Mitä on tapahtunut?
Et lähetä enää rakkausaaltoja
48
942
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle lähetätte niitä.
- Anonyymi
Sun todellinen luonteesi paljastui.
- Anonyymi
💕💕💕💕💕😘😘😍😍
- Anonyymi
Ei multa oo palanu proppu🤔
- Anonyymi
Minä en ole saanut rakkausaaltoja 19 vuoteen. 😢
- Anonyymi
Jos tarkoitat kivun tunnetta jossain kohtaa kehoa, niin kaikilta ne loppuivat vuodenvaihteeseen.
Käsittääkseni DNAn muokkaaminen tuli valmiiksi tai jotain. Täältä tulee tsunami 🌊
- Anonyymi
Se on sellanen maininki, joka sinua kannattelee
Et huomaa sitä ollenkaan
Suuuuuri hiljainen vuoksi
Nousee ja laskee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sellanen maininki, joka sinua kannattelee
Et huomaa sitä ollenkaan
Suuuuuri hiljainen vuoksi
Nousee ja laskeeOikeastaan oon vain huolissani
Haluaisin vakuutuksen
Että en oota turhaan
Vaikka eihän mikään oo varmaa
- Anonyymi
Miksi niitä lähettää, kun ei ole vastaanottajaa? Kysyn vain.
- Anonyymi
Kyllä minä otan vastaan kaiken mitä hän lähettää.
- Anonyymi
Äiti kuoli. On ollut suruaika. Yritän selviytyä uudella alalla.
- Anonyymi
Ei suruaikaa pyyhi rakkautta pois tai sitten olen outo.Itse ainakin olen lähettänyt aaltoja.Hän vain edelleenkään ei niitä noteeraa😉
Suruaikana juurikin tarvisi häntä olemaan läsnä. - Anonyymi
Olen pahoillani, voimia sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suruaikaa pyyhi rakkautta pois tai sitten olen outo.Itse ainakin olen lähettänyt aaltoja.Hän vain edelleenkään ei niitä noteeraa😉
Suruaikana juurikin tarvisi häntä olemaan läsnä.Niinhän se on, että suruaikana tarvitsisi paljon enemmän toista, mutta tästä on niin pitkä aika, kun olemme viimeksi nähneet...Ei hän minua mieti. Hänellä on niin paljon kaikkea muuta. Olen vain itse niin voimaton, jäänyt välitilaan, jonnekin suruvaipan alle. En käy enää missään vapaa-ajalla. En näe ystäviäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, voimia sinulle.
Kiitos 😢 Elämä on yhtä suremista. Pitäisi elää ja iloita, mutta on vain yhtä surua surun perään. Pelkkiä hautajaismekkoja kaapissa seuraavaa vainajan saattoa odottamassa. Hänen kanssaan menisin teatteriin tai musakeikalle.
en yksinkertaisesti jaksa 😢 oon aivan poikki 😴
Sun pitää muistaa levätä ja huolehtia itsestäsi 💞
Täältä koitan lähettää sinne voimia ja rakkautta 🤗
- Anonyymi
Jotain yllättävää tapahtui, joka sai kaiken huomion. Toki sekin alkaa tuntua turhalta.
- Anonyymi
Tulin järkiini.
- Anonyymi
Ei nyt pysty, on liian paha krapula meneillään
- Anonyymi
Hah,haaa!Ihan oikein sulle.😇
- Anonyymi
Et lähetä enää pillunhajua
- Anonyymi
🫣🫣🫣🤨
- Anonyymi
Energiat ei ole olleet samalla taajuudella. Ei ne aina ole.
- Anonyymi
Niin kai sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitten.
Siihen ettei energiat ole samalla taajuudella, vaikuttaa että omat energiat eivät ole olleet balanssissa viime aikoina. Hän (ehkä sinä) on ollut kyllä mielessä ja rakkaudella (selittämätöntä kaipuuta ja äärettömän helliä, vahvoja tunteita) olen ajatellut. Rakkausaallot ei kuitenkaan lähety ellei energiat samassa linjassa molemmilla.
Oletko ketjun ap? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ettei energiat ole samalla taajuudella, vaikuttaa että omat energiat eivät ole olleet balanssissa viime aikoina. Hän (ehkä sinä) on ollut kyllä mielessä ja rakkaudella (selittämätöntä kaipuuta ja äärettömän helliä, vahvoja tunteita) olen ajatellut. Rakkausaallot ei kuitenkaan lähety ellei energiat samassa linjassa molemmilla.
Oletko ketjun ap?Olen ap. Ihanasti kirjoitat, voi kunpa olisitkin hän. Olen ollut viime aikoina jotenkin ihan toivoton. Hän on aina ajatuksissani, mutta jotenkin vaan niin saavuttamaton.
- Anonyymi
Ehkä luulee, että olet jo varattu.
- Anonyymi
Hän on ainoa jonka haluan.
- Anonyymi
No erään naisen täytyy olla, vaikka tunteeni yrittää kieltää sitä. 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän sen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. No, kannattaisi varmaan puhua kaivatulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän sen?
Ei tiedä.
- Anonyymi
You tell me. 🤔
- Anonyymi
pian tulee-rakkausaallot
- Anonyymi
Näin siinä yleensä käy. Rakkaus vaan loppuu kun mitään ei tapahdu.
- Anonyymi
Ai, Jaa. Ei ainakaan minulla,on tapahtunut omassa elämässä kauheita ja siltikin jaksan rakastaa häntä ketä en koskaan saanut.
🔥🔥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, Jaa. Ei ainakaan minulla,on tapahtunut omassa elämässä kauheita ja siltikin jaksan rakastaa häntä ketä en koskaan saanut.
🔥🔥Jaksat rakastaa? Sanavalinta jo kertoo että mistään rakkaudesta ei ole kyse.
- Anonyymi
Kukaan ei lähetä mulle myöskään mitään rakkausaaltoja. Välillä tuntu kuin sellaisia olisi ollut, ja välillä epäilen. Kaikki tuntuu jo niin kaukaiselta.
- Anonyymi
Olin tuossa perjantaina lomalla ja eikä tullut käytyä edes viikonloppuna täällä
- Anonyymi
Oletko ketjun aloittaja m vai n ?
- Anonyymi
Nainen olen.
- Anonyymi
Rakkauden kohteita niin monia.
- Anonyymi
Mieheksiluulija tappoi naisten tunteet Suomessa,
https://www.narsistivsmina.com/narsismi-info/ - Anonyymi
Niin olet ihastunut siihen valoon, mikä hänestä huokuu. Mutta et itse tee mitään.
https://youtu.be/qkfyWuTxxBI
Valo tulee pohjolasta. - Anonyymi
Ei niitä varatuille lähetetä.
- Anonyymi
Aallonmurtaja välissä??
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101