Mikä näihin puhelimiin on mennyt?

Anonyymi-ap

Kun puhelin on mennyt lukitusnäytölle, eli näyttö on pimeänä, ja herätys tulee, niin sitä ei saa kuitattua. Vaikka kuinka yrität painaa lopetusnäppäintä, niin ei onnistu. Ja samaan aikaan kun se hälyttää, niin puhelinta ei saa pyyhkäisemällä avattua. Sama omassa ja vaimon kapulassa.

13

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaisi kyllä aina tutustua tarkasti oman puhelimensa käyttöohjeeseen vaikkapa lataamalla sellainen netistä valmistajan sivuilta pdf-tiedostona.

      Todennäköisesti sinun puhelimessasi pitää ensin painaa pitkään sitä hälytyksen lopetusnäppäintä ja sitten vielä pyyhkäistä se johonkin suuntaan - mitä luultavimmin joko jommalle kummalle sivulle tai ylös tai alas.

      • Anonyymi

        Jaa. Ehkä et ole tutustunut tämän puhelimen toimintaan. Hälytyksen tullessa mustan näytön yläreunaan tulee kaksi valintalaatikkoa, toisesta voi torkuttaa ja toisesta voi lopettaa hälytyksen. Ei niitä siirrellä mihinkään. Minun tapauksessani, painaa sormalla kumpaa valintaa hyvänsä, lyhyesti tai pitkään, mitään ei tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Ehkä et ole tutustunut tämän puhelimen toimintaan. Hälytyksen tullessa mustan näytön yläreunaan tulee kaksi valintalaatikkoa, toisesta voi torkuttaa ja toisesta voi lopettaa hälytyksen. Ei niitä siirrellä mihinkään. Minun tapauksessani, painaa sormalla kumpaa valintaa hyvänsä, lyhyesti tai pitkään, mitään ei tapahdu.

        Joku asetus selvästi pielessä, androidit ei ole niitä loogisimpia.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­y­­m­­f­­o­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      En oo moista kuullukkaan että molemmilla,ymmärrän jos yksi on pääsiäiskäsi,mutta kaksi onko mahdollista,teoriassa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minulla ei ole mitään halua ronkkia puhelinta. Tuo sovellus on puhelimen mukana tullut, ilmeisesti herra Googlen tekemä. Eikä se ole alusta asti ollut ongelmallinen, toiminnallisuus on vasta viime aikoina alkanut hajoilla.


    • Anonyymi

      Puhelin teki sen taas. Se oli yöaikamoodissa ja herätys tuli päälle. Kosketusnäyttö ei reagoinut painikkeisiin, eli hälytystä en saanut kuitattua. En keksinyt muuta kuin virtanäppäimestä puhelin kiinni. En löytänyt netistä, että olisko tässä jokin bugi. Kapula on siis X30.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhkäisitkö nyt varmasti näyttöä oikealle kuten käyttöohjeessa neuvotaan?

        https://www.hmd.com/fi_fi/support/nokia-x30-5g-user-guide/alarm-clock

        Käyttöohje ei pidä paikkansa. Siinä ei ole mitään mitä pyyhkäistä, on vain kaksi ruutua, kuten ylempänä olen kirjoittanut. Toista nappia painamalla torkutetaan, toista nappia painamalla pysäytetään hälytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttöohje ei pidä paikkansa. Siinä ei ole mitään mitä pyyhkäistä, on vain kaksi ruutua, kuten ylempänä olen kirjoittanut. Toista nappia painamalla torkutetaan, toista nappia painamalla pysäytetään hälytys.

        Voihan sitä ruutua pyyhkäistä vaikkei näkyisi mitään.


    • Anonyymi

      TroIIi🤡

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe