APUVA, Bluetooth-kuulokkeet katosivat listalta

Anonyymi-ap

Minulla on Sonyn bluetooth-kuulokkeet. Lainasin sitä tytölle. Hetken kaikki oli hyvin, mutta tänään koulusta tullessaan hän sanoi että hänen puhelin (honor) ei löydä kuulokkeita.

Katsoin asiaa ja kyllä, luureissa on virta, puhelin etsii bluetooth-laitteita ja löytää kyllä kaiken muun, mutta ei näitä kuulokkeita, jotka eilen vielä toimivat. Kokeilin omalla puhelimella, kyllä, minun samsung löytää kuulokkeet.

Mitä asetuksia tyttö on honorissa sotkenut, että se bannaa nuo sonyn kuulokkeet ja ennenkaikkea, miten ne saa taas pariksi, nyt ei näy edes listassa?

5

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se pitää parittaa uudelleen. Ohjeesta selviää miten.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Poista edellinen kuulokkeiden paritus sieltä bluetooth-laitteiden listalta. Sitten yritä parittaa uudestaan. Jos ei tämä auta, käynnistä puhelin uudestaan ja yritä paritusta uudelleen.
      Jos tämäkään ei auta, niin kokeile resetoida kuulokkeet eli palauttaa tehdasasetuksiin.
      Joskus harvoin voi joutua ns. kehittäjäasetuksia muokkailemaan puhelimessa, mutta niistä myöhemmin, jos mikään muu ennen puhelimen nollausta ei auta.
      Viimesijainen keino on resetoida puhelin tehdasasetuksiin, jolloin kaikki asetukset nollautuvat.

    • Anonyymi

      Kiitos nopeista vastauksista, taas toimii. Piti tosisaan piiiitkällä virtapainikkeella asettaa luurit paritustilaan, jotta kliiimaksi onnistui. Siihen jäivät nalakkiin.

    • Anonyymi

      Tonnin kuulokkeet? Just, jotain hi-fisti hömppää tuhannen euron audiokaapelin tyyliin varmaan.

      Mutta siis kysymykseen liittyen se, että todennäkösesti sun pitää laittaa ne kuulokkeet paritustilaan jotta puhelin näkee ne ja voit parittaa ne. Eli tuskin ne nyt jatkuvasti paritustilassa on. Kaihan sillä tonnilla sai käyttöohjeet kuulokkeille?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe