Elia-profeetta ilmestyy

Anonyymi-ap

Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.

Neitsyt nimeltään Tabitha kuulee, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhissä paikoissa. Ja hän pukee ylleen vaatteen hienosta kankaasta. Ja hän ajaa hänet Juudeaan, haukkuen hänet ylös Jerrusalemiin sanoen: "Oi häpeilemätön, oi laittomuuden poika, oi sinä, joka olet ollut vihamielinen kaikille pyhille." Sitten se häpeämätön suuttuu neitsyelle. Hän ajaa hänet auringonlaskun maakuntiin, hän imee hänen verensä illalla. Ja hän heittää hänet temppelin ylle ja neitsyestä tulee kansalle parannus. Hän nousee aamun koittaessa ja elää haukkuakseen häntä sanoen: "Oi häpeämätön, sinulla ei ole valtaa sieluani tai ruumistani vastaan, koska minä elän aina Herrassa. Myös minun vereni, jonka olet heittänyt temppelin ylle, tulee kansan parannukseksi."

Sitten kun Elia ja Eenok kuulevat, että häpeämätön on paljastanut itsensä pyhässä paikassa, he tulevat alas ja taistelevat hänen kanssaan sanoen: "Etkö ole häpeissäsi, kun liität itsesi pyhiin, vaikka olet aina ollut etäinen. Sinä olet ollut vihamielinen niille, jotka kuuluvat taivaaseen. Sinä olet toiminut maahan kuuluvia vastaan. Sinä olet ollut vihamielinen valtaistuimille, sinä olet toiminut enkeleitä vastaan. Sinä olet aina muukalainen. Sinä olet pudonnut taivaalta kuin aamutähdet. Sinut muutettiin ja heimosi tuli sinulle pimeäksi. Mutta sinä et häpeä, kun seisot lujasti Jumalaa vastaan. Sinä olet paholainen." Häpeämätön kuulee ja suuttuu. Hän taistelee heidän kanssaan suuren kaupungin torilla. Häneltä menee seitsemän päivää heidän kanssaan taistelemiseen. Ja heiltä menee kolme ja puoli päivää torilla kuolleina kaiken kansan nähdessä heidät. Mutta neljäntenä päivänä he nousevat ja haukkuvat häntä sanoen: "Oi häpeämätön, oi laittomuuden poika. Etkö häpeä itseäsi, sillä sinä johdat harhaan Jumalan kansaa, jonka puolesta sinä et kärsinyt? Etkö tiedä, että me elämme Herrassa?" Kun nämä sanat puhutaan, he hallitsevat häntä sanoen: "Lisäksi me alennamme lihan hengen puolesta ja me tapamme sinut, sillä sinä et kykene puhumaan tuona päivänä, koska me olemme ikuisesti vahvoja Herrassa. Mutta sinä olet ikuisesti vihamielinen Jumalalle." Häpeämätön kuulee ja hän suuttuu ja taistelee heidän kanssaan, ja koko kaupunki ympäröi heitä. Tuona päivänä he huutavat ylös taivaaseen, kun he loistavat, kaiken kansan ja koko maailman nähdessä heidät.

Laittomuuden poika ei voita heitä. Hän on vihainen maassa ja etsii, kuinka voisi tehdä syntiä kansaa vastaan. Hän vainoaa kaikkia pyhiä. Heidät ja maan papit tuodaan takaisin sidottuina. Hän tappaa heidät ja tuhoaa heidät. Heidän silmänsä poistetaan rautaisilla piikeillä. Hän poistaa ihon heidän päistään. Hän poistaa heidän kyntensä yksi kerrallaan. Hän käskee etikkaa ja sitruunaa laitettavaksi heidän nenäänsä. Nyt ne, jotka eivät kykene sietämään tuon kuninkaan kidutuksia, ottavat kultaa ja pakenevat kahluupaikkojen yli erämaihin. He makaavat kuin nukkuvat. Herra ottaa heidän henkensä ja sielunsa itselleen. Heidän lihansa kivettyy. Yksikään villieläin ei syö niitä, ennen kuin tulee suuren tuomion viimeinen päivä. He nousevat ja löytävät lepopaikan Kristuksen valtakunnassa, mutta he eivät ole niin kuin ne, jotka ovat kestäneet, sillä Herra sanoi: "Minä suon heille, että he istuvat oikealla puolellani." Ne, jotka ovat kestäneet, saavat suosion yli toisten, ja he voittavat laittomuuden pojan. He todistavat taivaan ja maan erkanemista. He saavat kirkkauden valtaistuimet ja kruunut.

Kuusikymmentä vanhurskasta, jotka ovat valmistautuneet tähän hetkeen, kuulevat. He vyöttäytyvät Jumalan rintakilpeen ja he juoksevat Jerusalemiin ja taistelevat häpeämättömän kanssa sanoen: "Kaikki vallat, joita profeetat ovat alusta lähtien tehneet, sinä olet tehnyt. Mutta sinä et kykene herättämään kuolleita, koska sinulla ei ole valtaa antaa elämää. Siitä me olemme tienneet, että sinä olet laittomuuden poika." Hän kuulee ja hän suuttuu ja käskee sytyttämään alttareille tulen. Vanhurskaat sidotaan, heidän nostetaan ylös ja poltetaan.

Ja tuona päivänä monien sydämet ymmärtävät ja he pakenevat hänen luotaan sanoen: "Tämä ei ole Kristus. Kristus ei tapa vanhurskaita. Hän ei vainoa niin että hän etsisi heitä, vaan hän taivuttelee heidät merkeillä ja ihmeillä."
Maailmalla yksi tyyppi

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eritreasta ei pääse eroon

      • Anonyymi

        Jos saan lutterin käsiini tapan sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saan lutterin käsiini tapan sen

        Se voi olla et paholainen anto mulle nimen koska saatana sopisi mulle paremmin se ei haluu et kukaan pelastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla et paholainen anto mulle nimen koska saatana sopisi mulle paremmin se ei haluu et kukaan pelastuu

        Ihmisten kiusaaminen on taitolaji eikä kukaan muu pysty siihen paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten kiusaaminen on taitolaji eikä kukaan muu pysty siihen paremmin

        Varmaan monella uskiksella menee paremmi kun syntyy saatanan valtakuntaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan monella uskiksella menee paremmi kun syntyy saatanan valtakuntaa

        Jumala voi lähettää sen voimakkaimman enkelin ja ampuu päähän ni pääsee musta eroon mut sen enkeleitä en suostu palvelemaan synti on synti enkä rakastamaan niitä oon Jumalan vastustaja aina se saa tehdä syntiä maan täyteen enkä rakasta paholaista meen mielummin yksin helvettiin


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä siinä pää pehmenee kun pappi panee uskonnon siemenen itämään jo alle 10vuotiaan.

    • Anonyymi

      Suomi saa mun puolesta tuhoutua en oo mikään Raamatun henkilö

      • Anonyymi

        Noita tyyppejä on maailma pullollaan jeesuksia


      • Anonyymi

        Suomi saa mun puolesta tuhoutua en oo mikään Raamatun henkilö

        No,ei todellakaan Suomi.Mee ny ääliö kammariis takaisin miettimään mitä kirjoitit.


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Jahas, vai Elia vl lesti.
      En oikein usko kirjoituksiisi koska olet aivopesty Vl.
      Hurmos ja tosi on erikseen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe