Mitä on tapahtunut?
Et lähetä enää rakkausaaltoja
46
1036
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle lähetätte niitä.
- Anonyymi
Sun todellinen luonteesi paljastui.
- Anonyymi
💕💕💕💕💕😘😘😍😍
- Anonyymi
Ei multa oo palanu proppu🤔
- Anonyymi
Minä en ole saanut rakkausaaltoja 19 vuoteen. 😢
- Anonyymi
Jos tarkoitat kivun tunnetta jossain kohtaa kehoa, niin kaikilta ne loppuivat vuodenvaihteeseen.
Käsittääkseni DNAn muokkaaminen tuli valmiiksi tai jotain. - Anonyymi
Miksi niitä lähettää, kun ei ole vastaanottajaa? Kysyn vain.
- Anonyymi
Kyllä minä otan vastaan kaiken mitä hän lähettää.
- Anonyymi
Äiti kuoli. On ollut suruaika. Yritän selviytyä uudella alalla.
- Anonyymi
Ei suruaikaa pyyhi rakkautta pois tai sitten olen outo.Itse ainakin olen lähettänyt aaltoja.Hän vain edelleenkään ei niitä noteeraa😉
Suruaikana juurikin tarvisi häntä olemaan läsnä. - Anonyymi
Olen pahoillani, voimia sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suruaikaa pyyhi rakkautta pois tai sitten olen outo.Itse ainakin olen lähettänyt aaltoja.Hän vain edelleenkään ei niitä noteeraa😉
Suruaikana juurikin tarvisi häntä olemaan läsnä.Niinhän se on, että suruaikana tarvitsisi paljon enemmän toista, mutta tästä on niin pitkä aika, kun olemme viimeksi nähneet...Ei hän minua mieti. Hänellä on niin paljon kaikkea muuta. Olen vain itse niin voimaton, jäänyt välitilaan, jonnekin suruvaipan alle. En käy enää missään vapaa-ajalla. En näe ystäviäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, voimia sinulle.
Kiitos 😢 Elämä on yhtä suremista. Pitäisi elää ja iloita, mutta on vain yhtä surua surun perään. Pelkkiä hautajaismekkoja kaapissa seuraavaa vainajan saattoa odottamassa. Hänen kanssaan menisin teatteriin tai musakeikalle.
en yksinkertaisesti jaksa 😢 oon aivan poikki 😴
Sun pitää muistaa levätä ja huolehtia itsestäsi 💞
Täältä koitan lähettää sinne voimia ja rakkautta 🤗
- Anonyymi
Jotain yllättävää tapahtui, joka sai kaiken huomion. Toki sekin alkaa tuntua turhalta.
- Anonyymi
Tulin järkiini.
- Anonyymi
Ei nyt pysty, on liian paha krapula meneillään
- Anonyymi
Hah,haaa!Ihan oikein sulle.😇
- Anonyymi
Et lähetä enää pillunhajua
- Anonyymi
🫣🫣🫣🤨
- Anonyymi
Energiat ei ole olleet samalla taajuudella. Ei ne aina ole.
- Anonyymi
Niin kai sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitten.
Siihen ettei energiat ole samalla taajuudella, vaikuttaa että omat energiat eivät ole olleet balanssissa viime aikoina. Hän (ehkä sinä) on ollut kyllä mielessä ja rakkaudella (selittämätöntä kaipuuta ja äärettömän helliä, vahvoja tunteita) olen ajatellut. Rakkausaallot ei kuitenkaan lähety ellei energiat samassa linjassa molemmilla.
Oletko ketjun ap? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ettei energiat ole samalla taajuudella, vaikuttaa että omat energiat eivät ole olleet balanssissa viime aikoina. Hän (ehkä sinä) on ollut kyllä mielessä ja rakkaudella (selittämätöntä kaipuuta ja äärettömän helliä, vahvoja tunteita) olen ajatellut. Rakkausaallot ei kuitenkaan lähety ellei energiat samassa linjassa molemmilla.
Oletko ketjun ap?Olen ap. Ihanasti kirjoitat, voi kunpa olisitkin hän. Olen ollut viime aikoina jotenkin ihan toivoton. Hän on aina ajatuksissani, mutta jotenkin vaan niin saavuttamaton.
- Anonyymi
Ehkä luulee, että olet jo varattu.
- Anonyymi
Hän on ainoa jonka haluan.
- Anonyymi
No erään naisen täytyy olla, vaikka tunteeni yrittää kieltää sitä. 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ainoa jonka haluan.
Tietääkö hän sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ainoa jonka haluan.
Ok. No, kannattaisi varmaan puhua kaivatulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän sen?
Ei tiedä.
- Anonyymi
You tell me. 🤔
- Anonyymi
pian tulee-rakkausaallot
- Anonyymi
Näin siinä yleensä käy. Rakkaus vaan loppuu kun mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Ai, Jaa. Ei ainakaan minulla,on tapahtunut omassa elämässä kauheita ja siltikin jaksan rakastaa häntä ketä en koskaan saanut.
🔥🔥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, Jaa. Ei ainakaan minulla,on tapahtunut omassa elämässä kauheita ja siltikin jaksan rakastaa häntä ketä en koskaan saanut.
🔥🔥Jaksat rakastaa? Sanavalinta jo kertoo että mistään rakkaudesta ei ole kyse.
- Anonyymi
Kukaan ei lähetä mulle myöskään mitään rakkausaaltoja. Välillä tuntu kuin sellaisia olisi ollut, ja välillä epäilen. Kaikki tuntuu jo niin kaukaiselta.
- Anonyymi
Olin tuossa perjantaina lomalla ja eikä tullut käytyä edes viikonloppuna täällä
- Anonyymi
Oletko ketjun aloittaja m vai n ?
- Anonyymi
Nainen olen.
- Anonyymi
Rakkauden kohteita niin monia.
- Anonyymi
Mieheksiluulija tappoi naisten tunteet Suomessa,
https://www.narsistivsmina.com/narsismi-info/ - Anonyymi
Niin olet ihastunut siihen valoon, mikä hänestä huokuu. Mutta et itse tee mitään.
https://youtu.be/qkfyWuTxxBI
Valo tulee pohjolasta. - Anonyymi
Aallonmurtaja välissä??
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654