mitäh?!

eiii!

http://www.heartagram.com/news/
tuol lukee "Your Sweet 616"! Siis mitä toi nyt on?
Mä oon kyl lukenu et pedon merkki oliski 616 eikä 666,mut eikai ne muuta ton biisin nimee!?

Ja sit mä oon kuullu et Villellä on uus tatuointi. onko tietoo et mikä/missä se on?

ja muuten,Ville on myös luvannu kasvattaa hiukset takas! :)

10

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,
      • on nykyään

tutkimusten mukaan 616, ei 666. jotain saatanajuttuja.

• MstrOfPupts

Joo todellakin tiedemiehet ovat tutkineet, että pedonluku olisinkin 616 eikä 666. Läppä siis se your sweet 616.
      Uus tatska on suomalaisen kirjailijan Timo K. Mukan lapsuuden kuva. Paikkaa en nyt heti muista..

• lavs

uusi tatuointi ja mun mielestäni ville ei ole luvannut kasvattaa hiuksiaan vaan kommentoi että ne kasvavat kuitenkin koko ajan. uudet hiukset on ihanat

• .kandee.
        lavs kirjoitti:

uusi tatuointi ja mun mielestäni ville ei ole luvannut kasvattaa hiuksiaan vaan kommentoi että ne kasvavat kuitenkin koko ajan. uudet hiukset on ihanat

.palvoo silti sitä ukkoa, vaiks ihana oliski.

• bella
        lavs kirjoitti:

Njooh... Mut pitkät on kuitenki paremmat.

• vilkkubaba

tiedemiehet ei liity siihe mitenkää "tiedemiehet tutkinu" lukekaa raamattua ni sit tiiätte ei se mitenkää voi muuttua ja jotku väittäää et se on laskettu hitleristä sun muista mulkuist oha se totta et jotku on laskenu sen hitlerin nimest 666 mut silti

• ...

soundin mukaan ville otti kaliforniassa timo mukan muotokuvan...

• ...

Joo,senkin,Mut ku sil oli se S-tatuointi,ni siihen päälle se on ottanu heartagramin.

• vilkkubaba
        ... kirjoitti:

Joo,senkin,Mut ku sil oli se S-tatuointi,ni siihen päälle se on ottanu heartagramin.

tota miten muka pedon numero ois vaihtunu?!?
        ja ette vissii tiiä mist se on tullu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      197
      5355
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4379
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      80
      3128
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      239
      2550
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      125
      2321
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      94
      1687
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1357
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      975
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      896
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      885
    Aihe