Stubbia äänestämään

Anonyymi-ap

Mennään lestadiolaisten voimin äänestämään Stubbia numero 8.

89

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai Stubbia.

      • Anonyymi

        Vaimo on kullä perusteellisen ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo on kullä perusteellisen ruma.

        Fiksu, sisäisesti ja ulkoisesti kaunis on, lämmin, aito ja ystävällinen, korkeasti koulutettu.


    • Anonyymi

      Tottakai Stubbia. Valinta oli helppoa, kun vastakkain olivat Stubb ja Haavisto.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen kampanjatoimisto pistää parastaan


    • Anonyymi

      Eikö B-rappu mies kelpaa?

      • Anonyymi

        Ei kiitos Haavistoa.


    • Anonyymi

      Tietenkin Stubbia äänestetään.

    • Anonyymi

      STUPIT tarkoittaa TYPERYS

      • Anonyymi

        No se on kyllä ihan eri juttu, kuin Stubb, sinulla taitaa olla lukihäiriö, kun et kykenen sitä hahmottamaan.


    • Anonyymi

      Muista nro 8.

      • Anonyymi

        Muista 10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista 10

        Ei, ei ja vielä kerran ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista 10

        Ei kai kukaan Oulussa Haavistoa äänestä? Ei kannata, vihreistä ei ole Suomelle ja suomalaisille muuta kuin haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei ja vielä kerran ei.

        10 meni jo sorisiitä


    • Anonyymi

      STUPID, tyhmä, typerys. Nimikin sanoo.

      • Anonyymi

        Stubb on selvästi Suomelle parempi kuin Haavisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stubb on selvästi Suomelle parempi kuin Haavisto.

        Stubb edustaa eliittiä


    • Anonyymi

      Pekka Haavisto oli vihervasemmisto hallituksessa hyväksymässä sen kun vihreä sisäministeri ei meinannut millään antaa rahaa poliisien virkaautojen polttoaineeseen ym tärkeään poliisin kalustoon. Monet rikokset jäivät selvittämättä ja tutkimatta tämän takia. On monia asioita joissa vihreät ja Haavisto ovat toimineet epäisänmaallisesti. Raja lakia ei meinattu hyväksyä ja Pekka on vastustanut Suomen puolustusmenoja jne.. Pekka ei ole sopiva Suomen Tasavallan Presidentiksi.

      • Anonyymi

        Lässyn lässyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässyn

        Vassari havaittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vassari havaittu.

        Vassarit ovat tyhmiä ja sokeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vassarit ovat tyhmiä ja sokeita.

        Oikeisto uskoo kaiken ihan muina lampaina


    • Anonyymi

      STUPIDILLA on juustohöylä, jolla vuolee rahat taskuihinsa.

    • Anonyymi

      Tässä nämä syyt olla äänestämättä. Olen pettynyt persuihin kun lähti tähän kelkkaan mukaan vaikka kaikki tietää mitä käy kun veljeilee kokoomuksen kanssa. Aina kansa petetään lopulta!

    • Anonyymi

      STUPIDI, ALEKSI KOKKARE vie kaiken. Sukatkin jaloista.

      • Anonyymi

        Haavisto on turvallisuusuhka suomalaisille kuten Al_hol- tapaus. Maksaa Suomelle, Caruna- kaupat. Massamaahanmuutto- humanitaarinen viisumi, lailliset reitit Suomeen, täyttää Suomen maahanmuuttajilla ja työntää Suomen rahat ulkomaille. Koskaan ei ole Haavisto tehnyt mitään Suomen ja suomalaisten hyväksi. Hyväntekeväisyyttäkin aikoo laittaa vain ulkomaille.

        Haavisto on kouluttamaton pyrkyri, epäluotettava, Suomen arvokkaimpaan virkaan tarvitaan korkeasti koulutettu henkilö, sitä ei Haavisto ole. Haavisto ei pärjää alaistensa kanssa, ulkoministeriössä simputtanut alaisiaan, YK-tehtävissä joutunut lopettamaan kesken, kun ei pärjännyt alaistensa kanssa eikä saavuttanut toivottuja tuloksia. Neuvotteluissa herättänyt pahennusta liian suorasukaisilla lausunnoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavisto on turvallisuusuhka suomalaisille kuten Al_hol- tapaus. Maksaa Suomelle, Caruna- kaupat. Massamaahanmuutto- humanitaarinen viisumi, lailliset reitit Suomeen, täyttää Suomen maahanmuuttajilla ja työntää Suomen rahat ulkomaille. Koskaan ei ole Haavisto tehnyt mitään Suomen ja suomalaisten hyväksi. Hyväntekeväisyyttäkin aikoo laittaa vain ulkomaille.

        Haavisto on kouluttamaton pyrkyri, epäluotettava, Suomen arvokkaimpaan virkaan tarvitaan korkeasti koulutettu henkilö, sitä ei Haavisto ole. Haavisto ei pärjää alaistensa kanssa, ulkoministeriössä simputtanut alaisiaan, YK-tehtävissä joutunut lopettamaan kesken, kun ei pärjännyt alaistensa kanssa eikä saavuttanut toivottuja tuloksia. Neuvotteluissa herättänyt pahennusta liian suorasukaisilla lausunnoillaan.

        Alexander Stubb muistelee menneitä näin: Vuoden 2015 maahanmuuttokriisi oli elämäni pelottavimpia hetkiä. Olin silloin hallituksessa, eikä maahanmuutto ollut ollenkaan hallittua. Se oli pelottavin hetki koko poliittisella urallani.


        Vuonna 2015 samainen herra twiittasi: ”Monikultuurisuus on rikkautta. Ei minulla muuta.”


        Europarlamentaarikkona Stubb loihe lausumaan vuonna 2005: ”En ole konservatiivi. En ymmärrä lokeroinnin tarvetta. Olen liberaali. Kaikki mielipiteeni ovat liberaaleja. Puolue ja mielipiteet eivät ole automaatio. Moni ajattelee, että kun on oikeistopuolueessa, niin arvomaailma on automaattisesti koti, uskonto ja isänmaa. Ei se niin ole.”


        Stubb vuonna 2014 tultuaan kokoomuksen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi: ”Minä uskon vahvasti kotiin, uskontoon ja isänmaahan. Minä olen konservatiivi liberaalin vaatteissa, joskus ehkä joidenkin mielestä vähän liiankin liberaaleissa vaatteissa.”


        Stubb Pohjoismaiden neuvostosta: ”Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa.”


        Uutinen tältä päivältä: ”Stubb kehui estoitta Merkeliä maahanmuuttokriisin ratkaisemisesta. Saksalaiset purskahtivat nauruun.”


        Joskus A. Stubb on vahingossa vilkaissut peiliin. Helsingin Sanomissa vuonna 2014 hän sopersi näin itsekriittisesti: ”Jos olen ollut mulkku, pyydän anteeksi.”


        Peiliin katsominen oli todellakin vain ohimennyt sattuma, sillä nyt Stubb pyrkii Euroopan unionin tärkeimpään tehtävään.


    • Anonyymi

      Oon ihan helvetin pettyny persuihin.

      • Anonyymi

        Oon ihan helvetin pettynyt demareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan helvetin pettynyt demareihin.

        Niin piti vaihtaa siksi puoluetta, kun SDP on nykyään yhtä kuin feministi vihreät.


    • Anonyymi

      Lestat äänestää Stubbia, koska Sipilä niin määräsi.

    • Anonyymi

      Menkää vaan ja Suviseuroissa lisääntykää ja täyttäkää maa!

      • Anonyymi

        On se hyvä, että jotkut synnyttävät Suomessa. Kun taas tietyt porukat haluavat tuoda vain muun maalaisia Suomeen ja suomalaisten kuolevan sukupuuttoon ja koko Suomen häviävän maapallolta. Ei ole kyllä tuollainen mikään kotimaastaan pitävä.


    • Anonyymi

      On tuo Stubb melkoinen hevosennaama, kuten puolisonsa. Eihän tässä nyt mihinkään konivaltioon olla siirtymässä. Mutta naamat ovayåt rumat.

      • Anonyymi

        onko omas minkä näköinen,


      • Anonyymi

        Haavisto on kuin Amerikan Biden, kumara ja hidasliikkeinen, miten jaksaa tuollaisella kunnolla?Stubb liikunnallinen ja nuorekas ei köpöttele kuin Haavisto.

        Kyllä presidentin pitää jaksaa, Haaviston kunto ei taida riittää.


    • Anonyymi

      Etelässäkin miettivät,kumpi se tulee, presiidentiksi. Sopuratkaisu, kun ei vielä tiedetä,miin kummallakin tulla puolitiehen vastaan, sanoa toiselle ehdokkaalle ettö sinusta voitulla, presidentti.

    • Anonyymi

      Stubb ihan miellyttävä oloinen toki. Huumoria, sitä pitää olla, Suomessa liian vähän käytettään,jospa tuleva, presidentti on ihan huumorimiehiä.

    • Anonyymi

      Pieruhuumoriakin pitää olla.

    • Anonyymi

      Muista nro 8

    • Anonyymi

      En ole äänestämässä, toine on petturi ja toinen itseään täynnä "minä minä minä"

    • Anonyymi

      Kummallekkaan ei tule ääntä! Toinen on petturi ja toinen itsekeskeinen "pappa betalar" ihminen

    • Anonyymi

      Ei kannata jättää käyttämättä äänioikeutta.

    • Anonyymi

      Stubb ihan varmasti!

    • Anonyymi

      En pysty äänestää suomenruotsalaista joka epäonnistu pää- ja valtiovarainministerinä

      • Anonyymi

        En pysty äänestää vihreää joka epäonnistu kehitys- ja ulkoministerinä


    • Anonyymi

      Minun ja äitini valinta Suomen tasavallan presidentiksi on Alexander Stubb.

      • Anonyymi

        Hienoa.


      • Anonyymi

        Suomi on rauhallinen maa, ei tuollaista tölväisijää tänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa.

        Stypedö häpäisee Suomen kansan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stypedö häpäisee Suomen kansan!

        Reipas on Stubb, ei hidas köpöttelijä kuten Haavisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reipas on Stubb, ei hidas köpöttelijä kuten Haavisto.

        Haavisto vaikuttaa hyvin harkitsevailelts ja on sujnnittelukykyisempi.


    • Anonyymi

      Ei stubb edustaa eliittiä!

      • Anonyymi

        Marin edustaa eliittiä!


    • Anonyymi

      Muista nro 8

    • Anonyymi

      Stubb ei edes osaa pitää egoaan kurissa, suomenruotsalainen on suomenruotsalainen.

    • Anonyymi

      Stubb ei osaa edes pitää egoaan kurissa

    • Anonyymi

      Joo 2 miljoonalla saa paljon ääniä

    • Anonyymi

      Pekka Haavisto yritti pakottaa alaisensa tekemään rikoksen liittyen Alholiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tottakai äänestetään Stubbia.

    • Anonyymi

      JA TAAS LESTAT HURMOKSESSA ÖYHÖTTÄÄ HALLELUJAA.

    • Anonyymi

      Älä pakota

    • Anonyymi

      Lestat eivät tunnetusti ole älyn jättiläisiä. Lammaslauma tekee mitä taikauskoinen johtaja määrää.

      Bää, bää lestat

    • Anonyymi

      Eli Stubb 10

    • Anonyymi

      Kummatkin paskaa.

    • Anonyymi

      Stubb on rkp-poliitikkojen tapainen ylimielinen olento. Stubb teki Walliinit ja sai silti jatkaa eduskunnassa. Tämä on suomalaisen demokratian ja suomenkielisen kansan räikeää halveksemista.

    • Anonyymi

      Iloinen , kyllä . Siitä että vihdoinkin aletaan näkemään millainen politikko tämä Stub oikein on. Ylimielinen, federalisti, natokiimainen, EU:n nuoleskelija, isänmaan myyjä, muille ensin, kauppakumppanimme Venäjän kritisoija ,ym ym, listaa vaikka kuinka. Kepit miehelle hihoihin ja juoksemaan tiheään taimikkoon. Kovin kauan tuota Stubin hehkutusta kestikin. Nyt tekisi mieli mennä näille Stubin ihailijolle vit……lemaan, miten suu nyt pannaan. Stub menee vaihtoon,ja kyllä joutaakin.
      Kova on perussuomalaisilla urakka saada maan asioita raiteilleen , yksin on hieman vaikeaa ja hidasta , kun edes kepusta ei tahdo olla avittamaan,vaikka kuseessä on maan etu,Suomen pelastaminen.

    • Anonyymi

      lessut äänestämässä liberaalia :D

    • Anonyymi

      En äänestä muuta kuin 5
      Haistakoot valtio paskan. Stubb ja Haavisto kuin kaksi marjaa!

      • Anonyymi

        Aika naurettava tuo narratiivi, että Stubb meidät sotaan veisi, on kyllä lapsellista puppua.


    • Anonyymi

      Stubb ihan varmasti!

    • Anonyymi

      Entä jos en halua, kaksi petturia.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan Stubbia. En halua tuttaviani sotaan. Juuri kävin äänestämässä Pekka Haavistoa - numero 10

    • Anonyymi

      Tottakai Stubbia.

    • Anonyymi

      Ääni annettu numero 8.

    • Anonyymi

      Ääni annettu nro 8

    • Anonyymi

      Stubbille tulee jytky.

    • Anonyymi

      Äänestin jo Stubbia. Siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomeen ei tarvita enempää maahanmuuttajia, jotka elävät ikuisesti sosiaalitukien varassa. Stubb kannattaa työperäistä maahanmuuttoa, joka on hyväksyttävää.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Juu, kyllä minä äänestin Stubbia.

    • Anonyymi

      Ei varmasti mennä

    • Anonyymi

      Demokratia toteutuu Suomessa vaikka Haavisto ei tulekaan valituksi Suomen tasavallan presidentiksi.

    • Anonyymi

      Olipas mukava katsoa haaviston vaalivalvojais väen ilmeitä.

    • Anonyymi

      Kiva, että nautitte. Siinö haavistolka meni pieleen ehkä kun alkoi samoja virsiä veivaamaan, ei välttämättä, ehkä.

    • Anonyymi

      Ehkä haaviston keskustan perhetausta,isän ei kaikkia kiinnostanut nyt niin.

    • Anonyymi

      Jes. Stubb voitti 🇫🇮

    • Anonyymi

      Voiton juhlat, ne maistuu. Monella syy jos toinenn. Verkostoja karsitaan vöhön ,hyvällä periaatteella.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe