Autovuokraamo kusi silmään

Anonyymi-ap

Vuokrasin Ford Focuksen, sain Peugeot 308. Pösö on ihan paska. Ratissa on korkeussäätö, mutta ratti jää aivan liian alas. Tilat on kuin Fordin luokkaa pienemmästä Fiestasta. Pösössä istutaan poterossa lähellä maata ja auton ulkomittojen arvioiminen on hankalaa. Automaatti-ilmastointi ei tunnu osaavan pitää lämpötilaa halutussa. Kytkinnpolkimen liike on pitkä ja tahmea. Kangasmatossa on kiinnikkeiden kohdalla kaksi isoa reikää ja matto luistaa polkimien alle. En ikinä ostaisi pösöä.

12

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos. Juuri tällaisia mielipiteitä tarvitsemme.

      Näillä kommenteilla saadaan käytettyjen peugeottien hinnat alas ja me, jotka tiedämme, saamme auton merkittävästi edullisemmin.

      Kiitos vielä kerran.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­­­y­m­­f­­­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18262024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onks sulla ees ajokorttia vai kaverinko puolesta kirjoitit.
      Me muutaman sadan auton kokemuksen omaavat vähät välitämme näistä teknariarvosteluista. Lompakko puhuu. Olisit vuokrannut Cadillacin.

    • Anonyymi

      Kuivaa nyt ensin silmäsi😂

    • Anonyymi

      Väsynyttä on meno ...

    • Anonyymi

      Se on hyvä että pääsit säkin ajaan kunnon autoa ton fordin paskan sijaan.

    • Anonyymi

      Autovuokraamo antaa auton siitä luokasta jonka vuokraaja valitsee, eivät pysty aina antamaan sitä valikoissa olevaa luokan esimerkkiautoa, mutta eihän tuossa avauksessa ole siitä kyse, vaan kyseessä on pelkkää vittuilua ja provoilua.

      • Anonyymi

        Minäkin varasin Herziltä pienen kotteron sijaisautoksi. Olivat kuitenkin loppu, joten sain sitten ison tila-auton samaan hintaan. Onneksi on tullut ajettua paljon pakuillakin, joten sujuihan se.


    • Anonyymi

      Juttusi on aivan selvää kaverin tai naapurin kaverin kertomaa. Et ole sopiva liikenteeseen millään ajoneuvolla.

    • Anonyymi

      Minä vuokrasin vähän aikaa sitten Peugeot 208:n kolmeksi päiväksi, ihan tarkoituksella vara-autoksi, kun mesestä hajosi vesipumppu ja piti muutama päivä odotella korjaamolle pääsyä.

      Ratin korkeussäädöstä olen samaa mieltä, että ei tuntunut saavan tarpeeksi ylös. Siinä oli kai haluttu että mittaristo näkyisi aina sen tasaiseksi vedetyn ratin yläreunan yläpuolelta. Ja kyllä se näkyikin ylimmässäkin asennossa, mutta tuntui tosiaan että ratti oli liian alhaalla vieläkin. Siihen kyllä tottui aika pian.

      Taisi siinä matossa tosiaan olla vain pari isoa reikää, vetäisin paikalleen. Lieneekö siinä alunperin ollut jonkinlaiset kiinnikkeetkin, en tiedä. Kytkimestä en tiedä, kun oli automaattivaihteistolla, jota nyt kokeilin ensimmäistä kertaa. Moottori ja alusta piti jotain kummaa ääntä ihan kuin olisi ollut jotain hajalla, mutta ehkä se oli vain ominaisuus. Ei kai vaivaiset 30 tuhatta ajettu auto vielä voi hajalla olla.

      Ajokokemus tuntui jotenkin ahdistavalta, ehkä se johtui automaattiin totuttelusta, kuitenkin ihan erilainen auto kuin minulla joskus ollut pösö 607, ihmekös tuo, onhan ne sentään ihan eri luokan ja eri vuosikymmenen autoja.

    • Anonyymi

      Mihin se mesestä vesipumppu meni.

      • Anonyymi

        Laakeri väsähti ja alkoi vuotamaan, ajattelin että parempi jättää ajelut vähemmälle ettei tule pahempia vaurioita. On sillä jo melkein 400 tuhatta ajettukin. Monesko vesipumppu lienee sitten ollut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe