Pahimmat perässä roikkujat

Anonyymi-ap

Olen huomannut että Toyota kuskit nykyään ajaa reipasta ylinopeutta. Lisäksi Toyota pojat ajavat usein aivan takapuskurissa kiinni.

13

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska käänteinen vittuilu Toyota vaareille.

    • Anonyymi

      Luulen, että ne XFY5BZ:n ostaneet yrittävät todistaa rangen tehtaan ilmoituksen mukaiseksi, roikkumalla mieluiten rekan imussa, mutta jos rekkaa ei löydy, niin minkä tahansa auton

    • Anonyymi

      Tänään Toyota kuski hiillosti kaupunki alueella.
      Tuli aivan takapuskurissa kiinni.Väistin pysäkille jotta Toyota hörhö pääsisi jatkamaan matkaa.
      Jatkoin matkaa ja hetken päästä Toyotan hörhön auto oli liikenne valoissa edessä.

    • Anonyymi

      Enpä kyllä ole moista nähnyt. 40-kymppiä kyllä yksi Toyota veteli pitkään 80 alueella.

      • Anonyymi

        Tampereella kaahaa Toyota kuskit.


      • Anonyymi

        Toyotalla siis sekä roikutaan takapuskurissa, että kerätään omaan takapuskuriin roikkujia, tasapuolista. Ei hyvä autoilutapa, mutta tasapuolinen.


    • Anonyymi

      Ei kaahaa. Ne roikkuu tien tukkona.
      Ainoa paikka milloin tojo ajaa nasta laudassa on ohituspaikka. Ettei muut pääse ohi.

      Lisäksi kun tulee tietyö ja nopeusrajoitus, tojo ei hidasta. Muut hidastaa.

      • Anonyymi

        Toyota ja Skoda kuskit ei osaa ajaa edes autoa.


      • Anonyymi

        Mulla on valtavirrasta poikkeava auto. Siis paremman luokan. Se varmaan Tojo kuskia ärsytti
        kun ajoin sillä vielä juuri nopeusrajoituksen mukaisesti. Merkkiä en nyt viitsi mainita.
        Puhutaan teollisuusalueesta missä rajoitus on 40 /km/h


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on valtavirrasta poikkeava auto. Siis paremman luokan. Se varmaan Tojo kuskia ärsytti
        kun ajoin sillä vielä juuri nopeusrajoituksen mukaisesti. Merkkiä en nyt viitsi mainita.
        Puhutaan teollisuusalueesta missä rajoitus on 40 /km/h

        Sama vika. Valtateiden ohituskaistoilla tien tukkeena hynnäilleet itäkipot piristyy kummasti ja yrittää estää ohituksen ylikierroksilla vinguttaen. Ahdettu kasi pitää huolen siitä että yritykseksi jää. Monesti hinkuttavat ohituksen jälkeen persiiseen kiinni pitkiä vilkuttelemaan kun tasaan nopeuden rajotus + 10 lukemaan. Seuraavassa mutkassa yleensä hyytyvät ja jäävät kauas taakse. Pari kertaa oon joutunu pitämään sellasen 160-180 taulussa jotta sitkeimmistä mielensäpahottajista on päässyt eroon. Eipä ole minuuttia kauemmin tarvinnut tuota vauhtia posottaa kun itäkippanat luovuttavat perseessä roikkumisen. Omassa kulkineessani 180 menee vielä pintakaasulla.


    • Anonyymi

      Papparaisilla huono näkö. Siksi pitää ajaa kiinni takapuskurissa.

    • Anonyymi

      Se ottaa syvälle itsetuntoon jos ei tuliterällä ja futuristisella Starwars-tyylisellä kikkareella pärjää väsähtäneen näköiselle >20 vuotta vanhalle farkku-Volvolle. Autovelka vielä painaa päälle niin kasetti jumittuu helposti Tojon ratissa ja herää suuruudenhulluja kuvitelmia:

      https://www.youtube.com/watch?v=pzrwdJlQBbU

    • Anonyymi

      Itse ajelen pienimoottorisella autolla joka herättää premium homoissa jotain vitun yliluonnollista tieraivoa? Tullaan perseeseen kiinni ja ollaan kuin homo perseessä, vittu paskimpia kuljettajia on vaggilaiset, mb, bmv kuskit, niillä ei kyvyt ja taidot riitä ohitukseen
      Eli kyseessä on äärimmäisen paskan ajotaidon osaamattomat kuljettajat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2263
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1471
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1315
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe