Eli siis, oon 14v tyttö, ens kuussa 15 ja mun serkku (tänä vuonna täyttää 16, tyttö) on tulossa meille viikoks yötä. Totta kai mulla pitäs olla just sillä viikolla menkat!!
Meillä on kaks suihkua nii käyään yleensä aina yhtä aikaa siis suihkussa, ja mulla on aika runsaat menkat. Sitä vertahan valuu sinne suihkunlattialle ja suihkun ulkopuolelle ainaki runsaimpina päivinä, nii mitä teen ku ajatuski kuullostaa nii kiusalliselta:(
Entä mites yöt? Oon normisti nukkunu aina pyyhkeen kaa, ei oo kyllä tullu vielä ikinä läpi. Saan silti nukuttuu paremmin jos se pyyhe on siinä, mut en haluis alkaa nukkuun joku pyyhe perseen alla ku kaveri makkaa vieressä, en tiiä miks, ois vaa vähä outoo.
Alanko jotenki kikkailee vai sanonko vaa jotaki et mul on menkat, nii laitan siks tän pyyhkeen tähä sängylle tai siteen näihin pikkareihin valmiiks ku tullaan suihkusta??😭😭😭
Apua!! Menkat ja viikon yökylä
4
379
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta kerrot vaan suoraan. Ei sitä tarvitse hävetä. Kyllähän serkullasikin on menkat.
Eikä tarvitse mennä samaan aikaan suihkuun.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18259960
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hanki tena housuvaipat. Katso paketissa on naisten housuvaipat.ei miesten lue. Ne on hyvät suojat yöksi. Koot löyty kirjaimin s-m-l-Vastavista asioista puhutan koti.ei tällä.Jos et koti voi puhua. Terveyskeskus terveyden hoitajalle,Nimitäin jos koulussasi ei terveyden hoitajaa?
- Anonyymi
Kerro rehellisesti et on menkat koska silläkin voi olla menkat. Yöksi kannattaa kokeilla vaikka menkkapikkareita esim. nämä sopii yöksi eikä falskaa läpi niinkuin kertsisiteet https://www.myllymuksut.com/kuukautisalushousut-high-waist-p-3910.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969