Vuorotyössä käyvä

Anonyymi-ap

Häirikkö pari oli muuttanut kerrostaloon.kuppaavat aamutunneille ja kolistelevat ym.nuku siinä siinä sitten yöllä kun pitää aamuun mennä töihin.ei auta muu kuin ruveta heti aamusta siivoamaan kun eipä heidänkään pidä nukkuapuoleenpöivään tämä kuulemma tepsii.mutta ei voi kauhalla vaatia kunnon lusikalla annettu.taas köy sellanen töminä huh.. huh.oletteko itseasuneet kerrostalossa.häiriköiden kanssa.

15

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok

    • Anonyymi

      Onkohan laadukasta kuppaamista? Eikös sillä pitäisi olla hyviä terveysvaikutuksia.

      • Anonyymi

        Veristä touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veristä touhua.

        Hehheh.oisko pilvi kuvioissa.


    • Anonyymi

      Ei se kitinä täällä auta. Käy keskustelemassa naamatusten vai etkö uskalla, onhan se ihan ennen kuulumatonta puhua naapurille!
      Yritä ja jos se ei auta, yhteys isännöitsijään.

      • Anonyymi

        Katsotaan kohta räjähtää jos tyyli ei muutu.säännöthän koskee kaikkia vanhoja ja nuoria.aina kunnioitettava naapureita ja otettava melutaso huomioon.onhan se ymmärrettävää asuntoja on vaikea vuokrata rahaahneet ottaa kenet saa vuokralle.


    • Anonyymi

      ITSE VEISIN ULKOOVEEN LAPUN , ILMOITTAISIN ASUNNON KERROKSEN JA NUMERON YLEISESTI JA PYYTÄISIN ASUMISRAUHAA, JOUKKOTIETO OPETTAA IHMISIÄ KÄYTTÄYTYMÄÄN. Välttämättä ei itse tajua mitä oma toiminta aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Kuulin että kovaäänisyys on useinnjerrostsloissa,mutta kun asutaan kerrostalossa silloinnotetaan joka tilanteessa naapurit huomioon,omalla käyttäytymisellään.kyllä naamatusten paras keskustella,moni varmaan itse ei tiedostosta.elefanttikävelyä.mutta eletään..


      • Anonyymi

        Älä huuda!


    • Anonyymi

      Aeettä:juuri tulluyövuorosta Einotietokaan että pääsis saisi nukuttua yläkerran nuoripari elefantti ja norsupari tömistelleet läpiyön eivät ymmärrä että karmea tömistys kuuluu hyvin raskaasti asuntoihin.ja tömistys jatkuu.ukko sanoi valvonut myös kokonyön nyt tehdään niin etteivät hekään nuku kyllä aamupäivällä pistetään radiopäälle ja rupea siivoamaan niin täytyy Kait tehdä.eivät ymmärrä.mutta jos jatkuu nauhoitetaan äänetja puheet.on se kumma että yöt valvotaan ja päivät nukutaan mutta siihen nähtävästi tulee muutos.nytnolisi ukonkin hyvä käydä vaimon viereen nukkumaan mutta päätimme alamme päivätöihin heti aamusta.heh.pieni kiusa ei ole pahitteeksi.valbotaan kun on alettu valvoo ensi yö n nukun työpaikalla

      • Anonyymi

        Oletko töissä mahdollisesti äidinkielen opettajana koululla?


    • Anonyymi

      Mistä arvasit?

    • Anonyymi

      Näitähän kiva lukea ihmisten mielessä liikkuu paljon asioita mutta miten ne saadaan ulos. Käsitellään asumusta,kelaa,yö elefantteja ym.hyvä Karstula.

    • Anonyymi

      Täällä myös elefantti saapunut paikalle.lattiapalkit kovilla avopuoliso nukkuu päivät ja illalla alkaa kovaääninen keskustelu.onneksi on kakkosasunto radion vaan säädetään vähän isommalle saavat kuunnella musiikkia yöllä.sen verran isolle ettei saada valitusta.nuoriakka pahin äänestään olisiko tullut isäänsä.nyt Lappeenrantaan jee.

    • Anonyymi

      Minä olen kyllä syyllistynyt häirintään käytän sähköhammasharjaa klo23jälkeen.nyt täytyy pestä aiemmin ettei naapurit häirriinnyporaamiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe