Rakastan vain yhtä naista

Anonyymi-ap

Naista jota en saa enää ja jolle olin ilkeä lopuksi koska sattuu rakastaa jotain niin paljon että sitä yrittää sitten tukahduttaa olemalla typerä ehkä joku kaunis päivä unohdan sinut vaikken tahtoisi

96

3345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      avaa hiukan kerro lissää

      • Anonyymi

        En kerro trolleille mitään tänne 🙏 Voin vaan sanoo että jotkut jää sydämeen kauniina muistoina joista ei haluaisi luopua


      • Anonyymi

        Meinaatko vieläkin, että tämä omituinen psykologinen huuhaa joka perustuu kiihtyneeseen ajatteluun pelastaa kasvosi? Selvästi kehräät jotain sellaista villaa mitä ei ole saatavissa. Sitä se teettää kun nettipalsta alkaa hallita elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko vieläkin, että tämä omituinen psykologinen huuhaa joka perustuu kiihtyneeseen ajatteluun pelastaa kasvosi? Selvästi kehräät jotain sellaista villaa mitä ei ole saatavissa. Sitä se teettää kun nettipalsta alkaa hallita elämää

        Sinulla se taitaa hallita kun haukut kaikkia ja tulet sotkemaan kaikki aloitukset hanki elämä 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko vieläkin, että tämä omituinen psykologinen huuhaa joka perustuu kiihtyneeseen ajatteluun pelastaa kasvosi? Selvästi kehräät jotain sellaista villaa mitä ei ole saatavissa. Sitä se teettää kun nettipalsta alkaa hallita elämää

        Tämä narsisti kommentoija on kyllä hirveä. Noin käy kun nettipalsta alkaa hallita elämää ja yrittää hallita muidenkin elämää siellä. Tajuatko että sinä teet sitä mistä muita syytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro trolleille mitään tänne 🙏 Voin vaan sanoo että jotkut jää sydämeen kauniina muistoina joista ei haluaisi luopua

        Pitää paikkansa. Eräs on tähtenä taivaalla. Poissa ikuisesti mut muistoissa aina


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­N­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kannattaa pelata monen kaa samaan aikaan. Pysy vaan vapaana ja hyppää selkään heti kun pääset tai jupta ne humalaan

    • Ymmärrän sinua oikein hyvin. Jotkut tyypit vaan ovat niin spessuja, että he jäävät sinne sydämeen ikuisiksi ajoiksi. Mulla on ollut myös yksi tällainen henkilö mun elämässä, että tiesin hänen olevan hyvin erityinen ja hän pääsi mun "ihon alle" syvemmin kuin kukaan koskaan ennen. Siitä ei vasn tullut mitään, liikaa kaikkia esteitä ja haasteita. Mutta sen tiedän, että se mies mun pitikin kohdata. Se oli johdatusta tai kohtaloa tai mitä lie. Rakastan häntä aina ❤️‍🔥

      • Anonyymi

        Kaunista ❤️


      • Anonyymi

        Liikaa esteitä....suomeksi kukaan ei uskaltanut yrittää, kaikki oli varattuja, liikaa pelissä, mutta silti oli pakko lähtee leikkiin.
        Sama koskee haasteisiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa esteitä....suomeksi kukaan ei uskaltanut yrittää, kaikki oli varattuja, liikaa pelissä, mutta silti oli pakko lähtee leikkiin.
        Sama koskee haasteisiin

        Kyllä, juuri näin. Kumpikaan ei uskaltanut, koska liikaa pelissä. Jänistettiin kun rohkeus ei riittänyt. Sitä pelkäsi et jos kaikki se tunne olikin vain ohimenevää harhaa vain ja kaikki sillat olisi katkottu täysin turhaan. Lopputulos oli siis sen mukainen sitten. Tosin mun tunteeni olivat ja ovat aitoja, ne ovat kestäneet kyllä. En rakastu haavekuvaan vasn aitoon ihmiseen. Siihen ihmisen aitoon minään, sieluun. Hänen tunteistaan en koskaan saanut täyttä varmuutta, koska hän ei niitä halunnut lopulta täysin paljastaa eikä niistä puhua mitään. Näillä annetuilla korteilla nyt sitten pelataan. Anteeksi olen antanut sekä itselleni että hänelle. Me emme vaan osanneet tai kyenneet enempään siinä kohtaa. Tää elämähän on kasvua ja kehitystä. Jokin tarkoitus kaikella aina on. Myös tällä meidän tarinalla. En hantä koskaan unohda, rakastan häntä aina. Koska rakkaus vain on 🩷


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Kyllä, juuri näin. Kumpikaan ei uskaltanut, koska liikaa pelissä. Jänistettiin kun rohkeus ei riittänyt. Sitä pelkäsi et jos kaikki se tunne olikin vain ohimenevää harhaa vain ja kaikki sillat olisi katkottu täysin turhaan. Lopputulos oli siis sen mukainen sitten. Tosin mun tunteeni olivat ja ovat aitoja, ne ovat kestäneet kyllä. En rakastu haavekuvaan vasn aitoon ihmiseen. Siihen ihmisen aitoon minään, sieluun. Hänen tunteistaan en koskaan saanut täyttä varmuutta, koska hän ei niitä halunnut lopulta täysin paljastaa eikä niistä puhua mitään. Näillä annetuilla korteilla nyt sitten pelataan. Anteeksi olen antanut sekä itselleni että hänelle. Me emme vaan osanneet tai kyenneet enempään siinä kohtaa. Tää elämähän on kasvua ja kehitystä. Jokin tarkoitus kaikella aina on. Myös tällä meidän tarinalla. En hantä koskaan unohda, rakastan häntä aina. Koska rakkaus vain on 🩷

        HAHAHAA


    • Anonyymi

      Hän varmasti ansaitsee ja saa jonkun, joka ei ole ilkeä ja typerä.

    • Mun ja tämän kyseisen miehen väliin tuli kaikenlaista paskaa juttua, jotka sitten lopulta tuhosi koko ihanan ihmissuhteen. Koska olemme kuitenkin ihmisiä, joita on haavoitettu. Emme osanneet tai kyenneet myöskään muuhun kuin ilkeilyyn. Uskon, että tunteemme oli molemminpuolisia, mutta se kaikki paha ja ruma sitten taisi lopulta voittaa sen kauniin ja hyvän alun. Olen sitä asiaa surrut paljon, mutta me olemme täällä maailmassa oppimassa näitä juttuja ja ehkä emme sitten enää ilkeile tai käytä niitä epäterveita keinoja muiden ihmisten kanssa. Ihmissuhteissa pitäisi kuitenkin kunnioittaa ja arvostaa toinen toistamme ja hyväksyä erilaisuus.


      https://hidastaelamaa.fi/2024/01/miten-toisen-kanssa-voi-saada-aikaan-hyvan-yhteyden-9-asiaa-joihin-voit-vaikuttaa/?fbclid=IwAR3pD-eYRm13VMqf0h2K4hK6MFHFPYuZEnQZTT4jKIn3m6r08e_4y8KVRlg

    • Anonyymi

      Miksi olit hänelle ilkeä?

      • Anonyymi

        Mihin sitä koira karvoistaan pääsis?


    • Anonyymi

      Juupa juu taas heh heh

      • Anonyymi

        Tarkennatko hieman? T etsivä ja varakyybeli


    • Aloittajalle vielä: sinuna en ehkä yrittäisi tunteita tukahduttaa tai tuota naista yrittää unohtaa, koska se ei tule koskaan onnistumaan. Pikemminkin niin, että käyt asian läpi ja mietit syytä siihen mikset häntä saa. Kun ymmärrät syyt, niin se helpottaa asioiden hyväksymistä. Ja näin saat itsellesi rauhan ja pääset elämässä eteenpäin. Itseäni ainakin helpotti, kun hyväksyin todelliset syyt miksi minun ja kyseisen miehen yhteys koskaan syventynyt sille tasolle, että esim. parisuhde olisi edes ollut mahdollinen. Meidän yhteyteen tuli niin syvä kuilu ettei siihen enää saatu siltaa rakennettua. Se toki kirpaisee mua aina välillä, mutta enhän mä oikeasti pysty yksin asioita muuttamaan. Se tarvitsee aina sen toisen osapuolen. En häntä halua tai aio unohtaa vaan muistan hänet aina tärkeänä ja rakkaana ihmisenä. Koska rakkaus vain on ❤️

      • Anonyymi

        Ehkä olisit voinut vain puhua toiselle. Olen samaa mieltä. Kunnioitus ja toisen parhaaksi toimiminen ovat tärkeitä. Monille aika luontaista. Tsemppiä.


      • Anonyymi

        ko koskaan ei pidä luopua mistään, pitää epätoivoisasti yrittää aina uudelleen ja uudelleen vaikka tulis poliisi ja lähestymis kielto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisit voinut vain puhua toiselle. Olen samaa mieltä. Kunnioitus ja toisen parhaaksi toimiminen ovat tärkeitä. Monille aika luontaista. Tsemppiä.

        Kiitos tsempeistä. Mutta kuten sanottu, niin yksin en voi asiaa edistää mitenkään. Hän ei suostu mitään puhua mun kanssa, joten enpä mä oikein voi ketään siihen pakottaa. Hän halusi jättää kaiken selvittämättä. Toki itsekin olisin voinut tehdä enemmän silloin kuin se vielä oli mahdollista. Siis silloin alussa kun kaikki oli hyvin. Mutta sitten väliin tuli paksut muurit ja tosiaan kuilu välillämme vain kasvoi ja kasvoi. Itse en ainakaan osannut toimia oikealla tavalla, koska rakkauden tunne oli niin suurta, jota en ollut ennen kokenut. Toki olen rakastunut ja saanut rakkautta ennenkin, mutta tämä on niin erilaista. Jotain sellaista mitä ei osaa edes kuvailla tai selittää mitenkään. Se rakkaus vain on ❤️


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Kiitos tsempeistä. Mutta kuten sanottu, niin yksin en voi asiaa edistää mitenkään. Hän ei suostu mitään puhua mun kanssa, joten enpä mä oikein voi ketään siihen pakottaa. Hän halusi jättää kaiken selvittämättä. Toki itsekin olisin voinut tehdä enemmän silloin kuin se vielä oli mahdollista. Siis silloin alussa kun kaikki oli hyvin. Mutta sitten väliin tuli paksut muurit ja tosiaan kuilu välillämme vain kasvoi ja kasvoi. Itse en ainakaan osannut toimia oikealla tavalla, koska rakkauden tunne oli niin suurta, jota en ollut ennen kokenut. Toki olen rakastunut ja saanut rakkautta ennenkin, mutta tämä on niin erilaista. Jotain sellaista mitä ei osaa edes kuvailla tai selittää mitenkään. Se rakkaus vain on ❤️

        Olet siis pyytänyt häntä puhumaan ja on kieltäytynyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis pyytänyt häntä puhumaan ja on kieltäytynyt?

        No, kävin hänen luonaan pari kertaa, jolloin tuo puhuminen olisi ollut mahdollista edes. Nyt se ei enää ole, koska hän on muuttanut eri paikkakunnalle. Emme siis voi enää edes vahingossa törmätä missään. Silloin kun viimeksi ollaan kasvokkain tavattu, hän oli jotenkin kylmäkiskoinen mua kohtaan enkä tuntenut itseäni oikein tervetulleeksi, vaikka hän itse mua kotiinsa pyysi käymään. Olen hänelle kyllä kertonut viesteissä omista tunteistani häntä kohtaan, joten niistä olisi sitten ollut luontevaa jatkaa kasvotusten. Hän vain sulkeutui eikä avautunut mulle omista ajatuksistaan tai tunteistaan. Oikeastaan jopa kiistä ja pyörsi omat sanansa mitä oli aiemmin mulle puhunut kauan aikaa sitten. Eli aikamoinen sekasotkuhan se koko meidän homma lopulta oli. Mutta mun tunteeni olivat aidot ja ovat kestäneet jo vuosia. Hän vain taisi pelleillä mun tunteilla. Mutta olen hyväksynyt ne syyt mitkä tähän lopputulokseen johti. Silti rakastan häntä, koska rakkaus vain on ❤️. Se ei tarvitse mitään erityistä syytä, koska rakkaus on aina mysteeri.


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Kiitos tsempeistä. Mutta kuten sanottu, niin yksin en voi asiaa edistää mitenkään. Hän ei suostu mitään puhua mun kanssa, joten enpä mä oikein voi ketään siihen pakottaa. Hän halusi jättää kaiken selvittämättä. Toki itsekin olisin voinut tehdä enemmän silloin kuin se vielä oli mahdollista. Siis silloin alussa kun kaikki oli hyvin. Mutta sitten väliin tuli paksut muurit ja tosiaan kuilu välillämme vain kasvoi ja kasvoi. Itse en ainakaan osannut toimia oikealla tavalla, koska rakkauden tunne oli niin suurta, jota en ollut ennen kokenut. Toki olen rakastunut ja saanut rakkautta ennenkin, mutta tämä on niin erilaista. Jotain sellaista mitä ei osaa edes kuvailla tai selittää mitenkään. Se rakkaus vain on ❤️

        Ok. Jos ei suostu puhumaan, vaikka ilmoitat suoraan, niin sitten sinulla on odottamassa kyllä sopivampi jossain. Et voi syyttää itseäsi tuosta. Voimia suruun.


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        No, kävin hänen luonaan pari kertaa, jolloin tuo puhuminen olisi ollut mahdollista edes. Nyt se ei enää ole, koska hän on muuttanut eri paikkakunnalle. Emme siis voi enää edes vahingossa törmätä missään. Silloin kun viimeksi ollaan kasvokkain tavattu, hän oli jotenkin kylmäkiskoinen mua kohtaan enkä tuntenut itseäni oikein tervetulleeksi, vaikka hän itse mua kotiinsa pyysi käymään. Olen hänelle kyllä kertonut viesteissä omista tunteistani häntä kohtaan, joten niistä olisi sitten ollut luontevaa jatkaa kasvotusten. Hän vain sulkeutui eikä avautunut mulle omista ajatuksistaan tai tunteistaan. Oikeastaan jopa kiistä ja pyörsi omat sanansa mitä oli aiemmin mulle puhunut kauan aikaa sitten. Eli aikamoinen sekasotkuhan se koko meidän homma lopulta oli. Mutta mun tunteeni olivat aidot ja ovat kestäneet jo vuosia. Hän vain taisi pelleillä mun tunteilla. Mutta olen hyväksynyt ne syyt mitkä tähän lopputulokseen johti. Silti rakastan häntä, koska rakkaus vain on ❤️. Se ei tarvitse mitään erityistä syytä, koska rakkaus on aina mysteeri.

        Voin sanoa vanhempana ihmisenä että nuorena varsinkin naisten ajatukset muuttuu kuin tuulen suunta..Joten älä ota sitä henkkoht,muuten alat lopulta vihaamaan niitä koska eivät ymmärrä kiintymystäsi.Paras kaikesta: kerro tunteesi ja kaikki sydämesi tummat varjot sille ihmiselle hyvässä hengessä,älä vaadi muuta..Näin saat rauhan ja llydät jonkun joka arvostaa syvempiä ajatuksiasi pinnallisuuden sijaan.Huomaat myös että kivi tippuu pois päältäsi.


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Kiitos tsempeistä. Mutta kuten sanottu, niin yksin en voi asiaa edistää mitenkään. Hän ei suostu mitään puhua mun kanssa, joten enpä mä oikein voi ketään siihen pakottaa. Hän halusi jättää kaiken selvittämättä. Toki itsekin olisin voinut tehdä enemmän silloin kuin se vielä oli mahdollista. Siis silloin alussa kun kaikki oli hyvin. Mutta sitten väliin tuli paksut muurit ja tosiaan kuilu välillämme vain kasvoi ja kasvoi. Itse en ainakaan osannut toimia oikealla tavalla, koska rakkauden tunne oli niin suurta, jota en ollut ennen kokenut. Toki olen rakastunut ja saanut rakkautta ennenkin, mutta tämä on niin erilaista. Jotain sellaista mitä ei osaa edes kuvailla tai selittää mitenkään. Se rakkaus vain on ❤️

        Kyse ei ole eikä ollut siitä, ettenkö olisi halunnut puhua, vaan siitä mitä vastasit kysymykseeni, niin ymmärsin sen niin, että haluat minun pysyvän kauempana, etten lähestyisi sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole eikä ollut siitä, ettenkö olisi halunnut puhua, vaan siitä mitä vastasit kysymykseeni, niin ymmärsin sen niin, että haluat minun pysyvän kauempana, etten lähestyisi sinua.

        Jos olisit hän eli mun kaivattu, niin en tiedä mitä kysymystäsi tarkoitat. Mun hän sanoi viimeksi nähdessämme, että Ei tarkoittaa Ei. Minä vastasin, että Ei tarkoittaa tosiaankin Ei. Mutta en mä hänelle sanonut Ei enkä tarkoittanut Ei meille tai meidän suhteelle. Mun sydän sanoo Kyllä meille ja meidän suhteelle. Mutta sanon Ei kaikelle toksiselle käytökselle keneltäkään, koska mua on satutettu joskus. Haluan, että mua kunnioitetaan ja arvostetaan naisena ja ihmisenä. Jos nämä asiat on kunnossa, niin silloin pystyn avautumaan ja antautumaan suhteelle täysin. Ensin pitää tulla luottamus ja ystävyys, jolla perusta suhteelle luodaan. Sen päälle tulee sitten myös se fyysinen puoli. Vetovoimaa on ollu kyllä tarpeeksi, se vetää yhteen kuin magneetti, mutta sitten on jokin juttu vetänyt meitä myös erilleen. On asioita, joita tapahtunut menneisyydessä. Toivon kuitenkin vielä edelleen, että kaikki selviää ja päädymme yhteen 🩷


      • Anonyymi
        AliasOSOS kirjoitti:

        Jos olisit hän eli mun kaivattu, niin en tiedä mitä kysymystäsi tarkoitat. Mun hän sanoi viimeksi nähdessämme, että Ei tarkoittaa Ei. Minä vastasin, että Ei tarkoittaa tosiaankin Ei. Mutta en mä hänelle sanonut Ei enkä tarkoittanut Ei meille tai meidän suhteelle. Mun sydän sanoo Kyllä meille ja meidän suhteelle. Mutta sanon Ei kaikelle toksiselle käytökselle keneltäkään, koska mua on satutettu joskus. Haluan, että mua kunnioitetaan ja arvostetaan naisena ja ihmisenä. Jos nämä asiat on kunnossa, niin silloin pystyn avautumaan ja antautumaan suhteelle täysin. Ensin pitää tulla luottamus ja ystävyys, jolla perusta suhteelle luodaan. Sen päälle tulee sitten myös se fyysinen puoli. Vetovoimaa on ollu kyllä tarpeeksi, se vetää yhteen kuin magneetti, mutta sitten on jokin juttu vetänyt meitä myös erilleen. On asioita, joita tapahtunut menneisyydessä. Toivon kuitenkin vielä edelleen, että kaikki selviää ja päädymme yhteen 🩷

        Eli hän on sanonut ei,mikä siin vielä on epäselvää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli hän on sanonut ei,mikä siin vielä on epäselvää?

        Ei yhtään mikään. Se kyllä selvisi mitä hän olisi halunnut. Mä olisin halunnut oikean suhteen ja rakkauden hänen kanssaan mut hän halusi vain jotakin fyysistä. Siksi asiat eivät edenneet. Mulla tosiaan menee asia niin, että sydän ensin, sitten keho. Asioilla on tapana selvitä ja järjestyä. Mutta eihän se poista sitä asiaa, että rakastan häntä, koska mun tunteet ja kokemukset ovat aitoja 🥰🩷


    • Anonyymi

      Varmaan löytyy naisia ja ehkä edellistä paljon parempi.

      • Anonyymi

        Nii löytyy myös miehiä 👍


      • Anonyymi

        Naisia löytyy se on totta


    • Anonyymi

      Oletko yrittänyt päästä terapiaan. Niissä opetetaan tunteiden käsittelyä. Sitten ei tarvitse purkaa muihin.

    • Anonyymi

      Ei ihmisille, joista välittää kannata ilkeä olla. Eikä se sun tunteita tapa, tekee vaan vielä surkeemman olon. Kohtele hyvin häntä siitä huolimatta, vaikket saisikaan häntä. Nimittäin se on välittämistä, ei ilkeily.

      Jasu

    • Anonyymi

      Onko nuori londi vai joku muu?
      Vai joku muu?

    • Anonyymi

      Eli pitäkö ajatella jos mies käyttyy typerästi ja huonosti naisia kohtaan on se rakkautta. Ilmankos en joskus ymmärtänyt kun mulle kaverit sanoi että yhden huono käytös meinaa että sillä on edelleen tunteita minua kohtaan.

      • Anonyymi

        Ei kannata harrastaa traumasuhteita. Niitähän suurimman osan ihmisistä suhteet ovat. Ennemmin olla yksin ja hoitaa omaa tunne-elämäänsä ja pyrkiä traumoista eroon. Käyn näin vanhemmalla iällä psykoterapiassa ja voin kertoa, ettei ole enää liiemmin kiinnostusta muuhun kuin itseni kuntoon saattamiseen. Tuhlasin vahingollisissa riippuvuussuhteissa nuoruuteni. Annoin saamatta juuri mitään takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata harrastaa traumasuhteita. Niitähän suurimman osan ihmisistä suhteet ovat. Ennemmin olla yksin ja hoitaa omaa tunne-elämäänsä ja pyrkiä traumoista eroon. Käyn näin vanhemmalla iällä psykoterapiassa ja voin kertoa, ettei ole enää liiemmin kiinnostusta muuhun kuin itseni kuntoon saattamiseen. Tuhlasin vahingollisissa riippuvuussuhteissa nuoruuteni. Annoin saamatta juuri mitään takaisin.

        Mitä ihmeen traumasuhteita ? En ole tietääkseni sellaisia harrastanut. Ikävää että sinulle käynyt niin mutta ikinä ei ole liian myöhäistä.


    • Anonyymi

      Tulkoon rauha sielullesi ja Rauha tuli.

    • Anonyymi

      Koitit buustaa omaa egoos, jätit sen ja luulit et se juoksee itkien sun peräs?

    • Anonyymi

      Unohtaa VAIKKEI tahtoisi 😄 anna mun kaikki kestää 🤣

    • Anonyymi

      Annan sulle neuvon. Älä ole ilkeä naiselle, jota rakastat. Ei se auta unohtamiseen. Käy tunteet läpi itseksesi tai hänen kanssaan. Unohtaminen on aina helpompaa, kun sen on tehnyt. Ollut rehellinen itselleen ja sille toiselle.

    • Anonyymi

      Tiedän ettei hän tule koskaan enää rakastamaan minua mutta joku kaunis päivä toivottavasti rakastan jotain toista yhtä aidosti ja syvästi ja hiton pitkään niinkuin häntä. T. Aloittaja

      • Anonyymi

        Älä silti ole ilkeä hänelle. Sen minkä teet, sille jota rakastat, teet myös itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä silti ole ilkeä hänelle. Sen minkä teet, sille jota rakastat, teet myös itsellesi.

        Olen huomannut kyllä tuon asian. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut kyllä tuon asian. T. Aloittaja

        Paraneminen alkaa tosiasioiden tunnustamisesta. Siitä että hyväksyy kivun ja tuskan, jota luopuminen vaatii. Suostuu käymään ne läpi.

        https://youtu.be/tsu7iiw3rLM?si=y7273txYnRFqNqYK


      • Anonyymi

        Kyllä se ajan kanssa helpottuu
        Sillä sä havahdut elämäsi muihin mahdollisuuksiin ...
        Niihin vain havahtuu kun elää menneessä puoliteholla
        Sillä mahdollisuuksia tulee ja menee.

        Ja sä et tasan halua elää ku zombi koko loppuelämään
        Kyllä jossain vaiheessa kylästyy ja haluaa tehdä jotain uutta jotain muuta ja oppia asioita ...
        Lisää kivoja uusia asioita just siihen omaan elämään...
        Ei se rakkaus sitä poista
        Et sulla on omaki vastuu sun onnestasi.

        Hän olis voinu vain parhaillaankin olla vain matkalisi mukana ja kivana lisänä.
        Kyllä sä kuitenkin elämäsi valinnat teet ihan itse tai oot tekemättä... Rakkaus on kuin hyvin ruokaa sopiva mauste.
        Sen pääruuan sun pitää silti tehdä ...
        Ei se pelkkä valkosipuli, chili,sitruunapippuri tai sokeri yksin oo niin hyvää kyllä siihen pitää luoda se koko konasuus ...
        Samoin on ihmiselämäs .
        Rakkaus ja ihmisuteet on yks osa alue
        Mutta ei kokonainen sinä tai koko elämäsi

        Onkin tyypilistä että ihminen aloittaa jotain muuta uutta jollakin muulla elämän osaaluueella ennenkun uudet ihmiset ja ihmisuhde mahdollisuudet siihen tulla tupasahtaa...
        Jos mikää ei muutu,vaihdu tai uudistu ei uusien asioidenkaan oo helppo ilmestyä ...
        (Edelleenkin rakkaus tulee aika harvoin kotiovella tai muuten saavuttamattomissa vastaan kyllä aina vaatii muutakin ja semoisia ympyröitä missä on vastakkaista tai muuten kiinnostavia ihmisiä ja on hakuduttava sinne missä on ihmisiä ja vaihtoehtoja ... Eli aloitetaan uus työ/opinnot , uus harrastus,elämäntapamuutos tai muutetaan ...
        tai mennään lomalle, yöelämään, laivalle tai hotelliin jne
        Siinä ne yleisimmät amorin trikkerit jos ei jotaki ternäisiä ystävänpäiviä lasketa )...

        Etkä enää näe häntä koko elämäsi ainoana vaihtoehtona.
        Mieli alkaa rakentaa muita vaihtoehtoja kun sille annettavaa lupa luoda muut vaihtoehdot
        (On esim ammatteja joissa ajatellaan koko ajan niin
        Et luodaan aina enenpi kun yks vaihtoehto...
        Aina on myös b tai vaikka c suunnitelmakin tehtynä)

        Se on se tunne joka pitääkiinni
        Ja usein jonkinlainen pelko joka pitää.
        Mieti mitä pelkäät siinä että et enää mietikkään häntä ?
        Mitä menetät ? Vai menetätkö lopulta yhtään mitään ?


      • Anonyymi

        Jos hän on rakastanut jo sinua, suosittelisin ihan aidosti pyytämään anteeksi. Miksi uskot ettei enää voisi? Miksi teidän suhde loppui? Olit ilkeä, mutta millä tavalla? Kaikki vaikuttaa kaikkeen mutta rakkaus voittaa kaiken.


      • Anonyymi

        Et sinä voi sitä tietää, kun emme ole asiasta puhuneet, sulla ei ole harmainta aavistusta siitä kuinka hulluna olin sinuun, tuntui että järki lähtee, mutta osaan hillitä itseni, niin sitä ei huomaa.


      • Anonyymi

        Onnea vaan sille tielle sitä tarvitset


      • Anonyymi

        Äläpä ole niin varma. Katso naisetkin tekee samaa kuin sinä turhautuessaan ja ymmärtää tuota käytöstä.
        Puhumalla asiat selviää.


    • Anonyymi

      Sitten on helppo unohtaa vuosienkin kaipaus, kun nainen saa lapsen toisen miehen kanssa. Ikävöin jo ihan toista naista.

    • Anonyymi

      Miksi et lähestynyt sitä naista jos kerran kiinnosti? Miksi reagoit noin sairaasti?

    • Anonyymi

      En ymmärrä tätä että väitetään olevan rakastunut ja sitten kuitenkin kohdellaan toista kuin sontaa. Ei se ole rakkautta.

    • Anonyymi

      Rienaat rakkautta

    • Anonyymi

      Vastaus aloittajalle voit olla hänen ystävä.

      • Anonyymi

        En pysty enä olla pelkkä ystävä. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty enä olla pelkkä ystävä. T. Aloittaja

        Sitä voi miettiä sitten 10 vuoden päästä. Kun ei tunnu enää pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty enä olla pelkkä ystävä. T. Aloittaja

        Sillepä ei voi sitten mitään. Jospa kuitenkin joskus helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty enä olla pelkkä ystävä. T. Aloittaja

        Kyllä pystyt.


    • Anonyymi

      Istuinko syliisi?

    • Anonyymi

      AP, jos sinä oikeasti rakastat jotain naista niin sinä löydät rohkeuden puhua hänen kanssaan oikeassa elämässä.
      Joten älä keksi tekosyitä puhumattomuuteen.

      • Anonyymi

        Sen rakas ei puhu sille. Ei suostu juurikin tuosta syystä että on ollut ilkeä. Nyt hakee palstalta lohtua ja anteeksiantoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen rakas ei puhu sille. Ei suostu juurikin tuosta syystä että on ollut ilkeä. Nyt hakee palstalta lohtua ja anteeksiantoa

        Höpöjä puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöjä puhut.

        Jaa


    • Anonyymi

      Minäkin rakastan vain yhtä naista. Toivon vielä saavani hänet,

    • Anonyymi

      Mikä vika sinussa on kun rakastat vain yhtä ? Sillähän sinä olet pulassa

      • Anonyymi

        Miten niin pulassa uhkailetko ?


    • Anonyymi

      Milloin olette viimeksi tavanneet?

    • Anonyymi

      Et unoha:))!

    • Anonyymi

      Tee nyt palvelus itsellesi ja unohda naiset. Elät itsellesi ja panostat kaiken tarmosi työhön. Elät ja hengität työtä. Työ täyttää ajatuksesi myös vapaa- aikana. Työ, työ, työ. Ainoastaan se piiskaa sinua eteenpäin. Älä pidä lomia. Lomat otat rahana ja painat vain töitä. Muulla ei ole merkitystä. Painat töitä yli eläkeiän, älä koskaan siirry eläkkeelle. Kuole työn ääreen. Näin toimien voit unohtaa naiset.

    • Anonyymi

      Minunkin naiseni se kuuluisa only one otti ja lähti. Elämä Ei mene aina suunnitellusti mutta jos tuolla syyllä jokainen päättäisi suhteensa ei Suomessa olisi yhtäkään pariskuntaa.
      Syy oletus.

    • Anonyymi

      Sama vika paitsi että muututtiinkin yllättäen ystäviksi isovanhempina olessamme ja nähdään likimain harva se päivä eli jokapäivä, heh.

    • Anonyymi

      En rakasta enää yhtäkään naista. Pitäkää tunkkinne. Pelkästään panopuiksi kelpaatte.

      • Anonyymi

        Silloin sinä itsekin olet vain panopuu, et mitään muuta.
        Kannattaako elämänsä hukata? - Ei kannata.


    • Anonyymi

      Ei kannata olla ilkeä

    • Anonyymi

      Eräs jo vanha mies sanoi aikoinaan melko totuuden nyt hää jo 87 v, et hän uskoo ikuiseen rakkauteen, mut kohde vain nvaihtuu??! Suattaa olla jonniverran totta siin puhheessa.

    • Anonyymi

      Niin. Oltiin nuoria. Rakastuttiin. Suunniteltiin elämää yhdessä.
      Rakkaus oli todella syvä. . Toinen todella rakas ja tärkeä itselle.
      Tuli tuonelan viikatemies . vei sen kaikkein tärkeimmän, rakkaimman ihmisen.
      Se Sattuu tosi Lujaa!

      • Anonyymi

        Viikatemies vei sen elämäni rakkauden. Nuoren upean neitosen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikatemies vei sen elämäni rakkauden. Nuoren upean neitosen.

        Otan osaa.


    • Anonyymi

      Pahimpana tulee mt potilaat. Niihin rakastuu koska ne osaa kierolla tavalla esittää muutakuin on. Sitten käyttävät sitä suojanaan joka saatanan asiassa. Milloin ei osaa näyttää tunteita milloin ei osaa sanoa rakastan , kaikkeen on tekosyy. Kannattaa kysyä suoraan onko masennusta yms, jos on niin nai ja pakene.

      • Anonyymi

        Totta. nykyisin täytyy olla tarkkana.


      • Anonyymi

        Epärehelliset ja kierot ihmiset paljastaa itsensä ennemmin tai myöhemmin,ovat kykenemättömiä ihmissuhteisiin.


    • Anonyymi

      Niin. Työtoverisi on kuulleet kaiken ja odottelevat milloin alat kiusaamaan heidän tyttäriään vastaavalla tavalla.

    • Anonyymi

      Juuri nämä päätökset ovat niin tyhmiä! En ymmärrä mitä liikkuu ihmisten päässä jotka näin ajattelee eivätkä ota vastaan.
      Onko se siis jotenkin mukavaa rypeä itsesäälissä

    • Anonyymi

      Itsehän sanoit ettet jaksa kuunnella minun tunteitani vaan koit ne negatiivisena.

    • Anonyymi

      Olisit vain rakastanu
      Ollu ihana !
      etkä olisi ollu ikeä niin
      Voisit rakastaa vieläkin
      .Sinä valitsit 😌

      Naiselta

      • Anonyymi

        Hän sekottaa pääni oudolla tavalla muutun sekavaksi. T. Aloittaja Ps. En ole jaksanut kirjoitella / ikävöidä täällä nyt täällä on niin seko porukkaa.


    • Anonyymi

      Älähän nyt taas minuna täällä esiinny jos sulla on munaa tulla jutulle niin tule en tuollaisia hiiri naisia jaksa katsella eikä ole aikaa pelleillä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe