Rakas, kaipaan sinua

Anonyymi-ap

Rakastan sinua niin valtavan paljon.

Hellä halaus ja pusu.

Naiselta miehelle

34

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olispa tuo aloitus minulle.... häneltä.

• Anonyymi

Ei ollut. Anteeksi siitä. Minä nukuin vielä tuohon aikaan.

• Anonyymi

Ei ole minulle, koska ei hän minua sentään rakasta, eikä varmasti ajattelekaan, mutta silti kuvittelen että saan halata. ❤️

• Anonyymi

Tuu tänne niin pusutellaan.

• Anonyymi

Minne? 😅😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne? 😅😉

Sinne missä ikäväsi kohde asuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne missä ikäväsi kohde asuu.

Eli sä ätmi toisinsanoen haet vaan liikettä ns? Ihan sama mihin suuntiin ja kenen

• Anonyymi

En enää,,tiedä,,ajatuksiasi,,tai en,,tiedä,,mitä niistä,,ajattelisin,,olet lämmin ,ajatteleva ,,toiset huomioon ottava,, en enää usko,,jotta joskus,,palattaisi,, yhteen,,enkä nyt tarkoita,,mitään muuta,,loppuun kokeilu ,,pilkkujako,,sulle yks,,mulle yks,,tai kaks,,

• Anonyymi

Jatkoa,,kun meni taas,,kummalliseksi,,kirjoitukset,, vastasin niinkuin hänelle,,en tunne tai tiedä,,aloittajaa,, todella surkeeta,,jos jotain,,lyö,,nainen tai mies,, naista tai miestä,, ratkaisuna,,suorastaan lapsellinen,,teko,, raukkamainen ,jos naista kohtaan,,muunna se vihasi vaikka ,,välinpitämättömyyteen,,jos et muuta voi,, mut huono ,,olen neuvomaan,,äläkä nyt,,ainakaan,,luule tietäväsi,,kuka kirjoittaa,,siis älä omi,,tekstejä,, vaikka ,,samoilta saattavat,,tuntuakin,, se on vain,,harhaa,,

• Anonyymi

Tulinen pusutus sulle nainen!

• Anonyymi

Ihanuus olet rakas.

• Anonyymi

Rakkauteni haluaisin sinulle näyttää. Nyt otan sorjasta vartalostasi otteen, rutistan sinut kiinni minuun ja annan monen vuoden odotuksen suudelman.

• Anonyymi

💋❤

• Anonyymi

Keneltä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä huonointa seuraa.

• Anonyymi

Mur, mur

• Anonyymi

Miksi muriset?

• Anonyymi

Niin...Tiedät mitä haluan...Ukkosmyrskyn ja Sinun

• Anonyymi

Rakastan myös myrkyssä Sinua E rakkaani...Myrsky pelotta ja Jyrisee ja väristää liikaakin paljon....Haluan elämää kanssasi....Sinulle

• Anonyymi

Millä kirjaimella nimesi alkaa? -yksi utelias E

• Anonyymi

Osoita se käytännössä

• Anonyymi

Sanat pelkkää ilmaa

• Anonyymi

Muistatko kun kiivaasti naimme ja sulla valahti edellisen kortonki kesken mulkutuksen

• Anonyymi

Nämä ei ole ihmisiä

• Anonyymi

Kiss me

• Anonyymi

If you were my love.

• Anonyymi

Nice

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Todennäköisesti Maria Jungner kuoli

sydänkohtaukseen. Niin tai näin,,olipahan melkoinen pommi. En olisi ikinä voinut uskoa, että niin hyväntuulinen ja energ
      Maailman menoa
      133
      21165
    2. Junger Maria on kuollut

Tämä EI ole ilon päivä. Tiedoksi sille hömelölle, joka aina toitottaa "ilon päivää" aiheesta kuin aiheesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      287
      10315
    3. Maria Jungner on kuollut.

Kaikkein viehättävin teeveekuuluttaja Maria Jungner, 50, on kuollut. R.I.P.
      Sinkut
      176
      7077
    4. Tekikö Maria Jynger itsemurhan

Viisikymppinen nainen ei kuole yht'äkkiä ilman erityistä syytä. Ja koska Maria Jyngerin äkkikuoleman syytä ei ilmoiteta
      Maailman menoa
      144
      4303
    5. Mitä haluaisit tällä hetkellä

sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      275
      2431
    6. Surullisia uutisia

Äärettömän kaunis Maria Jungner on kuollut äkillisesti. Oli vasta 50 vuotias. Upea nainen. Suuri suru! Tuli kaikille jär
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1694
    7. Marialta hyytävä viesti ennen lähtöä

Maria julkaisi hyytävän tekstin vain hetkeä ennen kuolemaansa: ”On aika sanoa hyvästit” 😰
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1596
    8. 64
      1169
    9. Hakkaraisen tulot ja verot kohdillaan

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010269935.html Poliisi selvittää, onko Teuvo Hakkarainen syyllistynyt rikokseen Vi
      Perussuomalaiset
      78
      1095
    10. Nämä tunteet..

Ahdistaa kun tajusin liian myöhään, kenestä haluan pitää tiukasti kiinni. Olen kyyneleitä vältellyt, mutta yhden kappale
      Ikävä
      75
      990
    Aihe