Onko kokemusta millainen on hallituksen puheenjohtajan vastuu mahdollisissa ymparistörikoksissa?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kannattaisiko sinun kysyä asiaa omalta asianajaltasi. Tai toinen vaihtoehto on, että aloitat oikeuden käynnin asian tiimoilta hallituksen puheen johtajaa vastaan. Kyllä sinä sitten jo noin kolmen vuoden päästä tiedät miten asia on, kun asia on käynyt hovioikeudessa, ja makselet noin 50 tuhannen euron vastapuolen oikeuden käynti kuluja. Sekä omat kulut sen päälle. Eikun vain tuumasta toimeen.
- Anonyymi
Siinäpä oli tyhjentävä vastaus vastuusta.
- Anonyymi
Pikkuhiljaa noiden kyttääjien vuoksi, em. taloyhtiöiden hallituksiin ei halua kukaan, ja etenkään ei puheenjohtajaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588