Jos kunta ei ole tarjonnut velvoitetyöpaikkaa? Haetaanko Valtiokonttorilta?
Oletteko hakeneet korvausta
10
299
Vastaukset
- Anonyymi
Asia kuuluu vanhemmillesi. Kysy heiltä.
- Anonyymi
kysyin, eivät suostuneet, maksavat vain pizzat ja virvoitusjuomat, eivät edes energiajuomaa 😒
- Anonyymi
Valitan, ovat molemmat kuolleet, eivätkä olleet kunnalla töissä.
- Anonyymi
Velvoitetyö
Työllistämisvelvoitteen piiriin kuulu sellainen henkilö, jonka työttömyyspäivärahan enimmäisaika päättyy hänen täytettyään 57 vuotta, mutta ennen kuin hän täyttää 60 vuotta. TE-toimiston järjestettävä hänelle työntekomahdollisuus (“velvoitetyö”) kuuden kuukauden ajaksi (työllistämivelvoite). Ole yhteydessä TE-toimistoon jo ennen työttömyyspäivärahan enimmäismaksuajan täyttymistä.
Kun työssäoloehto hankitaan velvoitetyöllä, ei päivärahaa määritellä uudelleen velvoitetyön palkasta ellei palkka tästä työstä ole ollut aikaisempaa palkkaa suurempi. - Anonyymi
Valtionkonttori joutunee tosiaan maksamaan työttömille isot korvaukset.
- Anonyymi
Menkää töihin
- Anonyymi
Edellyttääkö korvauksen hakuprosessi kantelua johonkin suuntaan?
- Anonyymi
Voe voe...no ei mitään korvauksia saa, kunhan edelliset trollaa :D
- Anonyymi
Parempi olla hissukseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812697Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1641316Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �611057Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28951- 70908
- 115876
- 72874
- 76870
- 65837