Onko Tuusniemi aina ollut Savon venkuloin kunta vai onko venkula maineen ansainnut viimeisen kymmenen vuoden aikana?
Tuusniemen maine
16
359
Vastaukset
- Anonyymi
Pohjos-Karjalan Valtimolla oli 80-luvun alussa vastaava umpimielinen ja ahdistava syväjoki tunnelma.
- Anonyymi
Homolle.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyläbaarissa istui olutlasiensa takana ukon turjakkeita jotka eivät olleet tästä maailmasta.
Katsoivat meitä metsäkonekoulun oppilaita kuin lehmät palanutta navettaa. - Anonyymi
Ruokailun jälkeen käytiin kahvilla huoltoasemalla jossa ohikulkijat tuulettivat kylän mynnähtänyttä ilmapiiriä.
- Anonyymi
Metsäkonekoulun opettajat sitä vastoin olivat alansa ammattilaisia, samoin kuin hakkuutyömailla kohdatut metsurit ja kaikki metsäalan ammattilaiset.
Meillä oli yhteinen kieli ammattilaisten kanssa mutta kyläbaarin murjaanit puhuivat outoa ihi ihi uhu uhu kieltä.- Anonyymi
Kyllähän ne katsoi kun persettäsi esittelit miehille toivoen ihmettä.
- Anonyymi
Tuusniemi ja Lapinlahti ovat tunnetusti hulluja pullollaaan. Johtuen mm. avioliitoista lähisukulaisten kesken vuosisatojen ajan, geeniperimä on mitä on.
- Anonyymi
Sekä naapureiden keskenään nusuttelua, joista tuloksena äkkiväärää jälkikasvua.
- Anonyymi
Kaikissa pikkupitäjissä on sisäsiittoisuutta. Kun on naitu serkkuja ja pikkuserkkuja vuosisatojen ajan. Ei se mikään salaisuus ole. Samaa tehdään romaanikulttuurissa edelleen.
- Anonyymi
Ja sitten ne vielä kattoo kieroon jos joku tuo miehen Afrikasta. Olisvat onnellisia kun tulee uutta verta kylään!
- Anonyymi
Uutta geeniä on tuoneet myös kiertelevät kauppiaat. Aina lopputulos ei ole ollut onnistunut. Asia on voinut johtua myös heikosta maaperästä johon on kylvetty. Onko asija näin pölynimurikauppiaan suhteen?
- Anonyymi
Äitisi tietää.
- Anonyymi
Taitaa olla pölynimurikauppias monen isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla pölynimurikauppias monen isä.
Kuten isäsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873835
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)843377Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713257On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli552420Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,522124- 671943
- 431934
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718