Tuusniemen maine

Anonyymi-ap

Onko Tuusniemi aina ollut Savon venkuloin kunta vai onko venkula maineen ansainnut viimeisen kymmenen vuoden aikana?

16

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pohjos-Karjalan Valtimolla oli 80-luvun alussa vastaava umpimielinen ja ahdistava syväjoki tunnelma.

• Anonyymi

Homolle.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­N­­y­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kyläbaarissa istui olutlasiensa takana ukon turjakkeita jotka eivät olleet tästä maailmasta.
      Katsoivat meitä metsäkonekoulun oppilaita kuin lehmät palanutta navettaa.

• Anonyymi

Ruokailun jälkeen käytiin kahvilla huoltoasemalla jossa ohikulkijat tuulettivat kylän mynnähtänyttä ilmapiiriä.

• Anonyymi

Metsäkonekoulun opettajat sitä vastoin olivat alansa ammattilaisia, samoin kuin hakkuutyömailla kohdatut metsurit ja kaikki metsäalan ammattilaiset.

Meillä oli yhteinen kieli ammattilaisten kanssa mutta kyläbaarin murjaanit puhuivat outoa ihi ihi uhu uhu kieltä.

• Anonyymi

Kyllähän ne katsoi kun persettäsi esittelit miehille toivoen ihmettä.

• Anonyymi

Tuusniemi ja Lapinlahti ovat tunnetusti hulluja pullollaaan. Johtuen mm. avioliitoista lähisukulaisten kesken vuosisatojen ajan, geeniperimä on mitä on.

• Anonyymi

Sekä naapureiden keskenään nusuttelua, joista tuloksena äkkiväärää jälkikasvua.

• Anonyymi

Kaikissa pikkupitäjissä on sisäsiittoisuutta. Kun on naitu serkkuja ja pikkuserkkuja vuosisatojen ajan. Ei se mikään salaisuus ole. Samaa tehdään romaanikulttuurissa edelleen.

• Anonyymi

Ja sitten ne vielä kattoo kieroon jos joku tuo miehen Afrikasta. Olisvat onnellisia kun tulee uutta verta kylään!

• Anonyymi

Uutta geeniä on tuoneet myös kiertelevät kauppiaat. Aina lopputulos ei ole ollut onnistunut. Asia on voinut johtua myös heikosta maaperästä johon on kylvetty. Onko asija näin pölynimurikauppiaan suhteen?

• Anonyymi

Äitisi tietää.

• Anonyymi

Taitaa olla pölynimurikauppias monen isä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla pölynimurikauppias monen isä.

Kuten isäsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3835
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      84
      3377
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3257
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      55
      2420
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      52
      2124
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      43
      1934
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe