kuntouttava työ toiminta

Olen 39 v nainen asun Helsingin lähellä.. Työkkäri ja sosiaalitoimisto laittoi mut kuntouttavaan työhön koska olin ollut muutaman vuoden työttön eikä mulla mitään koulutusta amattiin.
Oon ihan terve muuten mutta mulla nuorena todettu keskittysmishäiriö sekä oppimishöiriö ja ADD eli sama ku adhd mutta ilman vilkkauta.

Alotin sen kuntouttavan työ yhdel työpajalla kolme viikkoo sitten ja aluks tykkäsin olla siellä pari viikkoo mutta siellä on jotenkin hankalia tyyppejä ja mua on vähän kiusattu siellä ja yks jätkä kosketteli kans mua siellä sillä tavalla mitä en halunnu.
S e työpajan ohjaajat ja pomo ei puuttunu siihen paljo mitenkään niin mä lopetin nyt sen koko homman enkä jaksa käydä siellä enää.

Mulle saattaa nyt tulla karenssi etten saa ainakaa työttömyys rahaa Kelasta mutta toivottavasti Kela voi maksaa ainakin toimeen tulo tukee sitten enemmän.
Voisin kyll mennä johonkin työharkkaan tai kuntouttavaan työhön mutta johonkin parempaan paikkaan kun tuo.
Oon avoliitossa ja mun avomies käy töissä niin että onneks jotenkin tullaan toimeen ja kämppä on.

5

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis,mitä helevittiä,joku tyyppi käymy käsiksi ja häirinnyt,täähän olis jo rikosilmotuksen paikka! Todellakin parempaan paikkaan tai aloitat opiskelut.Add ei ole este mitenkään.Hyvä että sulla puoliso ja oma koti.Tsemppiä!

• Anonyymi

Mielen sairaudet tulee hoitaa ennen kuin on valmis työelämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielen sairaudet tulee hoitaa ennen kuin on valmis työelämään

Usein työttömän kuntoutus alkaa juurikin psykiatrisella tutkimuksella

• Anonyymi

eihän tuossa ole päätä eikä häntää, joku ammattihan sut pitäis passittaa opiskeleen eikä noille pajoille oppimaan huonoja tapoja

• Anonyymi

Hyvä, että sulla on elättäjä omasta takaa, et tarvitse Kelan tukia.

Mutta! Mutta koita pitää se elättäjä tyytyväisenä, ettei se ota parempaa kumppania, joka hankkii itse elatuksensa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      107
      6134
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      60
      5091
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      58
      4217
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3809
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      10
      3586
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      115
      3127
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2523
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2459
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      63
      2206
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      22
      1555
    Aihe