Kyllä voikin aikuinen ihminen olla naivi. No, hänhän on vain lätkänpelaaja. Mitähän tapahtuisi jos hänen lapsensa suuntautuminen ei ole hänelle mieleinen. Sitäpaitsi, Teemu harrastat välillistä syrjintää julkisesti. Lueppas mitä tasa-arvo laki sanoo. Jos osaat lukea.
Teemu Selänne
49
1622
Vastaukset
- Anonyymi
Vähättelyä.
Lisää vähättelyä.
Pahantahtoisuutta perheeseen ja lapsiin liittyen.
Epämääräinen 'välillinen' syytös.
Pätemisyrity epämääräisellä lakiviittauksella.
Vähättelyä.
= Taitaa olla päägenrenä analyysin perusteella vähättely ja pahantahtoisuus. Viittaisi vahvasti kirjoittajan taipumuksesta cancelöintiin ja vasemmistoideilogioihin. - Anonyymi
Teme uskaltaa sanoa ääneen sen mitä Vihreät pelkäävät.
Hyväksyvätkö Vihreät kiinnostuksen pikku poikiin jäsenkirjasta riippumatta?- Anonyymi
Teemu on Suomen seuraava Presitentti !
- Anonyymi
Teemu Selänne on vain vähän yksinkertainen. Monta kolhua tehnyt tehtävänsä.
Hänen kanssaan samaa mieltä varmaan moni muukin iskuja päähän saanut. Kaukalossa tai kioskijonossa.- Anonyymi
Nää kiekkofanaatikot on lähtenyt natsisaksa linjalle Stubbia viemään pressaksi. Jalonen ym. Turhakkeet.
Haavistoa tylytetään äärioikeistolaisella halvalla moraalilla. - Anonyymi
Kyllä , tämä Teemu majailee täällä suomessa isottelemassa ja arvostelemassa köyhiä laiskoiksi.
Mitä teemu tietää suomalaisesta työ elämästä..täällä jaetaan potkuja ja firmoja menee konkurssiin. Mene teemu sinne kaliforniaan täältä isottelemasta.
Taitaa olla oikeen trumpin saunakaveri. Kyllä tämä teemu on ala-arvoiseksi mennyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä , tämä Teemu majailee täällä suomessa isottelemassa ja arvostelemassa köyhiä laiskoiksi.
Mitä teemu tietää suomalaisesta työ elämästä..täällä jaetaan potkuja ja firmoja menee konkurssiin. Mene teemu sinne kaliforniaan täältä isottelemasta.
Taitaa olla oikeen trumpin saunakaveri. Kyllä tämä teemu on ala-arvoiseksi mennyt.Rumpin puttauskaveri olevinaan.
- Anonyymi
Teemu Selänne saisi opetella pitämään sen turpavärkkinsä kiinni, kun se ei ymmärrä mitään yhteiskunnallisista asioista. Hän on suututtanut jo Elisabet Rehninkin.
Viime viikolla hän vinoili Haaviston ja puolison isoa ikäeroa, mutta typeränä "unohti" monien muitten isommat ikäerot. Vielä tänäänkin hän muisti piikitellä vaalit hävinnyttä Haavistoa vaalirahoituksen 1,5 milj. suuruudella. Hänenkö rahoistaan se summa oli otettu vai menikö sitä vastaava summa Stubb-ystävän tukemiseen?
Noh, Stubbin mielistelyllä kutsu Linnan juhliin julkkistyrkkyvaimon kera on taattu. - Anonyymi
Voi Teemu parka. Kannattaisi hänen lopettaa kaikenlainen Suomen asioiden kommentointi, nyt hän ehdottaa Harkimoa ja Nallea hallitukseen. Mahtaako ryypätä tai onko ihan selvin päin noin outo!? Kun on paljon rahaa, luulee, että on tullut myös viisaaksi, päin vastpin näköjään, kaikki tolkku kadonnut, ei ymmärrä tavallisten suomalaisten elämästä mitäön. Voisko joku neuvoa olemaan hiljaa.
- Anonyymi
Porttikielto suomeen!
- Anonyymi
Ei hänen lapset suuntaudu. Älä edes yritä. Eihän Selänne mikään järjenjättiläinen ole, mutta mukavasti laukoo noita juttuja. Piristävää.
- Anonyymi
Teemu. EILINEN KIEKKOILIJA. LOPETA URA ja jutut. Ei kiinnosta yhtään! 🤫
- Anonyymi
Selänne on vanha pieru, joka ei ole käynyt kouluja
- Anonyymi
Teemu on älyttömän älykäs, kuten koko perhe.
Heillä ihana äärioikeistolainen asenne. Köyhät kyykkyyn ja rallilla yli.
Tällaisia arjalaisia mahtikansalaisia Suomi ja kokoomus tarvitsee.- Anonyymi
Kokoomus on paras.
Orpo ei Hitlerin veroinen, mutta Teemu Adolf Selänne olisi sopiva diktaattori.
Vassarit ja ressukat leireilemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus on paras.
Orpo ei Hitlerin veroinen, mutta Teemu Adolf Selänne olisi sopiva diktaattori.
Vassarit ja ressukat leireilemään.jos suomeen tulis diktaattori joka pakottaisi kaikki työhön, niin voit olla siitä varma, että moni päätyisi itsemurhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos suomeen tulis diktaattori joka pakottaisi kaikki työhön, niin voit olla siitä varma, että moni päätyisi itsemurhaan.
Eikö sulla ole töitä, tai mitä teet työksesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen takuueläkkeellä. oon ollut työelämässä vuodesta 2000 lähtien mutta vain vähissä määrin.Jos diktaattori pakottaisi työhön myös työkyvyttömät tai huonotyökykyiset niin kyllä se johtaisi katastrofiin eli ihmiset panisi narun kaulaan. Veikkaan aika moni. Tuolla on paljon henkisesti sairaita ihmisiä kuten esim skitsofreenikkoja ja muita traumatisoituneita kuten minä kun minulla on lievä skitsofrenia ja oon traumatisoitunut kiusaamisesta niin ei puhettakaan että jos mut yrittäs joku diktaattorin mulkvisti laittaa pakkotyöhön niin kyllä siinä minulle kävisi niin että tekisin itsemurhan . Mihinkään en täältä kotia oikeastaan lähde vaan kotona oon koko ikäni yli 40 vuotta ollut. Vieraan töissä en päivääkään vaan ne työt joita tehnyt ei ole ollut vieraan työtä ja kuten aiemmin sanoin, niin hyvin vähän oon tehnyt töitä keskipitkän elämäni aikana ja takuueläkkeellä noin 10 vuotta ollut.
Selänne ei tiedä siis mistä hän puhuu kun hän kritisoi työttömiä koska hän ei tajua sitä että työttömien joukossa on myös niitä vajaatyökykyisiä ja sellaisia jotka ei enää pysty tekemään työtä koska eivät jaksa painaa työtä kun huono työkyky ja osa niin vieraantuneet ihmisistä että lähinnä ainoastaan ainoa mahdollisuus olisi tehdä etätyötä kotona ja sitten on niin sairaita ettei ne pysty tekemään yhtään mitään työtä ja osa on pakkohoidossa ns laitoshoidossa suljettujen ovien sisällä ja tietenkin nämä ihmiset eivät kuuluisi työttömyyskortistoon vaan ne pitäs siirtää takuueläkkeelle, mutta iso osa heistä on niin heikossa hapessa ettei ne jaksa lähteä hakemaan mitään takuueläkettä.
Veikkaan että selänne on kovaluonteinen &piittaamaton. Mun pikkuveli joka on ollut pikkulapsesta asti kova Teemu selänne fani niin hän on saanut hänen puheistaan tarpeekseen kun selänne on sanonut muitakin nuivia kommentteja. Yksi asia minkä muistan jossa selänne puhui asiaa oli se, että hän ihmettelee sitä liha vs kasvis vastakkainasettelua ja minä samaa mieltä että minä myös aion syyä lihaa niin kauan kuin henki pihisee =)
Ilmeisesti kun selänne on niin rikas niin oiskohan raha sokaissut hänen ajatukset????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomauttaisin vain vielä yhdestä eli jos suameen tulis diktaattori-pölvästi joka sanois että perustetaan pakkoarmeija eli kaikkien olis pakko mennä armeijaan niin minä en pystyisi menemään. Se tarkoittaisi sitä että päätyisin itsemurhaan.
En pelkää kuolemaa enkä pelkää oikein ketään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohdin sannoo että pikkuveljeni on työelämässä. Hän on kuitenkin perusempaattinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis pikkuveljeni on työelämässä kokonaisvaltaisesti& joka päivä tekee työtä kun minä taas en tee joka päivä työtä vaan vähissä määrin. En osaa sanoa tarkkaan miten vähän tehnyt töitä 24 vuoden aikana, mutta työn määrä vaihdellut siten että välillä työtä on minulla 2 tai 3 kertaa viikossa johon työn kuvaan kuuluu autolla ajamista ja raskaiden esineiden kantoa. Työpäivän kesto vaihtelee 1-3 tunnin väliä. Välillä käy myös niin että viikon aikana ei ole ollenkaan työtä. 2000 luvulla toisen pomon alaisuudessa työtä oli siten että sitä oli joka viikko vähintään 2 eri päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen takuueläkkeellä. oon ollut työelämässä vuodesta 2000 lähtien mutta vain vähissä määrin.Jos diktaattori pakottaisi työhön myös työkyvyttömät tai huonotyökykyiset niin kyllä se johtaisi katastrofiin eli ihmiset panisi narun kaulaan. Veikkaan aika moni. Tuolla on paljon henkisesti sairaita ihmisiä kuten esim skitsofreenikkoja ja muita traumatisoituneita kuten minä kun minulla on lievä skitsofrenia ja oon traumatisoitunut kiusaamisesta niin ei puhettakaan että jos mut yrittäs joku diktaattorin mulkvisti laittaa pakkotyöhön niin kyllä siinä minulle kävisi niin että tekisin itsemurhan . Mihinkään en täältä kotia oikeastaan lähde vaan kotona oon koko ikäni yli 40 vuotta ollut. Vieraan töissä en päivääkään vaan ne työt joita tehnyt ei ole ollut vieraan työtä ja kuten aiemmin sanoin, niin hyvin vähän oon tehnyt töitä keskipitkän elämäni aikana ja takuueläkkeellä noin 10 vuotta ollut.
Selänne ei tiedä siis mistä hän puhuu kun hän kritisoi työttömiä koska hän ei tajua sitä että työttömien joukossa on myös niitä vajaatyökykyisiä ja sellaisia jotka ei enää pysty tekemään työtä koska eivät jaksa painaa työtä kun huono työkyky ja osa niin vieraantuneet ihmisistä että lähinnä ainoastaan ainoa mahdollisuus olisi tehdä etätyötä kotona ja sitten on niin sairaita ettei ne pysty tekemään yhtään mitään työtä ja osa on pakkohoidossa ns laitoshoidossa suljettujen ovien sisällä ja tietenkin nämä ihmiset eivät kuuluisi työttömyyskortistoon vaan ne pitäs siirtää takuueläkkeelle, mutta iso osa heistä on niin heikossa hapessa ettei ne jaksa lähteä hakemaan mitään takuueläkettä.
Veikkaan että selänne on kovaluonteinen &piittaamaton. Mun pikkuveli joka on ollut pikkulapsesta asti kova Teemu selänne fani niin hän on saanut hänen puheistaan tarpeekseen kun selänne on sanonut muitakin nuivia kommentteja. Yksi asia minkä muistan jossa selänne puhui asiaa oli se, että hän ihmettelee sitä liha vs kasvis vastakkainasettelua ja minä samaa mieltä että minä myös aion syyä lihaa niin kauan kuin henki pihisee =)
Ilmeisesti kun selänne on niin rikas niin oiskohan raha sokaissut hänen ajatukset?????Hyvä ja asiallinen vastaus. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomauttaisin vain vielä yhdestä eli jos suameen tulis diktaattori-pölvästi joka sanois että perustetaan pakkoarmeija eli kaikkien olis pakko mennä armeijaan niin minä en pystyisi menemään. Se tarkoittaisi sitä että päätyisin itsemurhaan.
En pelkää kuolemaa enkä pelkää oikein ketään.mä en kumartele ketään.ja noista Selänteistä sen verran että eivät tulis koskaan pärjämään mun saappaissa. Sellasta ihmistä ei oo syntynytkään ketä äänestäisin. Jos tulee kirkkonummella vastaan niin tasan tarkkaan sanon sille ja sen muijalle että Vitun Pellet joilla on oma pää perseessä.t. mama 58
- Anonyymi
Yksinkertainen pahvi. Nollamies olisi ilman jääkiekkoa. Tosin on siltikin.
- Anonyymi
Nykypäivänä tuntuu, että omaisuus etuoikeuttaa moneen moraalisesti kyseenalaiseen toimeen. Kuluttaa yli tarpeiden ja loukata muita puheilla.
Ikäänkuin väärin tekemisen mahdollisuus olisi ansaittua, kun vaan on rahaa.
Jokaisen tulisi, mammonasta huolimatta, toimia vastuullisesti luonnonvaroja kuluttaeasa.
Jos selänteitä harmittaa, että heidän ylikuluttamiseen taipuvia mielitekoja kyseenalaistetaan, niin voisivat pikemminkin yrittää itse muuttua vastuullisiksi kansalaisiksi, sen sijaan, että nimittelevät kunnon kansalaisia.- Anonyymi
en minä nyt tuota kulutusta niin paljoa olis selänteiden kulutuksesta huolissaan (tai osittain siitäkin oon huolissani), mut enempi huolissaan selänteiden kovatunteisista kommenteista
- Anonyymi
Hyvä asia, Teemu pelastaa Helsinki-hallin Jokereille. Valtteri myös auttaa. Eihän Jokereilla ole pätäkkää.
- Anonyymi
Hänestä kirjoitettiin että hän on isänmaan petturi.Todellisuudessa hän on myös pelkkä muovin palan siirtelijä,joka ei koskaan ole tehnyt kunnon töitä.
- Anonyymi
Miksi Selle Teemu on jatkuvasti lehtien palstoilla? RIITTÄ JO
- Anonyymi
Täällä Suomessa ne ramppaa sirpansa kanssa ja kehittäneet itselleen oikein Jenkkihymyn. Sitten kehuvat avoimesti kun äänestävät Amerikan Hitleri Trumppia.
Joskus pidin et Teemu on ok. jätkä , mutta nyt on alakanttiin koko porukka.
Jos Amerikassa on niin hyvä miksi täällä Suomessa pitää kulkea?- Anonyymi
Pitää käydä Suomessa leuhkimassa kun Amerikassa on vain yksi pieni persläpi tosi miljonäärien joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää käydä Suomessa leuhkimassa kun Amerikassa on vain yksi pieni persläpi tosi miljonäärien joukossa.
LOPETTAKAA SE TEEMUN JUTTUJEN ESITTÄMINEN LEHDISSÄ! RIITTÄ JO SAMAA NAAMAA NÄYTTÄÄ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Jos olisi enemmän fiksu lähtisi perheinaan ikiajoiksi jenkkeihin
- Anonyymi
Juurikin näin. Mutta siellä sen tyrkkypariskunnan naamat ja mielipiteet ei kelpaisi joka viikko lehtiin kuten täällä Suomessa. Keitä heidän aivopierunsa oikeasti kiinnostaa?
- Anonyymi
Menis nekin laiskat sinne Amerikan slummeihin auttamaan. Siellä kovasti kodittomia ja kurjuutta. . Tekis yhden järkevän teon.
- Anonyymi
Joo.Pihviravintolasta mustien alueille jakamaan ruokaa kodittomille.Varmaan hymy ja paskanjauhaminen loppuis
- Anonyymi
Miten olisi jos peruskoulupudokas tolloTeemu Selänne lopettaisi aivopierunsa.
Kun ei ole perittyä vaurautta, pelattu vauraus on täyttänyt onton nupin keltaisella nesteellä.
Vaikka nuo möläytykset sadepäivän vitsejä. - Anonyymi
En nähnyt Selännettä Suomen veronmaksajien joukossa?
Minusta pitäisi maksaa, jos arvostelee. - Anonyymi
Pysy tollo vain siellä Amerikassa gold Digger rouvas kanssa.
Täällä on paljon fiksumpia nuoria miljonääriä.
Sinua ei tänne kaivata. - Anonyymi
Voi Teemu-ressukka. Lopeta uhoilusi. Olet vain rippikoulun käynyt koulupudokas lätkänpelaaja, joka laukoo älyttömyyksiä mailanvarresta.
Oletko huomannut että kukaan sukupolvien perityllä vauraudella elävä ihminen ei rehvastele rahoillaan? Heille on periytynyt myös sivistys.
Mieti mitä olisit ilman lätkänpeluuta. Sama nolla kuin monet halvesimasi työttömät, jotka ovat saaneet huonot kortit.
Reden ist Silber, schweigen ist Gold. - Anonyymi
Tollo teme ja sipe gold digger! Siinä onki hyvä nimi tälle leuhkalle parivaljakolle! Kyl temen hiljaseksi saa kun alkaa kyselee sen biologisesta isästä. On arka aihe kun jotsin epäselvää siihen liittyy!!!
- Anonyymi
Sen verran pahvi on teme et ei älyä ottaa digger sipeltä luottokorttii pois! Yhtä pöllö ku mika häkkinen kun muumio erjan kaa oli!
- Anonyymi
Kanamuma teemu ois oikee nimi.
- Anonyymi
Sirpan hymyki on sen elähtäneen naaman väännön jälkee tosi teennäinen! Oikein zombi hymy! Ja teme tuulettaa vaa hyvä zipeeee!!!! Voi jeesus mitä pönttöi!
- Anonyymi
Lopettakaa jo ihmessä Selänteiden riepottelu lehdissä! KETÄÄN EI KINNOSTA MITÄ HEILLE KUULUU...........
- Anonyymi
Voi mitä kurpitsoja molemmat kun joku vähä laukoo heistä totuuksia.
- Anonyymi
Teemua voi nopeudessa verrata vain Seppo ’Pappa’ Lindströmiin. Molemmat melkoisia tekijöitä niin jäällä kuin jään ulkopuolellakin.
- Anonyymi
Teemua pitää ymmärtää. Hän on koulupudokas, jolla on noussut keltainen neste mailalla hakattuun päähän. Sirpan on pakko rahojen takia roikkua perässä ja hyväksyä Teemun reissupanot.
Yhtä yksinkertaisia kumpikin. Siinä säälittävä syy tälle kulissiliitolle. - Anonyymi
Aloitukseen liittyen: miksi kukaan ei kommentoi Teemun hormoonien paisuttamaa leukaluuta?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568