En ole kuullut sinusta mitään.
Melkein vuosi mennyt
10
419
Vastaukset
- Anonyymi
En halua näyttää pahaa oloani hänelle koska hän näkee lävitseni. En halua hänen näkevän minua jottei hän samaistuisi minuun. Tavallaan tämä on itsekästä mutta myös epäitsekästä. En uskalla kertoa tätä hänelle. Siitä on muutenkin jo kulunut aikaa niin jääköön ne umpeutuneet haavat avaamatta.
- Anonyymi
Jollekin sanoisin että vaikka kuvittelee muuta niin tunnen silti sen pahan olon. Ei ole mikään haava umpeutunut.
- Anonyymi
Mitä olin koskaan tehnyt sinulle?
- Anonyymi
Särjit sydämen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Särjit sydämen.
Millä tavalla se tapahtui?
- Anonyymi
Pitäisikö sinun kuulla hänestä jotain?
- Anonyymi
Tahtoisin.
- Anonyymi
Sama kokemus itsellä tänään näin hänet aivan sattumalta sai itseni vihaiseksi vain entisestää.. oli kyllä turhauttavaa edes sattumalta Leikki aikoinaan tunteillani jonka jälkeen tuli täysin 0 fiilis...
- Anonyymi
Kesti hieman tajuta miksi suomi24a ei ole pelkkää rakkaus-osiota. Älkää uskoko.
- Anonyymi
Olet tainnut itse uskoa moneen anonyymiin kirjoitukseen kun mainitset erikseen ettei kannata uskoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741