Olen aloittanut harrastuksen, jossa väsään itse tupakkapiippuja puusta. Olen miettinyt että onko niiden myyminen laillista esimerkiksi Torissa.
Piiput eivät siis missään nimessä ole huumeiden käyttötarkoitukseen, vaan ne ovat käsitöitä joista voi polttaa esimerkiksi tupakkaa tai yrttejä
Saako itsetehtyjä puisia piippuja myydä?
4
227
Vastaukset 4
- Anonyymi
Mikä ihmeen laki sen kieltäisi?
- Anonyymi
Huumausaineen käyttöön saa myydä piippuja ja muitakin välineita esim. neuloja.
Sen sijaan kiellettyä on myydä tarvikkeita, joiden avulla valmistetaan tai viljellään huumausainetta, taikka välineitä, joilla salakuljetetaan, maahan tuodaan tai maasta viedään laittomasti huumausainetta. Samoin on kielletty myydä välineitä, jotka soveltuvat erityisesti käytettäväksi huumausaineen myyntiin, luovuttamiseen, välittämiseen tai levittämiseen. Jos piippu-nimityksen käyttö arveluttaa, voit aina nimetä valmistamasi esineet joksikin muuksi, vaikkapa puudesign-esineeksi. Voit laittaa vaikkapa korkin jompaan kumpaan päähän puudesign-esinettä ja kertoa tuote-esittelyssä, ettei valmistaja suosittele korkin poistamista, koska se estää tuotteen käyttämisen tupakointiin tai muuhun sellaiseen.
- Anonyymi
Mutta eikö aloittaja haluaisi tehdä ja myydä piippuja..?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510