Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jos Haavistosta presidentti

Anonyymi-ap

Niin poistuukohan itsenäisyyspäivän elokuva Tuntematon Sotilas ja tilalle tulee Tom of Finland. Ohimarsseissakaan ei enää kuulla jääkärimarssia vaan jotain Antti Tuiskua tai Tuure Boeliusta.

26

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis voinu käyvvä huonomminkii.
      Elokuva olis alkanna sanoin:

      Alussa oli suo, kuokka ja jussi....

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18263583

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tilalle tulee vähemmistöjä kuvaavia elokuvia ja heteroille sukupuolineutraalisuutta.

    • Anonyymi

      No Stubbista jos tulee presidentti ei monella ole enää varaa televisioon

      • Anonyymi

        No tää


    • Anonyymi

      Jos stubbista tulee pressa ni katotaa jotain hurrien rapujuhlia ja viinin juontia

      • Anonyymi

        Hyvä, siinä olisi paikallisille metsäläisille sivistystä ja kulttuuria.


    • Anonyymi

      Kuullaanko linnan juhlissa jatkossa Finlandian sijaan poliisiopiston Blue oyster biisi?

    • Anonyymi

      Suomihan on lätkä maa niin Boeliuksen "Lätkäjätkä Ville"

    • Anonyymi

      Sivistymättömän punaniskan avaus 😒

      Veljeni on homo, reservin upseeri (eikä aio erota), harrastaa jääkiekkoa, on 3 lapsen isä, on rakastava puoliso ja työssä alalla josta moni vain haaveilee. Ei ole puppeli, ei digaa Tuiskusta, ei kulje sateenkaariväreissä, eikä ole naismainen. Saisi ollakin ja rakastaisin häntä silti. Homoista on teillä eräillä todella outo ja vääristynyt kuva. Toki heissäkin on ääri-ihmisiä, mutta niin heteroissakin. 😀

      • Anonyymi

        Alottaja: Aika omituinen kirjoitus. Mitä muuta sulle kuuluu, kuiten itestäs kirjotit.


      • Anonyymi

        Mutta onko persu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottaja: Aika omituinen kirjoitus. Mitä muuta sulle kuuluu, kuiten itestäs kirjotit.

        Mulle kuuluu hyvää, mutta tee sä jotain noille harhoillesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kuuluu hyvää, mutta tee sä jotain noille harhoillesi.

        Mulla ei ongelmia, ihan hyvin mennee. Mitä harhoja tarkoitat? Jos alotusta et käsitä huumoriksi niin sulla on ongelmia. Jonku homous ei ole mulle ongelma mutta moni homo tekee asiasta itelleen ongelman. Ei mulla ole tarvetta muuttaa tapoja, puhetyyliä tai rankkaa huumoria siksi jos porukassa on joku homo. Jos ei tykkää seurasta niin mennee muualle, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ongelmia, ihan hyvin mennee. Mitä harhoja tarkoitat? Jos alotusta et käsitä huumoriksi niin sulla on ongelmia. Jonku homous ei ole mulle ongelma mutta moni homo tekee asiasta itelleen ongelman. Ei mulla ole tarvetta muuttaa tapoja, puhetyyliä tai rankkaa huumoria siksi jos porukassa on joku homo. Jos ei tykkää seurasta niin mennee muualle, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni.

        Jollekin huumoria kun taas joku voi pahoittaa mielensä esim. herkässä iässä oleva nuori. Joka tapauksessa stereotyyppistä ja vähemmän hauskaa.
        Harhoilla tarkoitan kun kuvittelet että kirjoitin itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin huumoria kun taas joku voi pahoittaa mielensä esim. herkässä iässä oleva nuori. Joka tapauksessa stereotyyppistä ja vähemmän hauskaa.
        Harhoilla tarkoitan kun kuvittelet että kirjoitin itsestäni.

        Alottaja: Niinku sanoin tuossa, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni. Kaikki voivat hakea omat kaverinsa, mullakin on omani, siellä on homoja, lesboja, nekruja ja joitain ulkomaan pellejä. Kaikki hyväksyy minut sellaisena ku olen, myös minä heidät. Ei tuommoiset kirjotukset että joku voi suuttua niin paljo hetkauta mihinkään suuntaan. Jos et ole sujut ittes kanssa ja olet vailla itseluottamusta niin aika kurja tulevaisuus on. Sen mitä lukee voi myös itse päättää, ei kannattais lukia semmosta mistä loukkaantuu. Hakeutuu sellaiseen seuraan missä hyväksytään ei kannate tyrkyttää ittiään jos ei hyväksytä. Nämä harhat ovat ihan omiani ja en niistä luovu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottaja: Niinku sanoin tuossa, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni. Kaikki voivat hakea omat kaverinsa, mullakin on omani, siellä on homoja, lesboja, nekruja ja joitain ulkomaan pellejä. Kaikki hyväksyy minut sellaisena ku olen, myös minä heidät. Ei tuommoiset kirjotukset että joku voi suuttua niin paljo hetkauta mihinkään suuntaan. Jos et ole sujut ittes kanssa ja olet vailla itseluottamusta niin aika kurja tulevaisuus on. Sen mitä lukee voi myös itse päättää, ei kannattais lukia semmosta mistä loukkaantuu. Hakeutuu sellaiseen seuraan missä hyväksytään ei kannate tyrkyttää ittiään jos ei hyväksytä. Nämä harhat ovat ihan omiani ja en niistä luovu.

        Älä silti kuvittele että kirjoitin itsestäni, sillä en ole veljeni.
        N-sanan käyttö ei muuten ole sivistynyttä, eikä pelleksi kutsuminen ellei kyseessä ole pelle 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollekin huumoria kun taas joku voi pahoittaa mielensä esim. herkässä iässä oleva nuori. Joka tapauksessa stereotyyppistä ja vähemmän hauskaa.
        Harhoilla tarkoitan kun kuvittelet että kirjoitin itsestäni.

        Nuoruudessa nimenomaan pitäisi se homous kitkeä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoruudessa nimenomaan pitäisi se homous kitkeä pois.

        Miten ajattelit kitkeä jos vaikka sun poika, tytär tai joku muu läheinen ilmoitti olevansa homo?


    • Anonyymi

      Tämän vuoden alkupuoli on osoittanut, että näille Pride-kulkueille on ahdasmielisillä persupaikkakunnilla mitä suurin tarve. Impivaarassakin on syytä siirtyä jo nykyaikaan.

    • Anonyymi

      Suomalaisten ennakkoluulot kostautuivat.

    • Anonyymi

      Siitä puhe mistä puute 😂

      • Anonyymi

        Huomijota huomijjoo !
        Vaalit meni jo !

        ps. Käy kuivat tumput kirpparilta.


      • Anonyymi

        Just noin. Nää piilohomot setämiehet dissaa homoja mutta oikeasti mieli tekisi.....


    • Anonyymi

      Pitkäänhän tossa meni ennen ku Kiteellä on huomattu äänestys päättyneeksi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe