vuotta.
Mutta kun muistelen niin siellä oli puujalkapatteriksi nimitetty osasto, saitko kaulukseen natsoja palveluksistasi keittiössä ja varustevarastossa?- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hyvä että elämääsi ohjaa armeija-aikasi, omastani on aikaa 40 vuotta.
Mutta kun muistelen niin siellä oli puujalkapatteriksi nimitetty osasto, saitko kaulukseen natsoja palveluksistasi keittiössä ja varustevarastossa?Ja jutut paranee, aivan varmaa on ettei tuollainen invahomo ole inttiä käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jutut paranee, aivan varmaa on ettei tuollainen invahomo ole inttiä käynyt.
Niin koska sinä sanot, kyllä, onhan kaikki muutkin kirjoituksesi Rakas järkevimmästä päästä mitä Pattayan rakas voikaan lausua.
https://ibb.co/y5Mv5Tj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska sinä sanot, kyllä, onhan kaikki muutkin kirjoituksesi Rakas järkevimmästä päästä mitä Pattayan rakas voikaan lausua.
https://ibb.co/y5Mv5TjEnpä muista minne olen sotilaspassini laittanut, hieno kuva, mutta tunnuslaatan löysin, olin tuonut tänne mukanani, https://aijaa.com/f0Kr5L huomaa syntymävuosi, vanhus.
Terkkuja NumBall HHN 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä muista minne olen sotilaspassini laittanut, hieno kuva, mutta tunnuslaatan löysin, olin tuonut tänne mukanani, https://aijaa.com/f0Kr5L huomaa syntymävuosi, vanhus.
Terkkuja NumBall HHN 63v.Jaa on senssu ja numball suorittaneet intin, taitavat olla ihan ainoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa on senssu ja numball suorittaneet intin, taitavat olla ihan ainoita.
Muut on vähän latvakakkosia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532526
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 68561
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555