Kirjoita yksi kiva juttu kaivatustasi

Anonyymi-ap

Vain yksi.......

195

3648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras

• Anonyymi

En koska sen omii ihan väärät täällä eivätkä ole kovin kivoja välttämättä.

• Anonyymi

mies

• Anonyymi

😘😘😘

• Anonyymi

Haisee hyvältä.

• Anonyymi

Tarkat silmät.

• Anonyymi

Joo yhellä naisella on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo yhellä naisella on.

perustele

• Anonyymi

näkee lävitsesi?

• Anonyymi

Ei mulle. Terv. puolisokea.

• Anonyymi

Emmie kehtaa😄

• Anonyymi

Kehtaat sie!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaat sie!

Emmää kaikkien kuullen kehtaa😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmää kaikkien kuullen kehtaa😊

Voi ku oot ujo😊🤗

• Anonyymi

Ois ollut hyvä huumori ja kohtaaminen 😄 mutta joo ...

• Anonyymi

Kaveri.

• Anonyymi

Ei tuu mieleen mitään

• Anonyymi

Hän on hyvin herkkä pohjimmiltaan

• Anonyymi

Hänkin on 😔 Hyviä unia ✨️

• Anonyymi

Et osaa tulkita ihmistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa tulkita ihmistä

Osaanpas. Tunnen hänet ja olen nähnyt sen puolen hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaanpas. Tunnen hänet ja olen nähnyt sen puolen hänestä.

Juu tottakai. Kyllähän E-mies on toki kaikista herkin. Peittää vain herkkyyttään sillä muiden jatkuvalla arvostelulla ja alas painamisella. Toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu tottakai. Kyllähän E-mies on toki kaikista herkin. Peittää vain herkkyyttään sillä muiden jatkuvalla arvostelulla ja alas painamisella. Toki.

Kenestähän puhut. 🤔

• Anonyymi

EVVK

• Anonyymi

Sai mut nauramaan, sai mut tuntemaan, sai mut pienesti sieltä laukeemaan

• Anonyymi

sitten hävisi?

• Anonyymi

Hymy,kohteliaS

• Anonyymi

Ihminen joka ei ole olemassa ei käyttäydy noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen joka ei ole olemassa ei käyttäydy noin.

Okei,ei näytä itsestäänselvyys olevan😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei,ei näytä itsestäänselvyys olevan😅

Kato kun ihminen ei ole olemassa, olemassa oleminen ihmisenä on mahdotonta.

• Anonyymi

Sellainen pikku detsku

• Anonyymi

Ei oo kaivattu varsinaisesti, vaan kiinnostuksen kohde. Mutta mennäänpäs sitten asiaan, tällä naisella on aivan älyttömän nätin väriset silmät. Niistä tulee sellainen pilvetön kesätaivas mieleen, kun ovat sellaiset sopivan vaalean siniset.

• Anonyymi

Slmien väri ruskea tais olla jos oikei muistan yhdellä ainakin muide silmiin en ole sillai kiinnittäny huomiota ettäkö olisin silmien väriä edes ajatellu

• Anonyymi kirjoitti:

Slmien väri ruskea tais olla jos oikei muistan yhdellä ainakin muide silmiin en ole sillai kiinnittäny huomiota ettäkö olisin silmien väriä edes ajatellu

Ruskeat silmät kiinnittää aina huomion, kun ovat kohtuu harvinaiset. Suurin osa on jotain harmaan eri sävyjä, mitä ei ollenkaan sillai huomaa. Taivaan siniset on toiset, mitkä jää mieleen.
        Mutta ruskeat silmät ja nöpönenä on oikeen 😍

🐻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oo ruskeat silmät mulla. Ruskeat silmät on muutenkin niin rumia omasta mielestä, sellaiset sieluttomat kuopat vaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä oo ruskeat silmät mulla. Ruskeat silmät on muutenkin niin rumia omasta mielestä, sellaiset sieluttomat kuopat vaan.

No mikä vika ruskeissa on? Voi herranjestas, silmät kuin silmät, kunhan näkee eteensä. Kaikissa väreissä olevat silmät ovat kauniit, sielun peili kun ovat. Vihreät ja ruskeat ovat omat lempparit. 😊

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No mikä vika ruskeissa on? Voi herranjestas, silmät kuin silmät, kunhan näkee eteensä. Kaikissa väreissä olevat silmät ovat kauniit, sielun peili kun ovat. Vihreät ja ruskeat ovat omat lempparit. 😊

Ruskea vaan ei oo mun mielestä nätti väri. Pitääkö sitä sen tarkemmin olla selittämässä? Ehkä 3 kertaa ikinä nähnyt sellaiset ruskeat silmät, mistä ei tuu mieleen sieluton kuoppa. Yleensä ruskeat silmät on todella sieluttomat ja niistä tulee itelle mieleen lähinnä muurahaisten silmät.

Sinisistä silmistä tulee mieleen taivas, tai meri, harmaasta puolipilvinen taivas, oikeasti kunnolla vihreitä silmiä en oo ikinä nähnyt myöskään, mutta ruskeista vaan ei tuu mieleen mitään hyvää itelle.

Muutenkin kun ajattelet, niin tyyliin 90% koko maailman väestöstä on ruskeat silmät.

• Anonyymi

Musikaalinen

• Anonyymi

🎼🩷🎵

• Anonyymi

on samaa mieltä monesta asiasta ❤️

• Anonyymi

Sydämellinen 🥰🤗

• Anonyymi

Saa minut tuntemaan... ❤️

• Anonyymi

Mitä vihaa surua rakkautta inhoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kaikki ei hengaa samanlaisessa helvetin temppelissä ku sä? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivisuutta, iloa, jaksamista, tykkäämistä. Hän on ihana ihminen, ja varmaan vielä enemmän jos tuntisi paremmin. ❤️

• Anonyymi

Miehellä on sydän paikallaan.

• Anonyymi

No jos ei ois ni tuskin olis hengis

• Hei rakas 🥰, kiitos aivan ihanasta viestistä 🙏 vaikutat myös aika sydämmeliseltä naiselta 💖 rakastan sinua paljon olet ollut mielessäni 💕 minun on sinua ikävä 💔 kaipaan sinua aivan mielettömän paljon 😢 olisi mukava joskus tavata laita ihmeessa viestiä jos siltä tuntuu 😊 oikein siunattua valoisaa ja aurinkoista kevättalvea just sulle rakas ystäväiseni 💗

• Anonyymi

Ruma läski

• Anonyymi

Pienet rinnat 🤣

• Anonyymi

Tykkään nam!

• Anonyymi

Ihana taskuraketti mikä potkii perseelle ja sulattaa miehisen kuoreni ja johon Rakastunut aivan satasella... On varmaan asioita/tapahtumia meidän jokaisen elämässä...Mutta tämä Ravistaa aivan liikaa. Koskaan en ole tuntenut vastaavaa tunnetta kenenkään Naiseen... Pelkään ja Rukoilen. Ulkokuoreni on aivan muuta kuin luulisi... Olen herkkä rakastava mies joka ei koskaan toivo kenellekään pahaa vaan kaikille hyvää ja Rakkautta... Sinulle Nainen

• Anonyymi

joskus toivoin kaikille hyvää, en enää, sen jälkeen mitä minulle on tehty. joskus annoin hyvää en enää, joskus puhuin kaikista hyvää, en enää. enkä tahdo miestä joka ei pidä puoliani ja haluaa hyvää kaikille vaikka minun henkeni ja elämäni kustannuksella. teitte mitä teitte. ottaa koville, mutta ei se mitää, en enää tahdo sinua, tarvitsen ihmisen joka pitää puoliani ja tuo porukan poissa jotta saan elää kunnolla ja, rauhassa eikä tarvitse enää sietää tuommoista paskaa. mies vihaa heitä puolestani vaikka ei kosta, mutta vihaa sitä mitä minulle tehtiin. ja noita ihmisiä, muu ei käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joskus toivoin kaikille hyvää, en enää, sen jälkeen mitä minulle on tehty. joskus annoin hyvää en enää, joskus puhuin kaikista hyvää, en enää. enkä tahdo miestä joka ei pidä puoliani ja haluaa hyvää kaikille vaikka minun henkeni ja elämäni kustannuksella. teitte mitä teitte. ottaa koville, mutta ei se mitää, en enää tahdo sinua, tarvitsen ihmisen joka pitää puoliani ja tuo porukan poissa jotta saan elää kunnolla ja, rauhassa eikä tarvitse enää sietää tuommoista paskaa. mies vihaa heitä puolestani vaikka ei kosta, mutta vihaa sitä mitä minulle tehtiin. ja noita ihmisiä, muu ei käy.

siitä en tingi, meidän välit noihin on me nyt lopullisesti, ja he ovat pelkkää saastaa, heidän kanssaan ei ole tekemisissä ja heitä vältellään. tämä koskee minua puolisoani ja lähimpiä ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siitä en tingi, meidän välit noihin on me nyt lopullisesti, ja he ovat pelkkää saastaa, heidän kanssaan ei ole tekemisissä ja heitä vältellään. tämä koskee minua puolisoani ja lähimpiä ystäviä.

yksikään lähipiiri kuuluva ei siedä tuota "syömistouhua". ei mitään lisättävää eikä keskusteltavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksikään lähipiiri kuuluva ei siedä tuota "syömistouhua". ei mitään lisättävää eikä keskusteltavaa.

tee valintasi, ja pysy kaukana jos et tuohon pysty. noita asioita ei pitäisi edes vaatia ne pitäisi tulla automaattisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tee valintasi, ja pysy kaukana jos et tuohon pysty. noita asioita ei pitäisi edes vaatia ne pitäisi tulla automaattisesti.

yksikin joka haluaa väkisin olla minä ja syödä ja alistaa ja tuhota voi häipyä helvettiin elämästäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksikin joka haluaa väkisin olla minä ja syödä ja alistaa ja tuhota voi häipyä helvettiin elämästäni.

Mistäs nyt kenkä puristaa?

• Anonyymi

Kukaan ei halunnut kuulla sinusta. Miksi mies puhut vain itsestäsi aina

• Anonyymi

missäpäin tälläinen nainen, suunnilleen?

• Anonyymi

Kai olet tietoin että abreu on parisuhteessa sen yhden lumilautailijan kanssa ymmärtääkseni ei ole lehdissä ainakaan ollu muistaakseni mitään kirjoituksia että olis eronneet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksestasi päätellen kaipa otit huomioon että sun olis kannattanu valita paremmin seurasi jossa olet aikaasi viettänyt itse en miehenä ainakaan asiaan puuttus millään tapaa on nääs olemassa sanonta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

• Anonyymi

Tämä oli aikamoinen tunnepläjäys, ihanasti kirjoitettu. Oletko suhteessa tämän naisen kanssa?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos tästä. Omituista kuinka jokin voi vaikuttaa näin paljon mielialaan. Joskus nämä saa aikaan hymyn, ilon sun muun, nyt ikävän, surun, haikeaa kaipauksen.

• Anonyymi

Ääni

• Anonyymi

Kuulee harhoja, Vastaa olemattomalle on psykiatrisen hoidon tarpeessa.

• Anonyymi

Entä jos sillä on monipersoona ja ne juttelevat keskenään? Tai se kuulee telepaattisesti ja vastaa ääneen sille telepatiakaverilleen?

• Anonyymi

Jos vain yksi: seksikäs peppu. Itseäni vanhemmalla, tutulla naisella.

• Anonyymi

Persekkö sulle vaan merkkaa?

• Anonyymi

Naisena voin todeta, että ei kiinnosta piirun vertaa miehet, jotka tuon nostavat "kivana juttuna" esiin. Pinnallista. Iljettävää. Kakaramaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sellainen. Yhden jos vaan mainitsee. Muutakin ihanaa hänessä on...

• Anonyymi

Noita olen nähny moniakin mu niihi yleensä ensimmäisenä kiinnitän huomion et mulle ihan lähinnä maisema jota tykkään katella naisen peppu pylly takapuoli takalisto perse ahteri millä kaikilla nimillä sitä ny si kutsutaankin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä korvien välissä on on se ainoa mikä merkkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena voin todeta, että ei kiinnosta piirun vertaa miehet, jotka tuon nostavat "kivana juttuna" esiin. Pinnallista. Iljettävää. Kakaramaista.

Voi kun kauniisti jeesustelet itte kattelet ihan yhtälailla miesten perseitä vatsalihaksia tai heidän lihaksiaan yleensäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaista miestä Ole olemassakaan josta tykkäisin

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eipä sitä kukaan sun puolestas kanna et parempi kun opettelet taakkas kantaan harteillas ihaa ite kuinka paljon mahtuu pieneen hiaseen piraattituotteita

• Anonyymi

Tuttu tyyppi oli jo ennalta mutta se oli maailman paras ihan tyhjästä tempaistu syliin kaappaus ja rakastuin sillä sekunnilla siihen ihmiseen ihan pohjattomasti.

• Anonyymi

Nykyäaikana tuosta voi saada nääs jo syytteen seksuaalisestahäirinnästä pitäs osata kahtua et on helposti antava nainen kyseessä et vois noin tehdä usei si taas semmosia kutsutaan (jakorasiaksi) mu mitä turhaan sitä kiinnittää huomiota omaan käytökseensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyäaikana tuosta voi saada nääs jo syytteen seksuaalisestahäirinnästä pitäs osata kahtua et on helposti antava nainen kyseessä et vois noin tehdä usei si taas semmosia kutsutaan (jakorasiaksi) mu mitä turhaan sitä kiinnittää huomiota omaan käytökseensä

Impa nimitykset kerrassaan.
        Miksikä miehiä sanotaan jotka on joka ämmän kanssa sängyssä ?
        Kas kun nyt ei eletä mitään 1940 lukua, sillä nainen tänään elää omilla ehdoillaan kuten miehet ovat eläneet aina. Joten jätä nuo lapselliset nimityksesi
        naisista.
        Ei enää aleta miehelle ilmaiseksi piiaksi, vaan Eletään ihan miten halutaan.
        Siinä sulle jakorasiaa, tasosi ei varmaan Ole kovinkaan korkealla jutustasi päätellen. Sellainen Mies on usein yksin

• Anonyymi

hyvällä huumorintajulla varustettu

• Anonyymi

Mitäs jos onkin sairas että kiero huumorintaju montako naista mahtas olla jotka semmottista miestä jaksas kahtua päivääkään kauempaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs jos onkin sairas että kiero huumorintaju montako naista mahtas olla jotka semmottista miestä jaksas kahtua päivääkään kauempaa

Kun on tarpeeksi kiero huumori ei sitä edes tajua joten rauha säilyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooh, kyllä joku jaksais 😈

• Anonyymi

Mysteeri.

• Anonyymi

Mystery man?

• Anonyymi

Niin, ehkä johtuu siitä, että en vain halua ymmärtää todellisuutta.

• Anonyymi

Joka ainoa ihminenhän on mysteeri jos ei tähän edes vaivaudu tutustumaan mu mitä sitä turhaan tutustumaan eikö se ole helpompaa vai naida ni tartti opetella tunteitaan edes hallitsemaan

• Anonyymi

Miehellä on ihanan lempeät silmät.

• Anonyymi

Onneks mul on kuulemma jokseenkin julmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks mul on kuulemma jokseenkin julmat

Vaikka suurin osa olis sitä mieltä niin ei kaikki. Vastasin vaan kuin jollekin koska sopi siihen.

• Anonyymi

Minulla naisella on väsyneet silmät.Pinnallisena mietin jo luomien korjausleikkausta.

• Anonyymi

En vaan jaksa enää. Palstaväsymys jo.

• Anonyymi

eipä minua ole kukaan puolustanut tai auttanut 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆välillä luulin mutta erehdyin😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆ei mitään hyvää sanottavaa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🫡😆🫡🫡😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆voin lätästä vähän terävämpää imua 😆😆😆😆😆😆😆😆 jos irtosi hyvää muille 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kunnolla turpaan ja hakkauksia ja alistamista, muiden hyväksi 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

Välillä luuöit niin? Edelleen kyllä, jollekin ainakin sanoisin noin

• Anonyymi

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆ajattelin antaa kaikille ihan sitä samaa mitä ootte antanut 😆😆😆😆😆😗😆😆😗😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆nytkin sisässä on pesä 😆😆😆😆😆😆😆😆🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣🫣😗😗😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆voidaan låtöstö kovaan kovaa tunteella 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆irtoisiko vähän kivaa muille 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

Olipa kerran lihava ja tyhmä siiderivalas, joka tuli järkiinsä, nosti ahterinsa sohvalta ja meni TÖIHIN. Eli onnellisena elämänsä loppuun asti.

• Anonyymi

Tuohan on ihan väärin. Surullisinta mitä voi käydä on mennä suoraan työelämästä hautaan.

• Anonyymi

joka kerrasta kostetaan ja "hakataan" takaisin. montako päivää on vuodessa ja montako vuotta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆jos ei tykkää ei voi mitään 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆minä tykkään ja nyt on tunnetta kaikille 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kohta vedetään taas vähän raivoa päähänne kun vituttaa 😆😆😆🤔🤔😆😆🤔🤔😆🤔🤔😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆voitte sitten vähän päästellä ulos kaikkea 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️mitäs jos nyt näyttäisitte vähän hyvää puolta ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ sympatiaa otetaan koko ajan pois ja tekonne on kaikki julkisia 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆mennään kohti liveä 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 ja jokaisen teon teette itse livenä ja netissä ja joka paikassa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆❤️😆😆❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗

• Anonyymi

😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗Susanna sinua odotellaan nyt kertomaan muiden kanssa vähän juttuja ja käyttäytymään paremmin 😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗eikä vähän sellaista asennetta ja halua auttaa muita ja antaa itsestä 😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗kamu taisi mennä 😗😗😗😗😗😗😗🤐😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗 tiedän tunteen 😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗🤐😗😗mutta me voidaan ottaa koirapaikka 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆mitäs muuta teiltä irtoaisi 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆harmi että otatte tämän noin😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆onko vaikea pysyä kasassa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆ehkä se on vain hulluutta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆kaikista tärkeintä on terveys 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️rakkaudella ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘❤️😘😘😘❤️❤️❤️😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️halu tehdä hyvää ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️kalu hyvään kuntoonn❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ei kiinnosta niinkään tuo minkä mainitset hyvään kuntoon, tiedät sen kyllä. Rakkaudella ❤

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️impotenttouys voi viedä masennukseen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️sinun jälkeesi ei tee mieli❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️joten ei sinunkaan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️monille mies häpeää että ei seiso ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️hyvää se tekee ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ritarit joilla ei seissyt vuosiin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ei kannata hakata tai käyttää kalua väärin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️moni hehku ja sussu voi itkeä ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️löytää hellyys ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆pehmeys tekee hyvää kovuuden jälkeen 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• Sivusta vaan semmosta, että onko kaikki varmasti hyvin? 🤔🙄

🐻

• Anonyymi

Laittaa mustan jätesäkin pöytäliinaksi...

• Anonyymi

Onko käyny mielessä, että SINUN ilmaisutapasi voi herättää Kiinnostusta

• Anonyymi

Hyvä huumorintaju

• Anonyymi

teki paluun 😍❣️

• Anonyymi

Sauna

• Anonyymi

Kissamies on

• Anonyymi

Kissamiehet on parhaita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissamiehet on parhaita!

😼😸😘

• Anonyymi

Tykkään vähän isommista kaksijalkaisista kissoista. Tarkoitan tietysti ja vain, katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissamiehet on parhaita!

Ja kissanaisEt 🐈🥰

• Anonyymi

Olen liian ujo ja hankala. Parempi kun en vihjaile mitään. Nainen voi vielä luulla että minusta on johonkin.

• Anonyymi

Voi kyllä sinusta olisi varmasti ❤

• Anonyymi

Miksi kirjoittaisin kun täällä vaan nämä potiIaat pilkkaisi ja vääntelisi sitäkin juttua.

• Anonyymi

Potilaat? Mielenkiintoista kyllä tuo.

• Anonyymi

Pieni ja hento ote😅

• Anonyymi

Emme osanneet arvostaa meidän pientä kaunista tarinaa.

• Anonyymi

Tai ehkä sinä et osannut? Toisen ajatuksiahan et voi tietää.

• Anonyymi

Oletko yksinkertainen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä sinä et osannut? Toisen ajatuksiahan et voi tietää.

20 vuoden aikana ehkä jotain jo osas ja kaikkea ei täällä kerrota. Hyvä kuitenkin, että sinä olet osannut ja tiedät toisten ajatukset. Miksi kuitenkin olet yksin vaikka olet täydellinen.

• Anonyymi

kauniin laulun sanoista pätkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko yksinkertainen ?

Miksi syyttelet muita kurjasta elämästäsi? Ota yksisarvinen itteäs niskasta kiinni kun oot ns menestyksen teologi. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

20 vuoden aikana ehkä jotain jo osas ja kaikkea ei täällä kerrota. Hyvä kuitenkin, että sinä olet osannut ja tiedät toisten ajatukset. Miksi kuitenkin olet yksin vaikka olet täydellinen.

Täydellisellä on oikeus olla kranttu.

• Anonyymi

Pitäs kai kaivata jotakuta mu yks yrittää kätkeä omaa mustasukkaisuuttaan yrittämällä tehdä musta mustasukkasta omalla tavalla kiva jollain tapaa sairasta kuitee mu johtunee epävarmuudesta itseluottamuksen puutteesta kokemattomuudesta ihmissuhteissa syitä voi olla monia

• Anonyymi

jatka lausetta

• Anonyymi

Tätäkö täällä kysyttiin? Etkö sä osaa raasu lukea? Mitä jos veisit ton angstin muualle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätäkö täällä kysyttiin? Etkö sä osaa raasu lukea? Mitä jos veisit ton angstin muualle?

Lue aloitus niin ei tarvi kysellä mitä kysyttiin.

• Anonyymi

Hyvin arvattu.

• Anonyymi

perse

• Anonyymi

Kun pelkäsi niin paljon pöpöjä että levitteli hotellihoneessakin mustan jätesäkin sohvalle johon istui, samoin auton jalkatilaan johon kassinsa laittoi...

• Anonyymi

Minä olisin tuosta tehnyt jo vahvemman tulkinnan

• Anonyymi

Selvisit sentään palstalle kirjoittamaan tämän 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvisit sentään palstalle kirjoittamaan tämän 😂😂😂

Saahan sitä ikävöidä🥰

• Anonyymi

Minä lähtisin äkkiä jos toinen alkaisi levitellä jätesäkkiä sohvalle. Hui!

• Anonyymi

Ei tullut mieleenkään, että ehkä se ajatteli tekevänsä sinulle jotain ja peitteli jälkiään? Onneksi selvisit hengissä.

• Anonyymi

Täällä ei oo sit mikään multa, paitsi nyt tämä, ja jos nyt mua täällä haluaisit morkata, niin voit lopettaa ennenkuin aloitkaan. Se eilinen selänkääntö ei liittynyt millään tavalla sinuun, no, toistemme selät tunnetaan. En kai minä ole tuo "huonokäytöksinen". Hyvää jatkoa kuitenkin.

• Anonyymi

Olet vaan jotenkin niin reppana minähäiriösi kanssa.

• Anonyymi

Hän pitää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä ❤️

• Anonyymi

Kiitos K! 🤩🤩

• Anonyymi

Kuka kyseessä?

• Anonyymi

Ihana rauhallinen mies, rakastettava.

• Anonyymi

Tarkat tummat silmät naisella!

• Anonyymi

Voisin kirjoittaa sata. Söpölle miehelle.
      Huumori ja älykkyys nyt ekana tulee mieleen ❣️

• Anonyymi

Samat sanat ❤️

• Anonyymi

Kyllä monesta kirjoituksesta huomaa, että ihmisillä on paha olla ja todella ikävä.
      Se tekee kirjoituksista ilkeitä ja kiusaavia. Onneksi itsellä on asiat suht hyvin
      eikä tarvitse ola ilkeä.

• Anonyymi

Niin, sehän on päivänselvää että ihminen joka voi hyvin ja on onnellinen ei laske mieleensä negatiivisia ajatuksia, joista ne pahat sanat ja kirjoitukset syntyvät. Onnellinen ihminen ei ikinä sanoisi kenestäkään pahaa.
        Voi kun kaikki tämän ymmärtäisivät, eivätkä noteeraisi negatiivia, koska sillä saavat riipakseen mielenterveyspotilaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sehän on päivänselvää että ihminen joka voi hyvin ja on onnellinen ei laske mieleensä negatiivisia ajatuksia, joista ne pahat sanat ja kirjoitukset syntyvät. Onnellinen ihminen ei ikinä sanoisi kenestäkään pahaa.
        Voi kun kaikki tämän ymmärtäisivät, eivätkä noteeraisi negatiivia, koska sillä saavat riipakseen mielenterveyspotilaan.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Voi miten tietämätön olet

• Anonyymi

Enpä usko, että noilla pahimmilla tapauksilla on oikeasti ikävä. Muita ongelmia kyllä on, ja sitä pahaa oloa, epävarmuutta ja kenties jonkinlaista häpeää omasta itsestään tai statuksestaan, jota pitää jotenkin yrittää vaimentaa kohtelemalla muita huonosti.

• Anonyymi

Ihana ääni saa juoksemaan pitkin seiniä. Tietää tämän kyllä selvästi itsekin❣️

• Anonyymi

Se on tiedossa.

• Anonyymi

M-rja. Ihastuttava.

• Anonyymi

Minä olen kuin pikkulapsi ilman häntä. Tekisi mieli vaan itkeä ja tiedän että jos se nainen halaisi ja silittäisi niin itku loppuisi. Anteeksi nainen. Mieheltä.

• Anonyymi

Tiedän kyllä rakas kun olet. 💕

• Anonyymi

Herätti ihania tunteita, joita en ole koskaan ennen kokenut.

• Anonyymi

Herätti? Eikö enää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herätti? Eikö enää?

Imperfekti, koska ei enää. Jäljellä on ahdistunut lamaantunut olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imperfekti, koska ei enää. Jäljellä on ahdistunut lamaantunut olo.

No voi, mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi, mitä tapahtui?

Se mikä aika monelle täällä. Vain toinen osapuolista oli kiinnostunut muuten kuin kaverina.

• Anonyymi

Marja,Mirja vai Merja?

• Anonyymi

Mirjaa täällä ainakin on joskus huudeltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mirjaa täällä ainakin on joskus huudeltu.

ja Merjaa

• Anonyymi

Erittäin fiksu ihminen.
      sivust

• Anonyymi

Juoksen seinille myös Sinua ajatellessa

• Anonyymi

Tänään seinä potki minut takaisin... Mutta voitan tuon portin varmasti... Olet ihana ja jatkan matkaani mielellään kanssasi loppuun asti E

• Anonyymi

Hän on upea aikuinen nainen! Lämminsydänminen, fiksu vaalea nainen kaupungin läpi virtaavan joen läheltä.

• Anonyymi

Melko iso kaupunki. Toisen oma, mutta sydänmessäni aina.

• Anonyymi

Vaaleat on aina viksuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melko iso kaupunki. Toisen oma, mutta sydänmessäni aina.

Mitäs tiedät jos hän haluaisi olla sinun, itse tiedän yhden ihmisen joka tunsi ainakin joskus vetoa minuun, ja haluaisin olla hänen kanssa loput ajasta, mitä on käytettävissä.

• Anonyymi

Paskoo

• Anonyymi

Amme. viinilasit, vaahto, lempi.

• Anonyymi

Laita sinne viinilasiin viiniä eikä kylpyvettä, niin vaahtoaa vähemmän.

• Anonyymi

Ja jos kaksi ihmistä menee yhtä aikaa kylpyammeeseen muualla kuin elokuvissa, niin siellä saa olla vettä noin 5 litraa tai kaikki valuu reunojen yli lattialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos kaksi ihmistä menee yhtä aikaa kylpyammeeseen muualla kuin elokuvissa, niin siellä saa olla vettä noin 5 litraa tai kaikki valuu reunojen yli lattialle.

🤨 Aika rasvakkaita ihmisiä tarttee olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, että riippuu kylpyammeen koosta.

• Anonyymi

Iloisuus, positiivinen elämän asenne, koko olemus❤️

• Anonyymi

Onko m naiselle tämä 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko m naiselle tämä 🤩

Ei ole vaan T❤️

• Anonyymi

Ystävä.

• Anonyymi

😃👌🤝

• Anonyymi

Vain,,yksi,, you are my ,,only one,,meni aika ,,vanhaksi,,

• Anonyymi

Onko täällä Mirjoja, Merjoja, Marjoja?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hänen silmät ehdottamasti ja varsinkin kun hän tähtisilmillään katsoo minua niin...

• Anonyymi

Sylissä.

• Anonyymi

Null reference error

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe