Ei eppäilystäkkään

Anonyymi-ap

etteikö metsämanin mollaamisessa ja metsämannin videoitten katselumäärissä ole itse mehtäman takana. Tekköö itse aloituksia joka päivälle. Ja videoo myös jokapäivälle. Muuten ei oo mahollista, että kymmenessä minuutissa lataamisesta jo monta tuhatta katsojaa. Botit videoissa ja itse tälle palstalle avaiilee uusia keskusteluja,,

15

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä juu aivan vesiselvää

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Nää rahan haistaneet on aika venkuloita Pirrekin änkesi tanssilavalle jonkun kakkulahjan verukkeella. Muistuttaa tuo taktiikka manilaan yrittämistä lihakukkojen ja piirakoitten avulla. Nää aattelee että kaikki näkyvyys tekee gutaa pisneksille.

    • Anonyymi

      Näkyvyys on hyväksi kanaville.

    • Anonyymi

      Suoranaista petosta mummeleita kohtaan. Ainoit seuraajia ukon saitilla, jotka ei ole tajuavinaan.

      • Anonyymi

        En usko,että tilaajamäärä noin nopeasti kasvaa.Suurin osa varmaan itse ostettuja katsojapaketteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko,että tilaajamäärä noin nopeasti kasvaa.Suurin osa varmaan itse ostettuja katsojapaketteja.

        Juilu mikä juilu.


    • Anonyymi

      Tuottoisa tubettaja kyllä.

      • Anonyymi

        Joo jos pska kelpaa katsojille.


    • Anonyymi

      Markkinointikeinoja on niin monenlaisia.

    • Anonyymi

      Muka nasevia otsikoita kehittelee. Sisältö täys nolla.

      Elekee hyvät immeiset ja etenkään mummelit sortuko tähän. Otsikon takana ei ole yhtää mitään. Pelkkää tyhjää. Katsoja, tulet vain kusetetuksi.

      • Anonyymi

        Valjua on Saikun meininki. Heikkolaatuista on sen videotuotanto. Jotenkin pohjaanpalaneelta tuntuu ukko ja tekee videoita niinkuin pakon edessä. Ihme on kun venäjän lähetystöstä ei ole tullut noottia siitä vitun kuvasta Putinin otsassa.


    • Anonyymi

      Uusintoja pukkaa, mennyttä meininkiä on jo. Epätoivoista yritystä. Näistä on uutisia, kun alkavat hävittämään immeisiä, varokaa Tuusniemeläiset, aluksi te.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe