Onko paha olla

Anonyymi-ap

kun et kelvannut. Oli monia muitakin virityksiä. Kiinnostavampia.

T. Tiedät kyllä

45

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähinnä nukuttaa. Ei sen isompia ongelmia.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18264971

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Silti täällä? Voi voi

    • Anonyymi

      En tykkää olla ylivirittyneessä tilassa.

    • Anonyymi

      Ei mulla ole paha olla, ihan on nyt hyvä mieli ja kaikki hyvin ja tulevaisuutta kohti mennään. Olen kyllä niin helpottunut että tää kaikki päättyi viimein tavalla tai toisella. T: P.n

      • Anonyymi

        No, ei kannatakaan olla, jos tuollaisia aloituksia joku tekee. Pahantahtoisuus ei ole kivaa. Voi hyvin.


      • Anonyymi

        Se on hyvä! Kaikkea hyvää sinne ja muillekin P-naisille. Maailman ihanin nainen kuuluu teidän joukkoonne.

        Aloitukseen sanoisin vaan, jotta itse oon kyllä jo tottunut siihen, että on kiinnostavampia ihmisiä, eikä siinä ole mitään väärää. Enemmän paha olla sen takia, jos joku on minuun pahasti ihastunut, enkä voi vastata tunteisiin, kun tiedän hänellä olevan sitten paha olla. - joku tyyppi


    • Anonyymi

      Pitäisi viha katkeruus ym lisäksi olla vielä mielenkierouspalsta, niin olisit sinne saanut tuon aloituksen. Aasikin näkee, kenellä viiraa. Kukaan ei tiedä yhtään mitään

    • Anonyymi

      On ollut paha olla. Jotenkin öllöttänyt koko päivän. Toi selkä sen verran kipeä koko ajan ja juoksuttaa vessassa ihan jatkuvasti. Mikä lie.

      • Anonyymi

        Parane pian!


    • Anonyymi

      Kyllä sun hymys vielä hyytyy.

      • Anonyymi

        Oliko joku hyväkin syy ottaa tämä miehen palstan tasoa ajatellen aika geneerinen provo itseesi tms ja kehitellä siitä joku sensaatio? Sivusta


    • Anonyymi

      Lapsi raukka on kyse aikuisten asioista...

    • Anonyymi

      Voi luoja mikä aloitus. Toivottavasti et ole se ihminen, jota olen täällä kaivannut.

      Aloituksesta huokuu empatiakyvyttömyys ja kostonhalu toista kohtaan.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus on varmaan tarkoitettu kaikille kaipaaville. En minä ainakaan lähtisi tällaista omimaaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus on varmaan tarkoitettu kaikille kaipaaville. En minä ainakaan lähtisi tällaista omimaaan.

        En lähtenyt omimaan. Sanoin vain mielipiteeni.


      • Anonyymi

        Sellaisen miehen kanssa minä olen seurustellut. Mutta nyt se on onneksi loppu. Joku muu saa nuo ilkeydet itselleen. Kohde saa vaihtua.


    • Anonyymi

      Nainen myöhästelevä olet ainut ykkönen minulle....

    • Anonyymi

      Ei oo ainakaan minulta aloitus, aina mies on mielessä mulla.

    • Anonyymi

      Toivon että nautit virityksistäsi.

    • Anonyymi

      Mulla oli tosiaan silloin alkuun, sokaistuin kaikista kansainvälisistä mahdollisuuksista, joita työnnettiin eteen. Ymmärrän, että koet edelleenkin kaikkien näiden vuosien jälkeen katkeruutta. :(

    • Anonyymi

      Viritykset hävisivät jonnekin? :D

    • Anonyymi

      On. Mitä muutakaan, kun ikävöit ihmistä, jolle et kelpaa. Sattuu. 😥

    • Elämä on...

    • Anonyymi

      No ei ole. Tykkään itsestäni silti. Ja sinusta. Siis ihmisenä, ei romanttisesti. Everything is just fine. 😊

      • Anonyymi

        Hieno asenne. Jos pidät jostain, on varmaan aika fiksu ihminen kuitenkin. Tuskin on siis tehnyt tätä aloitusta. Kaikkea hyvää.


    • Anonyymi

      Turha provo, aika stressaavaa olisi pitää virityksiä samaan aikaan kun kaikki energia kuluu työhön ja vapaaaikaan.

    • Anonyymi

      Pääasia on ettei pura sitä pahaa oloaan syyttömiin.

      • Anonyymi

        Jep. Tänään ollut kyllä varsin hiljainen palstalla.


      • Anonyymi

        Just niin, se ei ole muiden vika jos ei kelpaa. Saa olla henkisesti tosi vajaa jos purkaa sitä muihin.
        Johan täällä nähtiin sekin joka oli mustis kaikista bimboista eikä nähnyt eroa ihmisten välillä. Sitä se teettää kun ei ole henkisesti kypsä niin sitä vajoaa vain alemmas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, se ei ole muiden vika jos ei kelpaa. Saa olla henkisesti tosi vajaa jos purkaa sitä muihin.
        Johan täällä nähtiin sekin joka oli mustis kaikista bimboista eikä nähnyt eroa ihmisten välillä. Sitä se teettää kun ei ole henkisesti kypsä niin sitä vajoaa vain alemmas.

        Sä et saa tulkita ihmistä joka ei saa olla oma itsensä. Sä et saa puhua ihmisestä jolla ei ole ääntä


    • Anonyymi

      En tiedä vielä kelpaanko hänelle eikä tuo Tiedät kyllä mulle olekaan... ei muuta.

    • Anonyymi

      Viritetty mopos on laiton 😅 sinä märkäkorva

      • Anonyymi

        Niin tuskin menee läpi ajokokeessa


    • Anonyymi

      Muutan pattayalle täältä ei ihminennvoinolls tääällä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei paha olla mutta vatuttaa kyllä ja välillä suru iskee.Osaan kuitenkin elää sen kanssa.Toivoa en heitä.Enkä ala säätämään laastarilla.
      Elän kuten aina päivän kerrallaan.
      Eikä tunteilleen voi mitään ymmärrän hänen tunteensa ja omani...joten...näillä mennään.

      • Anonyymi

        Hieno asenne. Toivottavasti kuitenkin puhuit hänelle. Kuuluu elämään tuokin, suru nimittäin. Kasvattaa ihmistä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno asenne. Toivottavasti kuitenkin puhuit hänelle. Kuuluu elämään tuokin, suru nimittäin. Kasvattaa ihmistä myös.

        En ole viel puhunut mutta puhun kyllä kun aika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole viel puhunut mutta puhun kyllä kun aika on.

        Ok. Hyvä!


    • Anonyymi

      Tavallaan huojentavaa ettei joutunut antamaan liikaa itsestään tai muuttumaan joksikin mitä ei ole. Siinä on rajansa mitä ihminen kestää.

    • Anonyymi

      Sun vuoksi ko paha olla... mietipä ny uusiksi.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole tiedän kummoinen olet

    • Anonyymi

      Ei. Ymmärsin, että taisit säästää minut paljolta

    • Anonyymi

      Ai niikö oli ja ketään et silti omaksi saanut
      Ja sitä et huoli jolle kelpaisit .
      Yrität idioottina jokaista ...
      Jatka samaan malliin AP

      Ja vastaus kuului ei oo paha olla
      Mutta sulla on...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe