IPad salasana

Anonyymi-ap

Sain iPad11. En ole koskaan ennen köyttänyt. Otin käyttöön laitteen ja sain valikot näkyviin. Nyt pyytää vahvistamaan sähköpostiosoitteen. Applen lähettämässä vahvistuspyynnössä sitä ei ole. Laitteella ei pääse nettiin syystä, jota en tiedä. En tiedä salasanaa, muistilappu katosi. Ilman salasanaa en saa edes tyhjennettyä padia. Mitä teen?

19

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palautat sen iPad:in samaan paikkaan, mistä sen varastitkin.

      • Anonyymi

        Kuuden EU-maan maanviljelijät sopivat Ukrainan vastaisista mielenosoituksista
        Maanviljelijöiden poliittinen liike pakottaa EU:n hallitukset peruuttamaan tukensa Kiovalle. Ukraina on epätoivoisessa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuden EU-maan maanviljelijät sopivat Ukrainan vastaisista mielenosoituksista
        Maanviljelijöiden poliittinen liike pakottaa EU:n hallitukset peruuttamaan tukensa Kiovalle. Ukraina on epätoivoisessa tilanteessa.

        Zelenskyi esti poliitisen kilpailijan maastapoistumisen:

        "Häntä uhkaa siellä vaara": Porošenko ei saanut lähteä Ukrainasta turvallisuuskonferenssiin
        Poroshenkoa ei päästetty Eurooppaan "kuolemanvaaran" vuoksi.


      • Anonyymi

        Jaahas! Peruϟϟuomalais ♿ k_o _l_l_i_m_a_a_t_t_o_r_i !

        KUOPION TROLLITEHDAS = PÖPILÄ!

        Ry. Umpihullut,


      • Anonyymi

        JAAHAS! PÖPILÄ SE ON! WIHAPAPPARAINEN ON 110% PÖPI!


      • Anonyymi

        APPLE valmistaa vain kakkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuden EU-maan maanviljelijät sopivat Ukrainan vastaisista mielenosoituksista
        Maanviljelijöiden poliittinen liike pakottaa EU:n hallitukset peruuttamaan tukensa Kiovalle. Ukraina on epätoivoisessa tilanteessa.

        Onko omenassasi matoja?


      • Anonyymi

        https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

        Apple lähettää muutaman kuukauden päähän turvallisuussyistä päivämäärän, milloin voit nollata salasanan ja tyhjentää padin. Sähköpostiosoite tai puhelinnumero, jolla rekisteröity, pitäisi olla kuitenkin tallessa. Onnistui ainakin minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas! Peruϟϟuomalais ♿ k_o _l_l_i_m_a_a_t_t_o_r_i !

        KUOPION TROLLITEHDAS = PÖPILÄ!

        Ry. Umpihullut,

        Heh!

        EI KANNATA FORMATOIDA TIKKUA MISSÄÄN NIMESSÄ WINDOWSIN FORMATOINNILLA! SE TUHOO TIKUN!


    • Anonyymi

      Ihan oikeasti, eikö mitään ole tehtävissä. Ei haluaisi jätekeräykseenkään heittää.

      • Anonyymi

        Googleta! Kyllä apu löytyy!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Nää on helpompia kuin androitlaiteet joilla jokanvalmistajalla on pikkuisen erilainen tapa.
        Applella se riippu versiosta.

        Mx prossuisia läppäreita mailmalla paljon jumissa, mutta niiden avaaminen on kuitenkin kohtuu helppoa ja onnistuu keltä vaan.

        Netissä on kuitenkin epätoivoisille rikollistenkin sivuja.. Pikkusen kannataa miettiä mitä lataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ihan ensin Applen ohjetta,
        https://support.apple.com/en-gb/HT211078

        Sitten vasta rajumpia tapoja!

        Microsoftilla on runsaasti petrattavaa Windows-päivitysten laadussa. :(

        KAMALAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Microsoftilla on runsaasti petrattavaa Windows-päivitysten laadussa. :(

        KAMALAA.

        Naton Pääsihteeri Jens Stoltenberg haukkui Trumpin.
        Hän suututti puoli Yhdysvaltoja siinä samalla! Täysin typerää politiikkaa!
        Trump antoi palaa jo takaisin että Pääsihteeri on vainoharhainen. ym..

        Konflikti Naton ja Yhdysvaltain kanssa on nyt tosiasia.
        Huippupoliitikot Yhdysvalloissa raivona, heitä ei uhkailla!
        -----------------------------------------------------------------------


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naton Pääsihteeri Jens Stoltenberg haukkui Trumpin.
        Hän suututti puoli Yhdysvaltoja siinä samalla! Täysin typerää politiikkaa!
        Trump antoi palaa jo takaisin että Pääsihteeri on vainoharhainen. ym..

        Konflikti Naton ja Yhdysvaltain kanssa on nyt tosiasia.
        Huippupoliitikot Yhdysvalloissa raivona, heitä ei uhkailla!
        -----------------------------------------------------------------------

        Suck me .. win
        fuck me, kiss my ass, suck my dick ... m$-windows!

        k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i on pervo-vapunen!
        Todellakin Windows on ihan pyllystä !!!!!


    • Anonyymi

      Helpostihan noi iPadit aukee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe