Pumppu jääty 2.1.23 itse sulatin. Pumppu paskana ei vettä 2.1-23.1.2024 soitin pävittäin ja lähetin viestiä. Kuulemma väärinkäsitys. 3vkn väärinkäsitys. Itse (nainen) hoidin asiat. En maksa vuokraa siltä ajalta. Vettä aina liikaa (lattiat ui) tai ei lainkaan. Ihme ratkaisuita, ei ihme ku vaan raha pillu tai valta niinku miehillä yleensä k>nostaa.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Vesipumpun jäätyminen ei aiheuta vielä välittömiä toimenpitteitä, mutta ans olla kun lietepumppu jäätyy!
Huittisten pitäjän ollesa sijanlihatuatannon kärkipitäjä, on lietteen kuljettava paikasta toiseen rivakasti! Liätteen siirtopumppu on siis ehroton laite,jonka on alati oltava kunnosa!
Vesipualella kraanavettä voi pumpun jääryttyä hakea vaikka kaupasta 5-10 litran annoskokoina. Peseytymäsä voi käyrä uimahallisa tai huittisjärven avannosa. - Anonyymi
Niin tuttua touhua et luvataan ja luvataan ja lopulta onkin väärinkäsitys,älä vaan maksakkaan vuokraa tolta ajalta,voit ilmoittaa asiasta kuluttajansuoja lautakuntaan,hyvin kirjoitit mikä niitä vaan kiinnostaa...........Tsemppiä sulle.
- Anonyymi
>>Ihme ratkaisuita, ei ihme ku vaan raha pillu tai valta niinku
miehillä yleensä kiinostaa.>>
Naisten pissalta haiseva vako ei ole mikään maailman siistein paikka miehen hoidella luonnollisia tarpeitansa. Mutta miehet tyytyy niin vähään aina ja kaikkialla.
Tuhansia vuosia on miehet tuota rouvien tarjoamaa hajurakoa pitäneet hyvånä ja hoivanneet ja huoltaneet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568