En lopeta mitään

Anonyymi-ap

Olen nainen ja rakastan miestä ja kirjoitan anonyymina ihan mitä haluan.
Paina se mustasukkainen pska mieleesi!

51

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homppelit täällä naisia esittävät.

      • Anonyymi

        Eivätkä esitä. Kukaan ei ole täällä sinun takiasi esittämässä yhtään mitään. Suurin osa on juuri sitä mitä sanookin olevansa.


      • Anonyymi

        Aloittaja on naisena esiintyvä mies nyt hoksottimia päälle, vielä ehtii


    • Anonyymi

      Miksi joku sotkee aloitukset?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Koska sun imppaama naiskuva naisena esiintyjän performanssin pohjalta on dorka


    • Anonyymi

      💩💨👻

    • Anonyymi

      Hyvä sinä kirjoittaja. Käsittämätön palsta. Joku pieni porukka luulee että kaikki ovat heille julkisella palstalla. Sitten muutama potilas luulee miehiä naisiksi ja päinvastoin. Oi voi.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Kyllä. Sekava seurakunta.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo naisena esiintyvä äijä ihan itse tätä esitystä pitää, sun kapasiteetti ja tahto ei vaan riitä ymmärtämään tätä😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo naisena esiintyvä äijä ihan itse tätä esitystä pitää, sun kapasiteetti ja tahto ei vaan riitä ymmärtämään tätä😬

        Minä en ole se ukko joka pani sinut paksuksi ja sait sen lapsen.
        En ole se sosiaalityöntekijä joka vei lapsesi.
        En ole se lahkosi pappi joka sinut raiskasi. Koita siis pysyä nahoissasi potiIas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole se ukko joka pani sinut paksuksi ja sait sen lapsen.
        En ole se sosiaalityöntekijä joka vei lapsesi.
        En ole se lahkosi pappi joka sinut raiskasi. Koita siis pysyä nahoissasi potiIas!

        Jaha, jopa sulla mies muuttui rönsyilevään suuntaan, voimia tms en osaa sanoa


    • Anonyymi

      Siis voihan kuka tahansa kirjoittaa olevansa vaikka nainen tai vaikka mitä. Et voi sitä täällä todistaa ja kukainenkin voi itse tehdä omat päätelmät lukemansa perusteella. Kokeillaanpa väitän olevani mies vankina naisen ruumiissa. Meneekö läpi?

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä on anonyymipalstalla? Miksi jollekin on niin tärkeää että kukaan ei vaan ole se kuka väittää olevansa? Se on ihan käsittämättömän harhaista. Jos joku kirjoittaa rakastavansa miestä, niin miksi joku toinen uhraa vapaa-aikansa todistellen että ei tuo ole mies. En vaan käsitä sitä. Minä olen nainen ja minä rakastan miestä. Ja ei, en usko että se kiireinen duunari tänne edes ehtisi. Kirjoitan silti hänelle tänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on anonyymipalstalla? Miksi jollekin on niin tärkeää että kukaan ei vaan ole se kuka väittää olevansa? Se on ihan käsittämättömän harhaista. Jos joku kirjoittaa rakastavansa miestä, niin miksi joku toinen uhraa vapaa-aikansa todistellen että ei tuo ole mies. En vaan käsitä sitä. Minä olen nainen ja minä rakastan miestä. Ja ei, en usko että se kiireinen duunari tänne edes ehtisi. Kirjoitan silti hänelle tänne!

        Sulle mies vinoillaan kun ihailet itseäsi niiin kiihkolla ja raivolla että oot ihan sketsi koko äijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle mies vinoillaan kun ihailet itseäsi niiin kiihkolla ja raivolla että oot ihan sketsi koko äijä

        Olen nainen ja ihailen miestä. Ei minussa naisessa mitään ihailtavaa ole ja siksi vietänkin tässä iltaani yksin hänestä haaveillen :) Hän mies on se ihana tässä.

        Sinähän olet se kehitysvammainen eikö? Ehkä sinun ei kannata noin osallistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja ihailen miestä. Ei minussa naisessa mitään ihailtavaa ole ja siksi vietänkin tässä iltaani yksin hänestä haaveillen :) Hän mies on se ihana tässä.

        Sinähän olet se kehitysvammainen eikö? Ehkä sinun ei kannata noin osallistua.

        Sitä juuri että kirjoittelet itsestäsi todella läpinäkyvästi ja narsistisesti mies…🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri että kirjoittelet itsestäsi todella läpinäkyvästi ja narsistisesti mies…🤭

        Kerroit tuolla toisaalla vammastasi ja yritän ymmärtää. Saako kehitysvammaista vihata, jos se on ilkeä vai pitääkö sinua ymmärtää vammasi takia. Moraalinen kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä juuri että kirjoittelet itsestäsi todella läpinäkyvästi ja narsistisesti mies…🤭

        MieheksiIuulija yrittää kääntää narsismia siihen mieheen jota täällä maalittaa.
        Sinä olet se narsisti eikä sitä saa mitenkään pois. Et voi kääntää sitä nyt häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MieheksiIuulija yrittää kääntää narsismia siihen mieheen jota täällä maalittaa.
        Sinä olet se narsisti eikä sitä saa mitenkään pois. Et voi kääntää sitä nyt häneen.

        On vähän vahva ilmaisu ätmi tämä termi maalitus ny, ei stemmaa monestakaan syystä


    • Anonyymi

      Mä en ole sun 50 vuotiasta Veikkoa vokotellut.

      • Anonyymi

        En ole niin väittänytkään. Jotkut on mustasukkaisia palstasta ja kaikesta täällä. Ihan potiIaita.


    • Anonyymi

      Sen huomaa että kirjoitat mitä haluat. Tai toivot tai uskottelet. Ei totuuden saati järjen häivää..

      • Anonyymi

        Minä kirjoitan aina totta. Teille harhaisille mikään ei ole totta ja kaikki muka liittyy teihin, Oikeasti säälin teitä. Suljen palstan ja elän elämääni. Käyn vaan välillä täällä. Teillä elämä on täällä eikä siinä mikään ole teille edes totta.


      • Anonyymi

        Hienoa että kirjoitat jokaiseen miehen teennäiseen aloitukseen tuota samaa ikäänkuin tappelisit aikaa vastaan tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että kirjoitat jokaiseen miehen teennäiseen aloitukseen tuota samaa ikäänkuin tappelisit aikaa vastaan tms

        Ja alkaa lauseiden sisältö ja rakenne olemaan sitä luokkaa että huh huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alkaa lauseiden sisältö ja rakenne olemaan sitä luokkaa että huh huh

        Älä sinä puutu näihin narsisti. Mikään täällä ei liity sinuun mitenkään. Et ole kukaan kenellekään täällä-. Häivy jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä puutu näihin narsisti. Mikään täällä ei liity sinuun mitenkään. Et ole kukaan kenellekään täällä-. Häivy jo!

        Älä läikytä teetå rinnuksilles sentään on poppaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alkaa lauseiden sisältö ja rakenne olemaan sitä luokkaa että huh huh

        JA NYT AKAT TURPA KIINNI TAI TULEE BANNIA👿ETTEHÄN TE KUULU ENÄÄ EDES EDUSKUNTAAN KUN OOTTE OIKEITA KANOJA!
        NYT VÄHÄ KÄYTÖSTAPOJA!


    • Anonyymi

      Mik

    • Anonyymi

      Herää ruususen unestasi. Jätä sienet syömättä. Jo alkaa päässä järki tikittää.

      • Anonyymi

        Kantterelleja olisi säilykkeenä kaapissa. Mutta olen surkea kokki enkä saa niitä oikein paistettua. Onko ideoita miten kanttarelleista saisi hyvää?


      • Anonyymi

        Sulla on viä aika tasainen tahti, et oo vasta ku puoli liuskaa hukannu?


    • Anonyymi

      Miksi täällä kirjoittelet? Etkä usko tsooriisi itsekkään kun et vaivaudu tekeen siitä todellista irl?

      • Anonyymi

        Jotta sinä ja muut apukoululaiset saisitte sisältöä elämäänne. Teitä varten rakkaat muumiot.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa rakkaus oikein tulisesti loimottaa. 😁
      Tosi kutsuvan kuvan antaa itsestään. 😆

      • Anonyymi

        Rakkaus on kuollut jo. Mutta silti saan kirjoittaa ihan mitä haluan.


      • Anonyymi

        Muista nyt alleviivata tämä miehen ihana aloitus, että kaikki varmasti ymmärtää miten hauska ja fiksu paketti oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista nyt alleviivata tämä miehen ihana aloitus, että kaikki varmasti ymmärtää miten hauska ja fiksu paketti oot

        Pick me sanos pimatsu netissä jatkoa edelliseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on kuollut jo. Mutta silti saan kirjoittaa ihan mitä haluan.

        rakkaus voi kuolla mutta pakomielle pysyy


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiitos tämä helpottaa tilannetta
      Uskon sinua.

    • Anonyymi

      Ei edes anonyyminä voi kirjoittaa ihan mitä vaan. Kunnianloukkaukset sun muut pätevät myös anonyymiin kirjoitteluun jos et tiennyt.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään mutta minä en tunne täällä ketään enkä minä kirjoita kenenkään nimellä. Minä kirjoitan omista tunteistani ja vähän ojennan noita mt tapauksia siinä sivussa.


      • Anonyymi

        Meinasitko vielä kauankin jatkaa tuota samaa linjaa, että tämä naisena esiintyen ja muutenkin riehuva mies on joku muu luonnollinen henkilö? Vaikuttaa siltä, että sinä olet kunnianloukkaaja jos joku, just sitä varten voit ahdistella vaikka nettipoliisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasitko vielä kauankin jatkaa tuota samaa linjaa, että tämä naisena esiintyen ja muutenkin riehuva mies on joku muu luonnollinen henkilö? Vaikuttaa siltä, että sinä olet kunnianloukkaaja jos joku, just sitä varten voit ahdistella vaikka nettipoliisia

        Varsinaisten rikosilmoitusten spämmäys ainakin ylittäisi kynnykset, mutta että tekeehöhän ne nettipollarit välttämättä mitään capslock pohjassa huudetuilla henkilötiedoilla ja pitkän kaavan ”tapahtumailmoituksilla” meniskö eräänlaiseksi kiusanteoksi niitä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään mutta minä en tunne täällä ketään enkä minä kirjoita kenenkään nimellä. Minä kirjoitan omista tunteistani ja vähän ojennan noita mt tapauksia siinä sivussa.

        Taidat olla tosi yksinäinen. Normaali ei koe tarvetta ojentaa ketään, varsinkaan mt tapausta vaan jättää sen työn lääkäreille.


    • Anonyymi

      Teet kuten itselle parhaalta tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe