Olen 39 v nainen asun Helsingin lähellä.. Työkkäri ja sosiaalitoimisto laittoi mut kuntouttavaan työhön koska olin ollut muutaman vuoden työttön eikä mulla mitään koulutusta amattiin.
Oon ihan terve muuten mutta mulla nuorena todettu keskittysmishäiriö sekä oppimishöiriö ja ADD eli sama ku adhd mutta ilman vilkkauta.
Alotin sen kuntouttavan työ yhdel työpajalla kolme viikkoo sitten ja aluks tykkäsin olla siellä pari viikkoo mutta siellä on jotenkin hankalia tyyppejä ja mua on vähän kiusattu siellä ja yks jätkä kosketteli kans mua siellä sillä tavalla mitä en halunnu.
S e työpajan ohjaajat ja pomo ei puuttunu siihen paljo mitenkään niin mä lopetin nyt sen koko homman enkä jaksa käydä siellä enää.
Mulle saattaa nyt tulla karenssi etten saa ainakaa työttömyys rahaa Kelasta mutta toivottavasti Kela voi maksaa ainakin toimeen tulo tukee sitten enemmän.
Voisin kyll mennä johonkin työharkkaan tai kuntouttavaan työhön mutta johonkin parempaan paikkaan kun tuo.
Oon avoliitossa ja mun avomies käy töissä niin että onneks jotenkin tullaan toimeen ja kämppä on.
kuntouttava työ toiminta
6
275
Vastaukset
- Anonyymi
Siis,mitä helevittiä,joku tyyppi käymy käsiksi ja häirinnyt,täähän olis jo rikosilmotuksen paikka! Todellakin parempaan paikkaan tai aloitat opiskelut.Add ei ole este mitenkään.Hyvä että sulla puoliso ja oma koti.Tsemppiä!
- Anonyymi
Mielen sairaudet tulee hoitaa ennen kuin on valmis työelämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielen sairaudet tulee hoitaa ennen kuin on valmis työelämään
Usein työttömän kuntoutus alkaa juurikin psykiatrisella tutkimuksella
- Anonyymi
eihän tuossa ole päätä eikä häntää, joku ammattihan sut pitäis passittaa opiskeleen eikä noille pajoille oppimaan huonoja tapoja
- Anonyymi
Hyvä, että sulla on elättäjä omasta takaa, et tarvitse Kelan tukia.
Mutta! Mutta koita pitää se elättäjä tyytyväisenä, ettei se ota parempaa kumppania, joka hankkii itse elatuksensa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877