Asia jota ei ole tuotu kampanjan aikana esiin. Kuitenkin netistä löytyy arkistoitu Wikipedia sivu Stubbista vuodelta 2011, jossa lukee yksityiselämä kohdassa, että hän on bi. Jos näin olisi ollut tasapuolista tuoda asia esiin, koska monet kuvittelevat äänestävänsä heteroa.
https://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Alexander_Stubb&oldid=10339790&fbclid=IwAR1WAIF41nGGNFJLuCgJg1oBLCv6_-n3qiZ33extCQYiiV1PAjyX3T-hvX0#Yksityisel
Onko Stubb Hetero vai Biseksuaali?
40
2181
Vastaukset
- Anonyymi
eikö Suomesta löydy täys-heteroehdokasta ollenkaan, ja vain pekka moititaan, vaikka stubbikin on tunnustanut reilusti olevansa " miehiin päin"
- Anonyymi
miesten miehiä molemmat, hyvä Suomi
- Anonyymi
Medialla on niin suuri vaikutus tavallisen kansalaisen äänestyskäyttäytymiseen, että toivoisi siltä tasapuolisuutta jos/kun käsitellään ehdokkaiden sukupuolista suuntautuneisuutta (eihän se ole edes välttämätöntä, paitsi edustusmielessä ulkomailla). Onhan se aika epäreilua, jos Pekan homoudella spekuloidaan, mutta ollaan hiljaa Alexin Bi-seksuaalisuudesta, josta hän on itse antanut lausunnon kokoomuksen omassa Nykypäivä-lehdessä 3/2004. Eihän tuo seikka ole tärkeää itse presidentin tehtävien hoidossa, mutta monien suomalaisten vaalikopissa saattaa vaikuttaa mielen taka-alalla pelkästään Haaviston "poikkeama normaalista". Tasapuolisuutta julkisuuteen, ettei tule ikäviä ja kaunaisia jälkipuheita ja -todisteluita, kun niitä sitten riittäisi kuitenkin, että "miksi ei kerrottu kaikkea ja kuka esti..." TOIVON RUNSASTA ÄÄNESTYSPROSENTTIA JA HYVÄÄ , YHTENÄISTÄ VAALI-INTOA KAIKILTA SUOMALAISILTA !
sama sekoittava juttu tuon seksuaalisen suuntautumisen kanssa: itse tunnusti kokoomuksen NYKYPÄIVÄ-lehdessä olevansa bi-seksuaali ja nyt on asiasta visusti hiljaa, että Pekan homous korostuisi äänestäjien mielessä.... samaa sakkia - melkein...
Reiluuden nimissä Stubb olisi voinut Pridesta puhuessaan myös tunnustaa antaneensa vuonna 2004 haastattelun biseksuaalisuudestaan. Tämä toki on jokaisen yksityisasia, mutta avoimuutta näissä asioissa toivottaisiin myös presidentiltä. Etenkin kun Haaviston kohdalla vastaavaa keskustelua ahdasmielisyydestä on käyty kyllästymiseen asti
eli miesten miehiä molemmat, hyvä Suomi
EIPÄ TUO HAITTAA VAIKKA STUBBI ONKIN BI, KUN ITSE OLEN UMPIHETERO, vaimoni on lesbo, miesystäväni hintti ja itse olen siltä väliltä ja milloin mitenkin päin.... happee
Stubb ei kiireittensä vuoksi ehtinyt vastaamaan kysymykseen sukupuolisesta suuntautumisesta. Ei voinut vastata mitään, olisi molemmissa tapauksissa menettänyt äänestäjiä. Taktikoija, tyypillistä Stubille.
päteviä ehdokkaita ovat molemmat ja omalla tavallaan edustavat puolisot, eikä Stubbin ilmoitusta bi-seksuaalisuudestaan v. 2004 juuri kukaan enää muista - tai se hyväksytään nykyaikaan kuuluvana, kuten Haavistonkin taipumukset.
Stubb ei Iltalehden tentissä kysyttäessä tuominnut homofobiaa yksiselitteisesti siten, kuten aiempana ajankohtana toisessa tentissä tuomitsi rasismin. Mielestäni tämä osoittaa törkeää vastaehdokkaan, sekä ennen kaikkea kaikkien Suomen seksuaalivähemmistöjen kunnioituksen puutetta.
Kyllä Stubb olisi voinut bisexuaalisuutensa myöntää. Varsinkin kun Haaviston yritystä jo kolmannen kerran Presidentiksi häiritsee seksuaalinen suuntautuminen. Kansa saisi oikeaa kuvaa ehdokkaista myös tässä suhteessa.
Alex - Tom of Finland Presidenti tekee hyvää Suomen kansainväliselle imagolle!- Anonyymi
Haavisto veti niukasti pidemmän korren toisen kierroksen tenteissä IL-raadin arvioiden mukaan. Haavisto sai toisen kierroksen tenteistä yhteensä 28 leijonaa ja kaksi lammasta, Stubb puolestaan 25 leijonaa ja kolme lammasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haavisto veti niukasti pidemmän korren toisen kierroksen tenteissä IL-raadin arvioiden mukaan. Haavisto sai toisen kierroksen tenteistä yhteensä 28 leijonaa ja kaksi lammasta, Stubb puolestaan 25 leijonaa ja kolme lammasta.
Ulkoministeri Stubb varoitti jo vuonna 2008 aggressiivisen Venäjän tuomista haasteista, mutta 2010-luvun käytännön politiikassa Stubb ei näytä omia varoituksiaan uskoneen.
Ministeripesteissään Stubb puolusti muun muassa energia- ja talousyhteistyötä vielä senkin jälkeen, kun Venäjä valloitti laittomasti Krimin.
Krimin valloituksen jälkeen pääministeri Stubb syytti Venäjän uhasta varoittaneita Venäjä-vastaisuudesta.
- Anonyymi
Saatiin ehdokkaiksi kaksi ääriryhmien edustajaa.
uusi rkp folktinget elisabeth rehn, ja mister alhol.
- Vaalit meni sivuraiteille näin.
- Tonttuiluksi meni.
https://youtu.be/atHMKwK122A?si=B5dnT48paKCedI_D- Anonyymi
Elisabeth Rehn tukee Haavistoa ei Stubbia.
- Anonyymi
Tämä aloitus on vihervasemmiston epätoivoinen yritys kalastaa ääniä Pekan ja Antoonion mäntyniemen valloitusta varten. KYLLÄ äänestämme 8 pidetään Suomi Suomena 8.
- Anonyymi
Stubbilla pullat hyvin uunissa ja voita leivän molemmin puolin!
Mutta eihän siinäkään mitään laitonta nykysellään, että tykkää sukupuolisestikin molemmista sukupuolista.
Vaihtelun sanotaan virkistävän ...
- Anonyymi
On se merkillistä kun molemmat ehdokkaat ovat homoja.
- Anonyymi
Ei Haaviston homous sinänsä häiritse, kuin ei sekään jos Stubbi olisi hieman myös miehiin päin...ongelmana ainakin minulle olisi Antonio Flores Suomen ensimmäisenä puolisona virnistelemässä aviomiehensä rinnalla ja vastaanottamassa juhlavieraita pressan linnan itsenäisyyspäivän vastaanotolla. Minua voi kutsua vanhanaikaiseksi konservatiiviksi ja vaikka homofobiksi, mutta en kyllä voi kannattaa homoparia Suomen presidenttipariksi.
Per**le, jotain rotia sentään!- Anonyymi
No sinähän olet juurikin vanhanaikaisesti homofobioinen.
Tervetuloa nykyaikaan ja vuoteen 2024!
Suomihan on moderni ja kansainvälinen oikeusvaltio, niin minkäs takia täällä ei elettäisi lakiemme mukaan yhdenvertaisina kansalaisina??! - Anonyymi
Melko matalaotsaista ajattelua sinulta. Maailmassa on yli 200 eläinlajia joissa esiintyy homoseksuaalisuutta, mutta vain yksi laji jossa esiintyy homofobiaa. Nykyaikaan ei kuulu tuollaiset ennakkoluulot, joita sinulla on. Nuoret onneksi ovat suvaitsevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko matalaotsaista ajattelua sinulta. Maailmassa on yli 200 eläinlajia joissa esiintyy homoseksuaalisuutta, mutta vain yksi laji jossa esiintyy homofobiaa. Nykyaikaan ei kuulu tuollaiset ennakkoluulot, joita sinulla on. Nuoret onneksi ovat suvaitsevia.
Samoin on ihonväriä koskevien ennakkoluulojen laita. Varmaan osa kansasta voisi hyväksyä vähän tummemmankin ehdokkaan, kunhan puhuu sujuvasti maan virallista kieltä ja arvot ovat sopivia siihen yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Vihreä valhe
- Anonyymi
KOKOOMUS TUPPI ON TÄYS JUNTTI ILMAN MINKÄÄNLAISIA KÄYTÖS TAPOJA HÖRHÖTTÄÄ KUN VANHA RUUNA. NAURAN VIIKON SELÄLLÄÄN KUN TUPPI HÄVIÄÄ KISAN VARMAAN MONI MUUKIN JA OTTAA SANTTUA PULLOSTA.
- Anonyymi
Se on yksi Koomuksen varjelluista salaisuuksista, että seksuaalivähemmistöjä kaihtavat äänestäjät äänestäisivät Stubbia.
- Anonyymi
Mitenkähän moni jo ennakkoon äänestänyt haroneekaan harmaita hiuksiaan ja pyöritellöön päätänsä maailman menolle?
- Anonyymi
no, onhan se stub-BI BI-SEKSUAALI, kun on itse sen kertonut kokoomuksen NYKYPÄIVÄ-LEHDESSÄ 3/2004. ei kai omaan lehteensä valehtelisi, VAI?????????????
HALUSIKO VAAN PAREMMAN ASEMAN PRIDE-liikkeessä silloin... jospa se ei oo KOKopäivä homo - mitä välii!- Anonyymi
yleensäkin näitä poikkeavia hitsataan joka ohjelmaan nykyään liikaakin, niin hyvin passaa että pressakin on bi - olihan edellinenkin pedofiili, kun pääsi venakkohuorista vähemmälle, ettei tarvinnu niitä naiskennella eduskunnan saunassa, kun h. jaskari sinne niitä maksoi...
poliisitutkinnat tuosta kokoomusjohtoinen poliisilaitos erottamalla tutkijat... - Anonyymi
Tulee ihan mieleen edelliset pressanvaalit kun Niinistön kannattajien suurin iskulause oli Halosen suuntautuneisuus Seta-jäsenyyden takia.
Silloinhan perusteltiin ettei kukaan "normaali" mene mukaan homo- tai lesbojärjestön toimintaan ellei hän ole itse tullut kaapista ulos.
No nyt kun Kokoomuksen mies on samalla linjalla niin tuulitakit kääntyy viuh viuh. - Anonyymi
kokoomus kiistää eli valehtelee niin kauan kunnes totuus eli stubbin lausuma tulee esiin-
sitten alkaa salailu-
sama taktiikka kuin edellisenkin kokkareen pedofiilin kanssa? - Anonyymi
HURRIHOMO!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HURRIHOMO!!!!!!
Stubb itse on tuon kertonut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb itse on tuon kertonut...
Stubbi ja kokoomus muokkaa Stubin elämän tiedot meille äänestäjille sopivaksi-
...maailmankiertäjä huuhari-Stubb siis muuten asuu etävaimostaan 2000 km päässä Lontoosta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yleensäkin näitä poikkeavia hitsataan joka ohjelmaan nykyään liikaakin, niin hyvin passaa että pressakin on bi - olihan edellinenkin pedofiili, kun pääsi venakkohuorista vähemmälle, ettei tarvinnu niitä naiskennella eduskunnan saunassa, kun h. jaskari sinne niitä maksoi...
poliisitutkinnat tuosta kokoomusjohtoinen poliisilaitos erottamalla tutkijat...Mitenkä saisi äänen takaisin, huijaamalla pääsi pressaksi.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=5R9brB7ldFE&t=4076s
Tuolta kohta 1.07.35- Anonyymi
Haavisto muuten vastustaa tuota asiaa!
- Anonyymi
Asioita yritetään peitellä, näin se menee. Suomi on kuin Neuvostoliitto. Näyttääkö Stubb heterolta? Mun tutka harvoin erehtyy.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Mitä väliä ?
- Anonyymi
Onko sillä mitään väliä että onko hetero vai bi mun mielestä ei ainakaan
- Anonyymi
Ei hämmästytä. Suomenruotsalaisista enemmistö on ainakin bi-kansaa.
- Anonyymi
Kiinalalainen kompa.
- Anonyymi
ON!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095