Et lähetä enää rakkausaaltoja

Anonyymi-ap

Mitä on tapahtunut?

46

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle lähetätte niitä.

    • Anonyymi

      Sun todellinen luonteesi paljastui.

    • Anonyymi

      💕💕💕💕💕😘😘😍😍

    • Anonyymi

      Ei multa oo palanu proppu🤔

    • Anonyymi

      Minä en ole saanut rakkausaaltoja 19 vuoteen. 😢

    • Anonyymi

      Jos tarkoitat kivun tunnetta jossain kohtaa kehoa, niin kaikilta ne loppuivat vuodenvaihteeseen.
      Käsittääkseni DNAn muokkaaminen tuli valmiiksi tai jotain.

    • Anonyymi

      Miksi niitä lähettää, kun ei ole vastaanottajaa? Kysyn vain.

      • Anonyymi

        Kyllä minä otan vastaan kaiken mitä hän lähettää.


    • Anonyymi

      Äiti kuoli. On ollut suruaika. Yritän selviytyä uudella alalla.

      • Anonyymi

        Ei suruaikaa pyyhi rakkautta pois tai sitten olen outo.Itse ainakin olen lähettänyt aaltoja.Hän vain edelleenkään ei niitä noteeraa😉
        Suruaikana juurikin tarvisi häntä olemaan läsnä.


      • Anonyymi

        Olen pahoillani, voimia sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suruaikaa pyyhi rakkautta pois tai sitten olen outo.Itse ainakin olen lähettänyt aaltoja.Hän vain edelleenkään ei niitä noteeraa😉
        Suruaikana juurikin tarvisi häntä olemaan läsnä.

        Niinhän se on, että suruaikana tarvitsisi paljon enemmän toista, mutta tästä on niin pitkä aika, kun olemme viimeksi nähneet...Ei hän minua mieti. Hänellä on niin paljon kaikkea muuta. Olen vain itse niin voimaton, jäänyt välitilaan, jonnekin suruvaipan alle. En käy enää missään vapaa-ajalla. En näe ystäviäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, voimia sinulle.

        Kiitos 😢 Elämä on yhtä suremista. Pitäisi elää ja iloita, mutta on vain yhtä surua surun perään. Pelkkiä hautajaismekkoja kaapissa seuraavaa vainajan saattoa odottamassa. Hänen kanssaan menisin teatteriin tai musakeikalle.


    • AnttiMakkonen

      en yksinkertaisesti jaksa 😢 oon aivan poikki 😴

      • Sun pitää muistaa levätä ja huolehtia itsestäsi 💞
        Täältä koitan lähettää sinne voimia ja rakkautta 🤗


    • Anonyymi

      Jotain yllättävää tapahtui, joka sai kaiken huomion. Toki sekin alkaa tuntua turhalta.

    • Anonyymi

      Tulin järkiini.

    • Anonyymi

      Ei nyt pysty, on liian paha krapula meneillään

      • Anonyymi

        Hah,haaa!Ihan oikein sulle.😇


    • Anonyymi

      Et lähetä enää pillunhajua

      • Anonyymi

        🫣🫣🫣🤨


    • Anonyymi

      Energiat ei ole olleet samalla taajuudella. Ei ne aina ole.

      • Anonyymi

        Niin kai sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten.

        Siihen ettei energiat ole samalla taajuudella, vaikuttaa että omat energiat eivät ole olleet balanssissa viime aikoina. Hän (ehkä sinä) on ollut kyllä mielessä ja rakkaudella (selittämätöntä kaipuuta ja äärettömän helliä, vahvoja tunteita) olen ajatellut. Rakkausaallot ei kuitenkaan lähety ellei energiat samassa linjassa molemmilla.
        Oletko ketjun ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen ettei energiat ole samalla taajuudella, vaikuttaa että omat energiat eivät ole olleet balanssissa viime aikoina. Hän (ehkä sinä) on ollut kyllä mielessä ja rakkaudella (selittämätöntä kaipuuta ja äärettömän helliä, vahvoja tunteita) olen ajatellut. Rakkausaallot ei kuitenkaan lähety ellei energiat samassa linjassa molemmilla.
        Oletko ketjun ap?

        Olen ap. Ihanasti kirjoitat, voi kunpa olisitkin hän. Olen ollut viime aikoina jotenkin ihan toivoton. Hän on aina ajatuksissani, mutta jotenkin vaan niin saavuttamaton.


    • Anonyymi

      Ehkä luulee, että olet jo varattu.

      • Anonyymi

        Hän on ainoa jonka haluan.


      • Anonyymi

        No erään naisen täytyy olla, vaikka tunteeni yrittää kieltää sitä. 😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ainoa jonka haluan.

        Tietääkö hän sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ainoa jonka haluan.

        Ok. No, kannattaisi varmaan puhua kaivatulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän sen?

        Ei tiedä.


    • Anonyymi

      You tell me. 🤔

    • Anonyymi

      pian tulee-rakkausaallot

    • Anonyymi

      Näin siinä yleensä käy. Rakkaus vaan loppuu kun mitään ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Ai, Jaa. Ei ainakaan minulla,on tapahtunut omassa elämässä kauheita ja siltikin jaksan rakastaa häntä ketä en koskaan saanut.
        🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, Jaa. Ei ainakaan minulla,on tapahtunut omassa elämässä kauheita ja siltikin jaksan rakastaa häntä ketä en koskaan saanut.
        🔥🔥

        Jaksat rakastaa? Sanavalinta jo kertoo että mistään rakkaudesta ei ole kyse.


    • Anonyymi

      Kukaan ei lähetä mulle myöskään mitään rakkausaaltoja. Välillä tuntu kuin sellaisia olisi ollut, ja välillä epäilen. Kaikki tuntuu jo niin kaukaiselta.

    • Anonyymi

      Olin tuossa perjantaina lomalla ja eikä tullut käytyä edes viikonloppuna täällä

    • Anonyymi

      Oletko ketjun aloittaja m vai n ?

      • Anonyymi

        Nainen olen.


    • Anonyymi

      Rakkauden kohteita niin monia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aallonmurtaja välissä??

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe