Silkkipaitapoju baanalla

Anonyymi-ap

24

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella maalla on persereikä, thaimaalla se on hua hin.

    • Anonyymi

      Olisko bellin bussi, lentokentältä huahin, tai pattayalta
      NumBall HHN 63v.

    • Anonyymi

      Melkoista säätöä bussiasemalta että pääsi taksiin kun oli kiinalaista ja venäläistä kuka minnekin menossa ja vain yhtä minibussia änkivät ylitäyteen ja sitten tajusivat että kaikki on menossa eri suuntiin.
      Taksimammalta kysyin mistä saan privakyydin niin sanoi että jos haluat maksaa 500 niin hän heittää. Piti kalliina hintana. Sanoin että en kysynyt hintaa vaan privataksia. Nyt odottelen Cha amissa vuokraemäntää. Bussi oli 1,5 tuntia etuajassa. Matka kesti vain 4,5 tuntia bussilla.

      Silkkipaitapoju

      • Anonyymi

        Pattayalta Huaan Bellin bussi. 15 euroa about.


      • Anonyymi

        Cha am on pieni paikka, ranta on ihan hyvä, hua hin on noin 30 kilsan päässä bussilla pääsee muutamalla kymmenellä bahtilla, tai vuokraa mopo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cha am on pieni paikka, ranta on ihan hyvä, hua hin on noin 30 kilsan päässä bussilla pääsee muutamalla kymmenellä bahtilla, tai vuokraa mopo.

        Olen ollut kerran aiemmin. Pelin henki on kuntolomaa seuraavat kaksi viikkoa. Mopon haen koska kauppoihin on matkaa. https://aijaa.com/JIibOn Pattayalla on mopovuokrien hinnat nousseet satasen verran viidessä vuodessa per päivä. Mutta Sukhumvitilta löytyi mesta joka vuokraa minimissään kuukaudeksi, mutta hinta vain 4000 ja ne on 300 kuutioisia Hondia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut kerran aiemmin. Pelin henki on kuntolomaa seuraavat kaksi viikkoa. Mopon haen koska kauppoihin on matkaa. https://aijaa.com/JIibOn Pattayalla on mopovuokrien hinnat nousseet satasen verran viidessä vuodessa per päivä. Mutta Sukhumvitilta löytyi mesta joka vuokraa minimissään kuukaudeksi, mutta hinta vain 4000 ja ne on 300 kuutioisia Hondia.

        Kun olet täälläpäin mene prachuap khiri khaniin, ao manao, se on thaimaan komein ranta, siellä on joskus nähty vaaleanpunaisia delfiineja... mutta en minä koskaan, mutta ranta on loistava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet täälläpäin mene prachuap khiri khaniin, ao manao, se on thaimaan komein ranta, siellä on joskus nähty vaaleanpunaisia delfiineja... mutta en minä koskaan, mutta ranta on loistava.

        Ikävä kyllä tuo sinun " thaimaan komein ranta" ei mahdu 15 parhaan joukkoon.https://th.hotels.com/go/thailand/best-thailand-beaches


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä tuo sinun " thaimaan komein ranta" ei mahdu 15 parhaan joukkoon.https://th.hotels.com/go/thailand/best-thailand-beaches

        Jaahas se on sitten pilkunnussija alkanut sunnuntainsa harjoittaen elämäntehtäväänsä, mitä olisikaan päivä ilman riitaa ...... internetissä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä tuo sinun " thaimaan komein ranta" ei mahdu 15 parhaan joukkoon.https://th.hotels.com/go/thailand/best-thailand-beaches

        Esitän hieman poikkeavan mielipiteeni asiasta, olen käynyt aika monessa noista hotels.com olevasta rannasta, ja myös tuolla ao manao, olisiko syynä että tuolla ei ole montakaan hotellia rannalla, itseasiassa vain yksi wing 5 jonka omistaa thaimaan valtio, se on armeijan käytössä viiden tähden hotelli, josta voi vuokrata edullisesti majapaikan itselleen, etukäteen varaamalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitän hieman poikkeavan mielipiteeni asiasta, olen käynyt aika monessa noista hotels.com olevasta rannasta, ja myös tuolla ao manao, olisiko syynä että tuolla ei ole montakaan hotellia rannalla, itseasiassa vain yksi wing 5 jonka omistaa thaimaan valtio, se on armeijan käytössä viiden tähden hotelli, josta voi vuokrata edullisesti majapaikan itselleen, etukäteen varaamalla...

        tuossa arvostelu https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g1825963-d8870173-Reviews-Wing_5-Prachuap_Khiri_Khan_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuossa arvostelu https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g1825963-d8870173-Reviews-Wing_5-Prachuap_Khiri_Khan_Prachuap_Khiri_Khan_Province.html

        Snorkkeliretkellä aion käydä Koh Talulla. Aikoinaan kun olin täällä pari viikkoa, kävin kahdesti tuolla ja siellä näkyi kilpikonnaa ja mustekalaa. Täällähän on sellainen pikkuinen baarikadunpätkä jossa oli ainakin ennen puolentusinaa tyttöbaaria ja bilispöytiä. Ajoin äsken siitä läheltä mutta piti saada kamat jääkaappiin ja käydä suihkussa. Sitten käyn ottamassa tervetuliaisjuoman ja katsomassa mikä on nykyinen meininki. Nelikymppinen baarinpitäjä, uhkeahko lapseton mamma tunki silloin viimeksi väkisin kainaloon. Olisiko vuosi ollut 2018. En aseta suuria vaatimuksia tälle jaksolle, vaan riittää että kelvollinen majoitus, rauhaa, rantaa, kävelyä, hieman golfia, hieman kuntosalia ja parit retket.
        Hyvin iisisti. En ole naisten perässä täällä.

        Silkkipaitapoju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Snorkkeliretkellä aion käydä Koh Talulla. Aikoinaan kun olin täällä pari viikkoa, kävin kahdesti tuolla ja siellä näkyi kilpikonnaa ja mustekalaa. Täällähän on sellainen pikkuinen baarikadunpätkä jossa oli ainakin ennen puolentusinaa tyttöbaaria ja bilispöytiä. Ajoin äsken siitä läheltä mutta piti saada kamat jääkaappiin ja käydä suihkussa. Sitten käyn ottamassa tervetuliaisjuoman ja katsomassa mikä on nykyinen meininki. Nelikymppinen baarinpitäjä, uhkeahko lapseton mamma tunki silloin viimeksi väkisin kainaloon. Olisiko vuosi ollut 2018. En aseta suuria vaatimuksia tälle jaksolle, vaan riittää että kelvollinen majoitus, rauhaa, rantaa, kävelyä, hieman golfia, hieman kuntosalia ja parit retket.
        Hyvin iisisti. En ole naisten perässä täällä.

        Silkkipaitapoju

        Tuolla ao manao lähellä on myös thaimaan meribiologian laitoksen akvaario, hieman sivussa mutta upea ja edullinen paikka, olisiko ollut 20 tai 30 bahtia pääsylippu, thaikut ilmaiseksi, siellä tehdään tutkimustyötä, muistan hyvin kun siellä oli isoja merikilppareita.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas se on sitten pilkunnussija alkanut sunnuntainsa harjoittaen elämäntehtäväänsä, mitä olisikaan päivä ilman riitaa ...... internetissä.

        ja sun elämäntehtävä on moderoida tätä palstaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sun elämäntehtävä on moderoida tätä palstaa

        ja sinun tehtävä on haastaa riitaa, 24/7v ympäri vuoden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut kerran aiemmin. Pelin henki on kuntolomaa seuraavat kaksi viikkoa. Mopon haen koska kauppoihin on matkaa. https://aijaa.com/JIibOn Pattayalla on mopovuokrien hinnat nousseet satasen verran viidessä vuodessa per päivä. Mutta Sukhumvitilta löytyi mesta joka vuokraa minimissään kuukaudeksi, mutta hinta vain 4000 ja ne on 300 kuutioisia Hondia.

        Näytti kuvan alue jotenkin hyvin tutulta ja pienen tarkaselun jälkeen selvisikin että miksi.
        Olin puolisentoista vuotta sitten Lokakuussa viikon Cha Am:ssa ja tuossa kuvassa näkyvässä ensimmäisessä korkeassa rakennuksessa olevassa Grand Pacific Sovereign Resort, hotellissa.
        Tuossa vielä parvekekuva hotellista missä nykää tuo sama (ilmeisesti jo pitkään ollut) keskeneräinen talotyömaa.
        https://aijaa.com/L4x3bA


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu numpallin toimesta 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Tapaamista sopimaan hopihopi Silkkipaitainen ja Numba, niin saadaan hupia, hauskaa.

    • Anonyymi

      "Hyvin iisisti. En ole naisten perässä täällä. "

      Jomtien rasvaiset ruuat vei potenssin... kuntoile ja laihduta ja korjaa ruokavalio niin Poju nousee taas...

      • Anonyymi

        Olen toki pannut tälläkin lomalla. Vanha tuttava 18 vuoden takaa oli joulun ja uudenvuoden messissä. Molemmat ikäännytty, mutta hänellä kroppa tikissä edelleen. Minä olen vain muutaman kilon ylipainoinen taulukoiden mukaan. Erektion kanssa oli ongelmaa koronoiden jälkeen, tai se johtui ennemminkin siitä ettei kiinnostanut mikään muukaan.
        Parikin tyttöystävää on Suomessa joilta saa tarvitessaan. Toisella myös terveysongelmia, vakaviakin. Itse olen pääsemässä eroon näistä "long covid" oireista.
        Ne taitaa olla kerrannaisvaikutuksia siitä kun jaksa yksinkertaisesti.

        En tarvinnut sinisiä nappeja entisen heilan kanssa, mutta parin muun kanssa käytin ihan varuilta. Ei ongelmia, se on kuin luu. Kun pudotan tällä lomalla sellaiset viisi kiloa, alkaa sixpack taas näkyä. Kuvailisitko omaa ulkomuotoasi ja naishistoriikkiasi, kun sinulla on varaa arvostella muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toki pannut tälläkin lomalla. Vanha tuttava 18 vuoden takaa oli joulun ja uudenvuoden messissä. Molemmat ikäännytty, mutta hänellä kroppa tikissä edelleen. Minä olen vain muutaman kilon ylipainoinen taulukoiden mukaan. Erektion kanssa oli ongelmaa koronoiden jälkeen, tai se johtui ennemminkin siitä ettei kiinnostanut mikään muukaan.
        Parikin tyttöystävää on Suomessa joilta saa tarvitessaan. Toisella myös terveysongelmia, vakaviakin. Itse olen pääsemässä eroon näistä "long covid" oireista.
        Ne taitaa olla kerrannaisvaikutuksia siitä kun jaksa yksinkertaisesti.

        En tarvinnut sinisiä nappeja entisen heilan kanssa, mutta parin muun kanssa käytin ihan varuilta. Ei ongelmia, se on kuin luu. Kun pudotan tällä lomalla sellaiset viisi kiloa, alkaa sixpack taas näkyä. Kuvailisitko omaa ulkomuotoasi ja naishistoriikkiasi, kun sinulla on varaa arvostella muita?

        Terveiset pääartistille ja alaisilleen oheisesti .... sinulla on varaa arvostella muita?


    • Anonyymi

      Vyötärölihava silkkinössönen ei kykene tapaamaan Numbaa.

      • Anonyymi

        Illan juontajana Sensukka ja tämä on Rapakymppi. Bumba on neiti X.

        Neiti X esittää esittää kysymyksen että voiko varpaankynsiä leikata samalla olohuoneen pöydällä kun syö mikrossa lämmitettyä vanhaa muovipussiruokaa muovikulhosta?

        Neiti X esittää toisen kysymyksensä. "Olen itse pallomahainen ja vyötärölihava. Minua kovasti hymyilyttää ja huvittaa vyötärölihavat pallomahat, onko sinulla minkä kokoinen pallomaha?"

        Kolmas kysymys on: "Minä lähden Hankasalmelle, koska rahani ei Thaimaassa asumiseen sairaalakulujen vuoksi. Onko Hankasalmi helmikuussa miten kuuma paikka asua, tarviiko hommata ilmastoinnin muutos?"

        Neljäs kysymys kuuluu: "Haluatko pilata rentouttavan lomasi ja tutustua pallomahaiseen mielenterveyskuntoutujaan, jonka harrastuksiin kuuluu nettisekoilun lisäksi 3-7 sivupersoonaa, näiden sihteerit, kuponkiruokailu ja hanurin talkitseminen?"

        Herrat A, B ja C vastaavat yhteen ääneen "ei voi, ei ole, ei tarvi ja en halua ja herrat poistuvat studiosta reippain askelin.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      319
      2993
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      85
      1667
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      191
      1574
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe