Thaimaan palkoista ja ostovoimasta

Anonyymi-ap

Siinä vähän Saarijoosepille oikeaa tietoa nykypäivästä ettei tarvi mutua ja 90 lukua elää.

19

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ollut mitään uutta puhetta oli lahkolaisen kanssa hamppari paikkojen palkkatasosta niissä maksetaan peruspalkka, 9000 bahtia, ja mahdollisesti pieni tulospalkkio, kardiologi ottaa tunnin vastaan otosta yksityisellä 800 bahtia, ja julkisella puolella 350 bahtia, kummassakin osan vie firma, jos koulutettu lääkäri saa korkeintaan 500 bahtia asiakas, Max 10 asiakasta päivässä ni 5000 bruttona vrk 150.000 kuukaudessa, tuosta verot pois 1/3 osan yli miljoonan vuosi tuloilla..
        by NumBall Hhn 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mitään uutta puhetta oli lahkolaisen kanssa hamppari paikkojen palkkatasosta niissä maksetaan peruspalkka, 9000 bahtia, ja mahdollisesti pieni tulospalkkio, kardiologi ottaa tunnin vastaan otosta yksityisellä 800 bahtia, ja julkisella puolella 350 bahtia, kummassakin osan vie firma, jos koulutettu lääkäri saa korkeintaan 500 bahtia asiakas, Max 10 asiakasta päivässä ni 5000 bruttona vrk 150.000 kuukaudessa, tuosta verot pois 1/3 osan yli miljoonan vuosi tuloilla..
        by NumBall Hhn 63v.

        Lääkärin koulutus on täällä selvästi vaatimattomampi kuin Suomessa, kardiologi erikoistuu suoraan kardiologian, yliopistossa... Kun suomessa ensin luetaan lääketieteen lisensiaatiksi, 6-8 vuotta ja sitten tulee erikoitusmisjakso samat 6-8 vuotta tämä tapahtuu suomessa yleensä työelämässä kokeneemman kollegan valvonnassa, siksi on olemassa erikoistuva lääkäri, titteli, hän on siis kuitenkin laillistettu lääkäri...siis pidemmillään lääkärin koulutus kestää suomessa liki 20 vuotta.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi

        Juu ja pikaruokaravintoloissa keskipalkka on 99 bahtia tunti. Pasanen heittelee ranteella hatustaan villejä veikkauksia jotka menee AINA päin vittuva.
        https://www.erieri.com/salary/job/fast-food-worker/thailand

        Mäkkärissä mediaani on 150 bahtia tunti.
        https://www.glassdoor.com/Hourly-Pay/McDonald-s-Cashier-Bangkok-Hourly-Pay-EJI_IE432.0,10_KO11,18_IL.19,26_IM1119.htm

        Tiedot löytyvät sekä puolueettomasta tutkimusaineistosta sekä Mäkkärin omilta sivuilta.
        Kymmentuntisella päivällä 23 päivää kuukaudessa tienaa siis 907 euroa kuukaudessa. Keskimäärin.

        Pasasen valehtelukerroin alakanttiin oli siis 3,84. Mäkkärissä tienaa 3,84 kertaa enemmän kuin Pasanen toivoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja pikaruokaravintoloissa keskipalkka on 99 bahtia tunti. Pasanen heittelee ranteella hatustaan villejä veikkauksia jotka menee AINA päin vittuva.
        https://www.erieri.com/salary/job/fast-food-worker/thailand

        Mäkkärissä mediaani on 150 bahtia tunti.
        https://www.glassdoor.com/Hourly-Pay/McDonald-s-Cashier-Bangkok-Hourly-Pay-EJI_IE432.0,10_KO11,18_IL.19,26_IM1119.htm

        Tiedot löytyvät sekä puolueettomasta tutkimusaineistosta sekä Mäkkärin omilta sivuilta.
        Kymmentuntisella päivällä 23 päivää kuukaudessa tienaa siis 907 euroa kuukaudessa. Keskimäärin.

        Pasasen valehtelukerroin alakanttiin oli siis 3,84. Mäkkärissä tienaa 3,84 kertaa enemmän kuin Pasanen toivoi.

        Juuri näin... ja mitä seuraa totuuden kirjoittamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin... ja mitä seuraa totuuden kirjoittamisesta?

        Ketjusta on Pasanen poistanut 2 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on Pasanen poistanut 2 sääntöjenvastaista viestiä.

        Thaimaan huippuyliopistot ovat kansainvälisessä ranking listoilla sijoilla 500-1000 välillä, joten koulutustaso ei ole kovinkaan korkea, siksi varakkaat thaimaalaiset kouluttautuvat ulkomailla, thaimaan erikoislääkärin koulutus kestää 6-8 vuotta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaan huippuyliopistot ovat kansainvälisessä ranking listoilla sijoilla 500-1000 välillä, joten koulutustaso ei ole kovinkaan korkea, siksi varakkaat thaimaalaiset kouluttautuvat ulkomailla, thaimaan erikoislääkärin koulutus kestää 6-8 vuotta-

        Sinua vaan vituttaa kun tienaat vähemmän kuin thaimaalaisen mäkkärin teini ja se kiukuttaa sinua kun kelakorttisi ei kelpaa paikallisiin sairaaloihin. Nyt joudut lähtemään yksin Suomeen ja tiedä vaikka vaimosi saisi sillä aikaa.... arvaatko mitä? Kerronko...? En kerro... kerronpas! Sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua vaan vituttaa kun tienaat vähemmän kuin thaimaalaisen mäkkärin teini ja se kiukuttaa sinua kun kelakorttisi ei kelpaa paikallisiin sairaaloihin. Nyt joudut lähtemään yksin Suomeen ja tiedä vaikka vaimosi saisi sillä aikaa.... arvaatko mitä? Kerronko...? En kerro... kerronpas! Sitä!

        Tosi hauskaa resupekka.


    • Kävin joskus Thaimaa kaunis maa 2019

    • Anonyymi

      Thaimaan lääkis on täsmälleen sama kuin kehittyneissä länsimaissa. Kuusi vuotta kaikissa. Useimmat opiskelee ulkomailla.

      Thaimaassa lääketieteen perustutkinto-opetussuunnitelma koostuu 6-vuotisesta koulutusohjelmasta, joka on tyypillisesti jaettu kolmeen vaiheeseen.

      Vuosi 1 on yleissivistävä koulutus, vuosi 2-3 kattaa lääketieteen perustieteet ja vuosi 4-6 kliinisen kokemuksen hankkimiseen.

      Suomessa tutkinto on laajuudeltaan 360 op ja se kestää kokopäiväisesti opiskeltuna 6 vuotta.

      Tutkinto muodostaa systemaattisesti etenevän kokonaisuuden, jossa tieto syvenee ja etenee kohti tietojen ja taitojen soveltamista käytännön lääkärin työssä. Koulutus järjestetään niin, että siinä ei ole alempaa korkeakoulututkintoa.

      Ja niin on taas Saariprofessori taputeltu. Thaimaassa on kymmenkertainen määrä huippulääkäreitä verrattuna Suomeen ja siksi tänne tehdään sairaalamatkoja.

      2010

      • Anonyymi

        Ei ole, saman tyylinen koulutus, vaan suoraan erikoislääkäriksi, thaimaassa ei ole yleislääketieteen erikoislääkäriä lainkaan, kuten suomessa... olen käynyt kardiologilla viisi vuotta kolmen kuukauden välinen, ja muutaman kerran kun on ollut oireita muutama extra vastaanotto, eli viidessä vuodessa vastaanotolla 20-30 kertaa, muutamia vuosia sitten minulle tuli kiertäjäkalvosimeen kiputila, tämä minun kardiologi katsoi että kipu ei ole sydänpohjaista, ja kirjoitti lähetteen erikoislääkärille joka teki diagnoosin, kun kardiologi ei tiennyt asiasta mitään, kiertäjäkalvosimen diagnoosin osaa jokainen peruslääkäri suomessa se kuuluu ihan peruskoulutukseen, ja on helvetin yleinen, minulla se johtui siitä että olin pitänyt liikaa ilmastointilaitetta päällä ja liian kylmällä, poika sinun jutut on ihan tuubaa joka tilanteessä, en tiedä mitä wikipedia kertoo thaimaan lääkärikoulutuksesta, jätän sen lukemisen sinulle, joskus olisin tarvinnut yleislääketieteen erikoislääkärin osaamista, mutta niitä ei ole täällä lainkaan... vaan piti konsultoida suomalaista lääkärin kaadun vuonna 2014 mopolla, sain verenmyrkytyksen, ja olin delata... onneksi silloin oli suomalainen matkavakuutus joka maksoi kulut-


      • Anonyymi

        Thaimaa on tunnettu maailmanluokan lääketieteellisistä palveluistaan ​​ja terveydenhuoltopalveluistaan. Maa tarjoaa erinomaista terveydenhuoltoa huomattavasti halvemmalla kuin monet muut maat. Thaimaassa koulutusta saavat lääkärit ovat korkeasti koulutettuja ja heillä on vahva maine asiantuntijuudestaan.

        Thaimaa on rankattu maailman kuudenneksi parhaaksi maaksi terveydenhuollossa.
        https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1746289/thailands-healthcare-ranked-sixth-best-in-the-world

        Ohitti Belgian, Espanjan ja Ranskan maailmanlistalla.

        Paljon Suomea edellä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, saman tyylinen koulutus, vaan suoraan erikoislääkäriksi, thaimaassa ei ole yleislääketieteen erikoislääkäriä lainkaan, kuten suomessa... olen käynyt kardiologilla viisi vuotta kolmen kuukauden välinen, ja muutaman kerran kun on ollut oireita muutama extra vastaanotto, eli viidessä vuodessa vastaanotolla 20-30 kertaa, muutamia vuosia sitten minulle tuli kiertäjäkalvosimeen kiputila, tämä minun kardiologi katsoi että kipu ei ole sydänpohjaista, ja kirjoitti lähetteen erikoislääkärille joka teki diagnoosin, kun kardiologi ei tiennyt asiasta mitään, kiertäjäkalvosimen diagnoosin osaa jokainen peruslääkäri suomessa se kuuluu ihan peruskoulutukseen, ja on helvetin yleinen, minulla se johtui siitä että olin pitänyt liikaa ilmastointilaitetta päällä ja liian kylmällä, poika sinun jutut on ihan tuubaa joka tilanteessä, en tiedä mitä wikipedia kertoo thaimaan lääkärikoulutuksesta, jätän sen lukemisen sinulle, joskus olisin tarvinnut yleislääketieteen erikoislääkärin osaamista, mutta niitä ei ole täällä lainkaan... vaan piti konsultoida suomalaista lääkärin kaadun vuonna 2014 mopolla, sain verenmyrkytyksen, ja olin delata... onneksi silloin oli suomalainen matkavakuutus joka maksoi kulut-

        Vedätkö jotain lääkkeitä ja viinaa samanaikaisesti vai miksi juttusi ovat noin sekavia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, saman tyylinen koulutus, vaan suoraan erikoislääkäriksi, thaimaassa ei ole yleislääketieteen erikoislääkäriä lainkaan, kuten suomessa... olen käynyt kardiologilla viisi vuotta kolmen kuukauden välinen, ja muutaman kerran kun on ollut oireita muutama extra vastaanotto, eli viidessä vuodessa vastaanotolla 20-30 kertaa, muutamia vuosia sitten minulle tuli kiertäjäkalvosimeen kiputila, tämä minun kardiologi katsoi että kipu ei ole sydänpohjaista, ja kirjoitti lähetteen erikoislääkärille joka teki diagnoosin, kun kardiologi ei tiennyt asiasta mitään, kiertäjäkalvosimen diagnoosin osaa jokainen peruslääkäri suomessa se kuuluu ihan peruskoulutukseen, ja on helvetin yleinen, minulla se johtui siitä että olin pitänyt liikaa ilmastointilaitetta päällä ja liian kylmällä, poika sinun jutut on ihan tuubaa joka tilanteessä, en tiedä mitä wikipedia kertoo thaimaan lääkärikoulutuksesta, jätän sen lukemisen sinulle, joskus olisin tarvinnut yleislääketieteen erikoislääkärin osaamista, mutta niitä ei ole täällä lainkaan... vaan piti konsultoida suomalaista lääkärin kaadun vuonna 2014 mopolla, sain verenmyrkytyksen, ja olin delata... onneksi silloin oli suomalainen matkavakuutus joka maksoi kulut-

        "olen käynyt kardiologilla viisi vuotta kolmen kuukauden välinen, ja muutaman kerran kun on ollut oireita muutama extra vastaanotto, eli viidessä vuodessa vastaanotolla 20-30 kertaa, muutamia vuosia sitten minulle tuli kiertäjäkalvosimeen kiputila, tämä minun kardiologi katsoi että kipu ei ole sydänpohjaista, ja kirjoitti lähetteen erikoislääkärille joka teki diagnoosin, kun kardiologi ei tiennyt asiasta mitään, kiertäjäkalvosimen diagnoosin osaa jokainen peruslääkäri suomessa se kuuluu ihan peruskoulutukseen, ja on helvetin yleinen"

        Sinä olet vainoharhainen hevosenpaska jota ei kukaan usko missään kun naamasi näkee. Ainoa paikka tuollaiselle valivali-valittajalle on Suomi. Siellä saat vähävaraisena istua miettimässä aulassa että mitähän seuraavaksi valittaisit.
        Thaimaan terveydenhuollon taso ei liity sinun henkilökohtaisiin itkuvirsiisi. Niitä asioita mitataan ihan eri suuruusluokissa ja foorumeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaa on tunnettu maailmanluokan lääketieteellisistä palveluistaan ​​ja terveydenhuoltopalveluistaan. Maa tarjoaa erinomaista terveydenhuoltoa huomattavasti halvemmalla kuin monet muut maat. Thaimaassa koulutusta saavat lääkärit ovat korkeasti koulutettuja ja heillä on vahva maine asiantuntijuudestaan.

        Thaimaa on rankattu maailman kuudenneksi parhaaksi maaksi terveydenhuollossa.
        https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1746289/thailands-healthcare-ranked-sixth-best-in-the-world

        Ohitti Belgian, Espanjan ja Ranskan maailmanlistalla.

        Paljon Suomea edellä.

        2010

        Ja paskat, thaimaa ei ole pärjännyt koulutusranking listalla juurikaan, siksi varakkaat hakevat koulunsa vaikka suomesta tai muualta maailmasta, https://edurank.org/geo/th/ vertaile poika, https://edurank.org/geo/fi/
        Paljon suomea edellä tuskin suomalainen lääkäri voi toimia lääkärinä missä tahansa maailmassa, thaimaalainen taas ei voi... vaan pitää osoittaa osaamisensa.
        Mutta totta Thaimaa myy paljon terveysturismia vaikkapa usaan, jossa terveyden hoito ilmaan vakuutusta on hyvin kallista, hyvin kallista, verkossa oli juttu jossa vanha jenkkimies sain koronan, ja hoito maksoi 2.5 miljoonaa dollaria, meni ulosoton asiakkaaksi, mielellään ukko olisi hoidattanut mielellään itsensä thaimaassa missä hoito olisi maksanut 20.000 dollaria, vaikka maksaisit omalla rahalla, jos matka thaimaahan olisi ollut mahdollinen.


    • Anonyymi

      Mutta jos ihan oikeasti kaipaa paranemista, on syytä lähteä hoitoihin Thaimaahan.

      Norja tai Sveitsi toinen, huonompi, vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Thaimaa on surkeimpia koulutukseltaan!
      Rikkaat ostaa paikkoja vesipää lapsilleen jotka sitten katsoo TikTok'ia päivät riippumatossa - noin ainakin Khon Kaen'in Yliopistossa!

      Ihmiset ei tiedä mitään edes naapurimaista...

      • Anonyymi

        Thaimaa on Kaakkois-Aasian ylivoimainen ykkönen kaikilla mittapuilla ja tosiaan tunnetaan korkealaatuisista sairaalapalveluista kaikkialla maailmassa. Talouskasvu 4% luokkaa joka vuosi yli koronankin. Suomi sukeltaa kuudetta vuotta peräkkäin.
        Plastiikkakirurgia maailman parasta. Ei tule neliskanttisia tissejä kuten Tiina Jylhän mainostamilla Viron klinikoilla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3161
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1652
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1446
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      983
    Aihe