En ole hylännyt sinua irl

Vaikka sitä ehkä toivotkin. Olen olemassa edelleen ja kaipaan sinua edelleen.
401128
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 40

Vanhimmat

Yritin vastata tähän, mutta kommentti ei mennyt läpi. Niin, sitä vaan, että olisipa minulle tällainen kiva viesti. Eipä vain taida olla minulle. 😪

Äänestä
  • Miehelle se on. Hänellä on syytä luulla että unohdin mutta en.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Miehelle se on. Hänellä on syytä luulla että unohdin mutta en.

:(

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

:(

Voi olla, että sinustakin joku ajattelee noin. Täällä voi omia hyviä viestejä. Pahoja viestejä ei kannata omia.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Miehelle se on. Hänellä on syytä luulla että unohdin mutta en.

Ajattelet häntä vaikka olet uudessa suhteessa?

Äänestä

jos ihminen ei sinua elämäänsä toivo, hän ei siihen sinua hyvällä ota.

Äänestä
  • Mutta ajattelen että toivoo. Enhän muuten kuvittelisi hänen tätä lukevan.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta ajattelen että toivoo. Enhän muuten kuvittelisi hänen tätä lukevan.

Haisevana on kiva lukea tällaisia viestejä?

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Mee nukkuu pääs selväksi

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Kuka on haiseva? Palstalla ei ole hajuja. Aika mautontakin nykyisin. ap

Äänestä

Oletkohan minun mielitietty nainen? Kaipaan häntä naista...m>n

Äänestä
  • Sä olet se jolla on niitä vahinko naisia.. olet se huora mies. Paljollako irtois? 100? Per kerta?

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Sä olet se jolla on niitä vahinko naisia.. olet se huora mies. Paljollako irtois? 100? Per kerta?

Interesting ätmi, julkinen nöyryytys edessä ja houkuttavan lähellä että

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Interesting ätmi, julkinen nöyryytys edessä ja houkuttavan lähellä että

Ja kyl pyyhin pöytän nii että kiiltää ku satupojan paljas päälaki

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja kyl pyyhin pöytän nii että kiiltää ku satupojan paljas päälaki

Just sää vtun gollum

Äänestä

• Tuo toinen oli joku sivullinen. Mauttomia juttuja.

Äänestä

Hylkää minut vaan nainen. En usko että toivun tästä apaattisuudesta. Olen tosi hankala.

Äänestä
  • Ei. En sitä tee. En ole ensinkään luovuttajatyyppiä vaan hemmetin sinnikäs, eikä rakkauteni tunne moista luovuttamisperiaatetta. -sivusta itseäni vähän nuoremmalle miehelle ❤️

Äänestä

• En minä ole häntä miestä hylkäämässä. Hän saa hylätä minut ensin.

Äänestä

Irl olet hylännyt palstalla ehkä et.

Äänestä
  • Tarkoitin irl. Palstaa kun ei lasketa. En ole hylännyt.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Tarkoitin irl. Palstaa kun ei lasketa. En ole hylännyt.

Jos et ole irl hylännyt, niin eihän sitä täällä tarvi sanoa. Se toinenhan näkee ihan siellä livessä, että et ole hylännyt, koska olet läsnä. 😐

Äänestä

• täällä elää kaipaukset ikuisesti

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Jos et ole irl hylännyt, niin eihän sitä täällä tarvi sanoa. Se toinenhan näkee ihan siellä livessä, että et ole hylännyt, koska olet läsnä. 😐

Hyvin sanottu,yrittävät täällä perua kaiken mitä livessä näyttävät😁

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Hyvin sanottu,yrittävät täällä perua kaiken mitä livessä näyttävät😁

Huumori on vaikea laji sanoi persu ku väkivallasta internetissä vihjaili ja skeidaa kehitteli vrt tässä selvä yhkäys jaa-a voi olla mutta kartoitus ei teidän tarinaa kaunista, vaan kumoaa sen eli jäljet johtaa ihan muualle

Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Huumori on vaikea laji sanoi persu ku väkivallasta internetissä vihjaili ja skeidaa kehitteli vrt tässä selvä yhkäys jaa-a voi olla mutta kartoitus ei teidän tarinaa kaunista, vaan kumoaa sen eli jäljet johtaa ihan muualle

Ja entäs nämä poliittiset tai seksuaaliset elementit ym sälä- mitä hel*ettiä🤦‍♀️

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Ja entäs nämä poliittiset tai seksuaaliset elementit ym sälä- mitä hel*ettiä🤦‍♀️

Näköjään tällaiset narsistiset ihmistyypit kun saa kerran sijaa puheilleen, niin mitä sitä turhaa kursailemaan kun lisää puppua keksii- enemmän vaa kierroksia peliin ja voi katsoa kulman alta että meneekö tämä tosiaan täydestä. Nähty

Äänestä

• Anonyymi00038 kirjoitti:

Näköjään tällaiset narsistiset ihmistyypit kun saa kerran sijaa puheilleen, niin mitä sitä turhaa kursailemaan kun lisää puppua keksii- enemmän vaa kierroksia peliin ja voi katsoa kulman alta että meneekö tämä tosiaan täydestä. Nähty

Ja tyypitelty on myös

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei vaan se voi luulla että hylkäsin sielläkin. Erehtyy nääs.

Äänestä

toivotaan teille kiusaa ja pahaa sinne miksi olette tehneet ja vieneet, ja yhtä paljon ja kovaa. kunnon "hakkaajille" kunnon "hakjauksia". jne toivottavasti saatte kaikkea pahaa elämäänne ja kärsitte ja menetätte ja koette vainoa ja joukkokiusaa. ikinä halua teihin kuulua tai asua teitä lähellä tai olla mitenkää hyödyksi teille, parempi jos ei tarvitsisi mitenkään olla tekemisissä. ainakin minimissä.

Äänestä

Terveydentilani heikkenee joka kuukausi hiljalleen. Jokainen nainen pitkästyisi hoitamaan äijäänsä tämän koko loppuelämän ajan.

Ikäni takia kunta on siihen jo velvollinenkin. Siivouspalvelut joudun ostamaan yksityiseltä puolelta.
Pimein kausi on tällä kertaa jo väistymässä, eikä napakassa pakkasessa enä tarvi pitempään viipyä.

Äänestä
  • Surullista :( Hoitaisin minä häntä vaikka loppuelämäni. Sitähän rakkaus on.

Äänestä

• ÄiTeeltä kandee aina kysyä ohjeita jos on jotain epäselvää. ÄiTee on kärsivälline

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

ÄiTeeltä kandee aina kysyä ohjeita jos on jotain epäselvää. ÄiTee on kärsivälline

Kiiluvien silmien sammuvan mä nään

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Kiiluvien silmien sammuvan mä nään

Loppuu se henkinen vispaus kyllä jämpti on näin

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Loppuu se henkinen vispaus kyllä jämpti on näin

Tai menee iha yli genren he he hee

Äänestä

Tuskin monikaan näistä ”onnekkaista” naisista tiedostaa rakkauden purjettasi

Äänestä
  • Olen nainen itsekin ja aloitus on miehelle.

Äänestä

No tule sitten livenä käymään mun luona jos et muuten minua tavoita

Äänestä

Hyvä tietää sillä aito rakkaus ei kysy aikaa ja paikkaa, se vain on ja pysyy.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vaikka sitä ehkä toivotkin. Olen olemassa edelleen ja kaipaan sinua edelleen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu