Miehelle jonnekin

Anonyymi-ap

Ei nyt jaksa enää olla kiltisti ja nätisti.
Jos ei kerran kiinosta nii ei sitte.
Jos ei kelpaa niin ei sitte.
Jos ja jos niin se Jos...

Mutta...
Mitä nyt?

Mä tiedän ettei mikään ole helppoa
eikä yksinkertaista.
Mä tiedän olevani hiton vaikee, nyt...
Mutta jos mä tietäisin mitä missä ja miten
Niin mä oisin helppoakin helpompi.

Mä tarvitsen edes mielikuvia.
Ja tietää merkityksen..

Onko sulle iha Okei jos tää loppuu?
Tai niin mikä loppuu kun ei oikein ole ees alkanu.
No onko Okei kuitenki?

63

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai sitä tarvitse aina kiltisti ollakaan, sivusta T.M

      • Anonyymi

        No ei tarvitsisi olla ollenkaan itseasiassa, jos ei vielä olla mitään. Itse en vaan osaa enkä halua mitään jos jotain on mahdollisesti. Vaikeita juttuja.. Kolahtiko tämä jotenkin M ? Joku ainakin on M kaivannut välillä.


      • Anonyymi

        Tässä olisi kiva kuulla M että mitä tarkoitat tuolla? Miten ei kiltisti saisi nainen olla? Ja mikä kiellettyä?
        Haluat siis vaan pitää jonkun "varalla" ja samalla itse käydä siellä täällä? Välittämättä yhtään toisesta.


      • Anonyymi

        Ai mutta sehän olikin niin että M on yhden tai max kahden kommentin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvitsisi olla ollenkaan itseasiassa, jos ei vielä olla mitään. Itse en vaan osaa enkä halua mitään jos jotain on mahdollisesti. Vaikeita juttuja.. Kolahtiko tämä jotenkin M ? Joku ainakin on M kaivannut välillä.

        Ei oo mitään M.ää ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mitään M.ää ollut.

        Missä ei ole äMmää ollutkaan? Jos tuokin sanoi olevansa M.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18264418

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Victoria Secret.🔵

      • Anonyymi

        Tämä ei kyllä aukene?


      • Anonyymi

        Mitähän tämä älynväläys tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Okei. Jatka elämääsi. Niin minäkin teen..

      • Anonyymi

        Tuo on nolouden Huippu, ilman tunnistetta.
        Eli et ainakaan aloitukseen liittyvä ole.


    • Anonyymi

      Hehkuko siellä toteaa ...

      • Anonyymi

        Painu siitä hehkuttelemaan johonkin. EN OLE MIELIKUVITUSHAHMO, enkä varsinkaan joku Lamppu. Mies on mies eikä pehmolelu. Todettava on kyllä että Hehkun Nalle saattaa olla tuttu, hyvinkin tuttu ja läheinen.


      • Anonyymi

        Koetko yhä, että miehen luoma nettifiguuri on henkilö? Entä saman jannun aloitukset, miten koet ne? -ÄiTee uTelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu siitä hehkuttelemaan johonkin. EN OLE MIELIKUVITUSHAHMO, enkä varsinkaan joku Lamppu. Mies on mies eikä pehmolelu. Todettava on kyllä että Hehkun Nalle saattaa olla tuttu, hyvinkin tuttu ja läheinen.

        Et sinä kyllä nainen ole etkä sellaiseksi muutu hönöillä selvityksilläs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko yhä, että miehen luoma nettifiguuri on henkilö? Entä saman jannun aloitukset, miten koet ne? -ÄiTee uTelee

        Ne hahmot ovat luotu perustuen oikeisiin henkilöihin. Tai ainakin nämä joista nyt on jauhettu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä kyllä nainen ole etkä sellaiseksi muutu hönöillä selvityksilläs

        Kyllä se vaan on nainen ja semmoinen hönö että voi pojat kun tietäisit saattaisit itse haluta myös. 👩‍🦰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne hahmot ovat luotu perustuen oikeisiin henkilöihin. Tai ainakin nämä joista nyt on jauhettu. :D

        Totta! Rivitalo asukkaat kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Rivitalo asukkaat kyseessä.

        Missäs se rivitalo onkaan? Ihan näin ohimennen kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Rivitalo asukkaat kyseessä.

        Jännä muuten kun 6kk sitten tää samainen rivitalo asia oli puheena. Eikä hajuakaan ees läänistä missä sijaitsee.


    • Anonyymi

      Voit mennä äänestämään vitun kuvalla
      Ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Samat sanat kun aiemmin, Noloa tunnistamaton.


      • Anonyymi

        Ääni menis hylättyihin ja luultavasti liimapinta sitäpaitsi pettäisi uurnassa. Laadukas keskustelu ollut trollimiehen kera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni menis hylättyihin ja luultavasti liimapinta sitäpaitsi pettäisi uurnassa. Laadukas keskustelu ollut trollimiehen kera?

        Jooo niin juuri.


    • Anonyymi

      Melko turhaa v.ttuilua 🙀😸

      • Anonyymi

        Kuka vttuilee mielestäsi kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vttuilee mielestäsi kenelle?

        Kunhan mies tsss spämmäillyt aloitukseensa jotain täytettä, mutta into piukassa vissii sullakin ymmärrät kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan mies tsss spämmäillyt aloitukseensa jotain täytettä, mutta into piukassa vissii sullakin ymmärrät kyllä..

        En kyllä ymmärrä tuota sun jatkuvaa intoasi piinata.


      • Anonyymi

        Eilinen oli hubaa luettavaa joku doksasi ätmiä ja yksi ritari otti heti miekan tupesta SELVÄ kunnianloukkaus hellanduudelis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilinen oli hubaa luettavaa joku doksasi ätmiä ja yksi ritari otti heti miekan tupesta SELVÄ kunnianloukkaus hellanduudelis

        Siinäpä kunnon oppikirjaansa tuntematon tohrlo perä edellä puuhun menossa jo tosi suuressa salissa fantasiassaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä tuota sun jatkuvaa intoasi piinata.

        Ootko tilannu proseduurin mukaista ku oot yrittäny olla ku kirkon penkissä ny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilinen oli hubaa luettavaa joku doksasi ätmiä ja yksi ritari otti heti miekan tupesta SELVÄ kunnianloukkaus hellanduudelis

        Mitähän tämäkin nyt oikein tarkoittaa? Ei mitään haisua.. kuten nuo muutamat muukin kommentti täyttä utopiaa..


    • Anonyymi

      Älä hätäile, ota iisisti. Elämän kevät koittaa.

      • Anonyymi

        Toi ei ihan nyt kuitenkaan riitä vastaukseksi.


      • Anonyymi

        No varmasti näin ja tulee kylvööt sun muut, ei tosin liity äijän minkäänlaista satoa tuottamattoman trollaukseen


    • Anonyymi

      Meneekö siis O vai J miehelle?

      • Anonyymi

        Miksi nuo vaihtoehdot laitoit? ;)


      • Anonyymi

        Ätmi alustaa aloitustaan, vokaalikin välillä mukana mahtavassa menossa etukenossa


      • Anonyymi

        Kun ano panee prillit nenälle ei tuloksia voi estää


    • Anonyymi

      Ei!
      Jos ollaan eri mieltä, se on vaan tuntemaan oppimista eikä loppua!

      • Anonyymi

        Ei erimielisyys olisikaan mitään loppua, ei tietenkään.


      • Anonyymi

        Joskus ko ajatus on itsekusetusta, yleensä silloin kun ei ole ehtinyt starttia pidemmälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ko ajatus on itsekusetusta, yleensä silloin kun ei ole ehtinyt starttia pidemmälle

        No kuseta itteäs jos tahot, mä en aio. Mikähän on tuo ei ehtinyt starttia pidemmälle? Ei varmaan ehdi jos ei tee asialle jotain ja varsinkaan ilman mistä tietää kuka tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuseta itteäs jos tahot, mä en aio. Mikähän on tuo ei ehtinyt starttia pidemmälle? Ei varmaan ehdi jos ei tee asialle jotain ja varsinkaan ilman mistä tietää kuka tekee.

        Se on silloin itsepetosta kun nainen sanoo selkeästi, että ei kiitos ja jos et tätä usko. Jos sinä naisena esiintyvä mies tämän ymmärtäisit, niin olisit ehkä jossain muualla kuin netin fantasioissasi. Samoin ehkä joku muukin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on silloin itsepetosta kun nainen sanoo selkeästi, että ei kiitos ja jos et tätä usko. Jos sinä naisena esiintyvä mies tämän ymmärtäisit, niin olisit ehkä jossain muualla kuin netin fantasioissasi. Samoin ehkä joku muukin

        Samoin ehkä joku muukin :D kuka muu muka? Tämä nainen ei ole sanonut ei kiitos.


    • Anonyymi

      Luiruttaa täällä toisen aviopuolisosta, kuin omastaan, se mies on toisen, iske se sinnehomehtuneeseen päähäs!. Ap mies esiintyy taasen naisena! Ei tosta kannata välittää!

      • Anonyymi

        Tietääkseni en kyllä toisen aviopuolisosta kirjoita.;) Ottaako sua noin koville etten luovuta vaikka kuinka haluat? Mies voikin sanoa sulle kiitos, varmistit että tämä on se, juuri se oikea juttu. ❤


    • Anonyymi

      Mä taas olen liian väsynyt olemaan muuta kuin kiltisti ja nätisti. Aloitus ei ole minulta. Riittää tuota lajia.

      • Anonyymi

        Olet siis jo käynyt saman läpi? Nainenko olet? Itse tässä alkaa turhautumaan ja tarvitsee jotain muutoksia, varmuuksia, etenemisiä, ja ennen kaikkea mä tarvitsen tunnetta ja läheisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis jo käynyt saman läpi? Nainenko olet? Itse tässä alkaa turhautumaan ja tarvitsee jotain muutoksia, varmuuksia, etenemisiä, ja ennen kaikkea mä tarvitsen tunnetta ja läheisyyttä.

        Kyllä. Läpi on käyty eikä jaksa enää jauhaa. Nyt voi vain rauhassa olla oloissaan ja pohtia asioita ihan omassa päässään.


    • Anonyymi

      Hitto,me voisimme lopettaa tämän kilttinä olemisen jos todella haluamme,minä ainakin. Joskus jotain kivaa ollutkin jos hän nainen olet. Muistan vain sen ,että boltsi jäi Sinulle...

      • Anonyymi

        Pallot on kyllä jossain matkalle jääneenä sitten. Ja jos tälläisessä on jotain leikkiä pallo on sulla meiningillä voi ettiä toisen pallottelijan. Et näytä haluavan kun palloja heitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallot on kyllä jossain matkalle jääneenä sitten. Ja jos tälläisessä on jotain leikkiä pallo on sulla meiningillä voi ettiä toisen pallottelijan. Et näytä haluavan kun palloja heitellä.

        Ihmiset joilla ei ole elämää varmaan aloittaa joka päivän uudestaan keräten uskoa mies näihin feikkidialogeihisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset joilla ei ole elämää varmaan aloittaa joka päivän uudestaan keräten uskoa mies näihin feikkidialogeihisi

        No mistä tarinoinnista kenenkin pitkä naama on kiinni😂


    • Anonyymi

      jospa kiukun sijaan viestisit lämpimiä tunteita?
      suojat pois hetkeksi?
      kyllä aika moni sellaisesta heltyy.

      • Anonyymi

        Ei aika monen tarvitse heltyä. En mä halua aika monia, tai ketä tahansa. Lämpimiä tunteita olenkin viestinyt tähän asti. Ja suojat multa on ollut alhaalla jo kauan, kuukausia monia kuukausia. Mistä löysit edes kiukun?


      • Anonyymi

        Ootpa sä naisena esiintyvä uivelo sovinnaisella tuulella aloituksessasi


    • Anonyymi

      No mikset voi ottaa itseäsi niskasta kiinni ja olla ihan normaalisti mun seurassa

    • Anonyymi

      Mies tykkää pitää kakun JA syödä sen.

      • Anonyymi

        Aaivan, on puolisoa ja sivusäätöjä hurumycke


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaivan, on puolisoa ja sivusäätöjä hurumycke

        Sitä mukaa kun kehittelet lisää itsellesi näitä mielikuvitustyttiksiä nettiin?


      • Anonyymi

        No mies voisi sanoa sen. Ja sit saisi mitä vaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe