Niin poistuukohan itsenäisyyspäivän elokuva Tuntematon Sotilas ja tilalle tulee Tom of Finland. Ohimarsseissakaan ei enää kuulla jääkärimarssia vaan jotain Antti Tuiskua tai Tuure Boeliusta.
Jos Haavistosta presidentti
26
488
Vastaukset
- Anonyymi
Olis voinu käyvvä huonomminkii.
Elokuva olis alkanna sanoin:
Alussa oli suo, kuokka ja jussi....- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18263583
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tilalle tulee vähemmistöjä kuvaavia elokuvia ja heteroille sukupuolineutraalisuutta.
- Anonyymi
No Stubbista jos tulee presidentti ei monella ole enää varaa televisioon
- Anonyymi
No tää
- Anonyymi
Jos stubbista tulee pressa ni katotaa jotain hurrien rapujuhlia ja viinin juontia
- Anonyymi
Hyvä, siinä olisi paikallisille metsäläisille sivistystä ja kulttuuria.
- Anonyymi
Kuullaanko linnan juhlissa jatkossa Finlandian sijaan poliisiopiston Blue oyster biisi?
- Anonyymi
Suomihan on lätkä maa niin Boeliuksen "Lätkäjätkä Ville"
- Anonyymi
Sivistymättömän punaniskan avaus 😒
Veljeni on homo, reservin upseeri (eikä aio erota), harrastaa jääkiekkoa, on 3 lapsen isä, on rakastava puoliso ja työssä alalla josta moni vain haaveilee. Ei ole puppeli, ei digaa Tuiskusta, ei kulje sateenkaariväreissä, eikä ole naismainen. Saisi ollakin ja rakastaisin häntä silti. Homoista on teillä eräillä todella outo ja vääristynyt kuva. Toki heissäkin on ääri-ihmisiä, mutta niin heteroissakin. 😀- Anonyymi
Alottaja: Aika omituinen kirjoitus. Mitä muuta sulle kuuluu, kuiten itestäs kirjotit.
- Anonyymi
Mutta onko persu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alottaja: Aika omituinen kirjoitus. Mitä muuta sulle kuuluu, kuiten itestäs kirjotit.
Mulle kuuluu hyvää, mutta tee sä jotain noille harhoillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kuuluu hyvää, mutta tee sä jotain noille harhoillesi.
Mulla ei ongelmia, ihan hyvin mennee. Mitä harhoja tarkoitat? Jos alotusta et käsitä huumoriksi niin sulla on ongelmia. Jonku homous ei ole mulle ongelma mutta moni homo tekee asiasta itelleen ongelman. Ei mulla ole tarvetta muuttaa tapoja, puhetyyliä tai rankkaa huumoria siksi jos porukassa on joku homo. Jos ei tykkää seurasta niin mennee muualle, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ongelmia, ihan hyvin mennee. Mitä harhoja tarkoitat? Jos alotusta et käsitä huumoriksi niin sulla on ongelmia. Jonku homous ei ole mulle ongelma mutta moni homo tekee asiasta itelleen ongelman. Ei mulla ole tarvetta muuttaa tapoja, puhetyyliä tai rankkaa huumoria siksi jos porukassa on joku homo. Jos ei tykkää seurasta niin mennee muualle, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni.
Jollekin huumoria kun taas joku voi pahoittaa mielensä esim. herkässä iässä oleva nuori. Joka tapauksessa stereotyyppistä ja vähemmän hauskaa.
Harhoilla tarkoitan kun kuvittelet että kirjoitin itsestäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollekin huumoria kun taas joku voi pahoittaa mielensä esim. herkässä iässä oleva nuori. Joka tapauksessa stereotyyppistä ja vähemmän hauskaa.
Harhoilla tarkoitan kun kuvittelet että kirjoitin itsestäni.Alottaja: Niinku sanoin tuossa, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni. Kaikki voivat hakea omat kaverinsa, mullakin on omani, siellä on homoja, lesboja, nekruja ja joitain ulkomaan pellejä. Kaikki hyväksyy minut sellaisena ku olen, myös minä heidät. Ei tuommoiset kirjotukset että joku voi suuttua niin paljo hetkauta mihinkään suuntaan. Jos et ole sujut ittes kanssa ja olet vailla itseluottamusta niin aika kurja tulevaisuus on. Sen mitä lukee voi myös itse päättää, ei kannattais lukia semmosta mistä loukkaantuu. Hakeutuu sellaiseen seuraan missä hyväksytään ei kannate tyrkyttää ittiään jos ei hyväksytä. Nämä harhat ovat ihan omiani ja en niistä luovu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alottaja: Niinku sanoin tuossa, minullakin on oikeus olla oma hetero itseni. Kaikki voivat hakea omat kaverinsa, mullakin on omani, siellä on homoja, lesboja, nekruja ja joitain ulkomaan pellejä. Kaikki hyväksyy minut sellaisena ku olen, myös minä heidät. Ei tuommoiset kirjotukset että joku voi suuttua niin paljo hetkauta mihinkään suuntaan. Jos et ole sujut ittes kanssa ja olet vailla itseluottamusta niin aika kurja tulevaisuus on. Sen mitä lukee voi myös itse päättää, ei kannattais lukia semmosta mistä loukkaantuu. Hakeutuu sellaiseen seuraan missä hyväksytään ei kannate tyrkyttää ittiään jos ei hyväksytä. Nämä harhat ovat ihan omiani ja en niistä luovu.
Älä silti kuvittele että kirjoitin itsestäni, sillä en ole veljeni.
N-sanan käyttö ei muuten ole sivistynyttä, eikä pelleksi kutsuminen ellei kyseessä ole pelle 🤡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhoilla tarkoitan kun kuvittelet että kirjoitin itsestäni.Nuoruudessa nimenomaan pitäisi se homous kitkeä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoruudessa nimenomaan pitäisi se homous kitkeä pois.
Miten ajattelit kitkeä jos vaikka sun poika, tytär tai joku muu läheinen ilmoitti olevansa homo?
- Anonyymi
Tämän vuoden alkupuoli on osoittanut, että näille Pride-kulkueille on ahdasmielisillä persupaikkakunnilla mitä suurin tarve. Impivaarassakin on syytä siirtyä jo nykyaikaan.
- Anonyymi
Suomalaisten ennakkoluulot kostautuivat.
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute 😂
- Anonyymi
Huomijota huomijjoo !
Vaalit meni jo !
ps. Käy kuivat tumput kirpparilta. - Anonyymi
Just noin. Nää piilohomot setämiehet dissaa homoja mutta oikeasti mieli tekisi.....
- Anonyymi
Pitkäänhän tossa meni ennen ku Kiteellä on huomattu äänestys päättyneeksi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389