Apua kaivataan

Anonyymi-ap

Olen pitkästä aikaa tavannut mukavan naisen. Meillä on hauskaa yhdessä, arvot ja tulevaisuuden haaveet on samanlaiset. Ongelmana on kuitenkin se, että en tunne samanlaista seksuaalista viehtäysvoimaa kuin joihinkin naisiin kenen kanssa minulla on aiemmin ollut säätöä.
Minulla ei ole kokemusta ns tervestä ja turvallisesta parisuhteesta, vaan aiemmat ihastukseni ovat olleet joko varattuja, heteroita ja lisäksi minulla on takana yksi hyvin epätasas-arvoinen ja riitainen suhde. Mietin että herättikö himoni näissä suhteissa nimenomaan tuo saavuttamattomuus, mahdoton rakkaus yms skenaariot ja nyt kun mahdollisesti minulla olisi ensimmäistä kertaa tilaisuus kokea turvallinen ja tasavertainen suhde niin juoksenkin karkuun ja pelkään sitoutumista niin paljon, että sen takia en koe niin suurta haluakaan..
Pitäisikö minun katsoa tämä kortti ja uskoa että halut vielä heräävät vai ajatella että joskus vielä löydän jonkun joka vie samantien jalat alta..?

24

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa pidemmällä ajalla. Vetovoima voi syntyä kun tutustutte paremmin ja vietätte enemmän aikaa yhdessä. Ellei, niin jäätte ystäviksi. En ymmärrä miksi pitäisi heti päättää kummasta on kyse.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­y­m­­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Vakka kantensa valitsee. Ehkäpä te ette ole pari toisillenne. Mitä sinä tarvitset vetovoimaan? Tuleeko riittävä jännitys, jota vetovoimaan tarvitaan epävakausuudesta? Mitenköhän mukava nainen kokee sinut?

      • Anonyymi

        Ap täällä, tätä itsekin mietin. Olen koko elämäni kiinnostunut aina vain itseäni vanhemmista naisista, tämä ko nainen on minua kuitenkin hieman nuorempi, mietin että kuinkahan paljon se vaikuttaa.
        Toisaalta hän on myös hyvin paljon kaltaiseni: rauhallinen ja kiltti. Aiemmat ihastukseni ovat olleet täysin päinvastaisia: hyvin nollasta sataan kiihtyviä, ailahtelevaisia ja sitä kautta on tullut myös paljon konflikteja, mutta onko sitä kautta tullut myös vetovoima?
        Eli ollaanko vaan liian samankaltaisia tämän naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap täällä, tätä itsekin mietin. Olen koko elämäni kiinnostunut aina vain itseäni vanhemmista naisista, tämä ko nainen on minua kuitenkin hieman nuorempi, mietin että kuinkahan paljon se vaikuttaa.
        Toisaalta hän on myös hyvin paljon kaltaiseni: rauhallinen ja kiltti. Aiemmat ihastukseni ovat olleet täysin päinvastaisia: hyvin nollasta sataan kiihtyviä, ailahtelevaisia ja sitä kautta on tullut myös paljon konflikteja, mutta onko sitä kautta tullut myös vetovoima?
        Eli ollaanko vaan liian samankaltaisia tämän naisen kanssa?

        Jatkan vielä edelliseen, että toisaalta nämä suhteet joissa intohimo oli ei sitten paljon muuta ollutkaan, vaan lähinnä ahdistusta ja epätietoisuutta, salailua, valehtelua. Että en kyllä sellaistakaan elämää halua. Sen takia tätä onkin niin vaikea miettiä kun tuntuu että vaihtoehtona on joko ns turvallinen, mutta vähemmän intohimoinen suhde, tai sitten intohimoinen suhde, joka ei taas todennäköisesti muilla mittapuilla kestäisi ja lisäksi aiheuttaisi ahdistusta. Kuitenkin intohimo tuntuu tosi tärkeältä osalta suhdetta, enkä siitäkään haluaisi luopua.
        Tai ehkä kaikki nämä naiset ovat olleet vääriä ihmisiä minulle..
        Tai sitten vain nyt lopetan tämän analysoinnin ja alan elää niinkuin joku sanoi 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä edelliseen, että toisaalta nämä suhteet joissa intohimo oli ei sitten paljon muuta ollutkaan, vaan lähinnä ahdistusta ja epätietoisuutta, salailua, valehtelua. Että en kyllä sellaistakaan elämää halua. Sen takia tätä onkin niin vaikea miettiä kun tuntuu että vaihtoehtona on joko ns turvallinen, mutta vähemmän intohimoinen suhde, tai sitten intohimoinen suhde, joka ei taas todennäköisesti muilla mittapuilla kestäisi ja lisäksi aiheuttaisi ahdistusta. Kuitenkin intohimo tuntuu tosi tärkeältä osalta suhdetta, enkä siitäkään haluaisi luopua.
        Tai ehkä kaikki nämä naiset ovat olleet vääriä ihmisiä minulle..
        Tai sitten vain nyt lopetan tämän analysoinnin ja alan elää niinkuin joku sanoi 😅

        Henkinen yhteys on edellytys rakkaussuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä edelliseen, että toisaalta nämä suhteet joissa intohimo oli ei sitten paljon muuta ollutkaan, vaan lähinnä ahdistusta ja epätietoisuutta, salailua, valehtelua. Että en kyllä sellaistakaan elämää halua. Sen takia tätä onkin niin vaikea miettiä kun tuntuu että vaihtoehtona on joko ns turvallinen, mutta vähemmän intohimoinen suhde, tai sitten intohimoinen suhde, joka ei taas todennäköisesti muilla mittapuilla kestäisi ja lisäksi aiheuttaisi ahdistusta. Kuitenkin intohimo tuntuu tosi tärkeältä osalta suhdetta, enkä siitäkään haluaisi luopua.
        Tai ehkä kaikki nämä naiset ovat olleet vääriä ihmisiä minulle..
        Tai sitten vain nyt lopetan tämän analysoinnin ja alan elää niinkuin joku sanoi 😅

        Miten epävakaa suhde on intohimoisempi kuin tavallinen vakaa suhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten epävakaa suhde on intohimoisempi kuin tavallinen vakaa suhde?

        Ehkä sellainen jatkuva riitely, erolla uhkailu, useat erot ja yhteenpaluut toivat niin paljon tunteita laidasta laitaan, vihasta rakkauteen että suhde oli sen takia niin intohimoinen. Toisaalta eihän sellaisen päälle mitään kestävää rakenneta. Se oli sellainen "elokuva-rakkaus" mutta silti pelottaa voinko kokea sellaista himoa enää koskaan tai kenenkään muun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä edelliseen, että toisaalta nämä suhteet joissa intohimo oli ei sitten paljon muuta ollutkaan, vaan lähinnä ahdistusta ja epätietoisuutta, salailua, valehtelua. Että en kyllä sellaistakaan elämää halua. Sen takia tätä onkin niin vaikea miettiä kun tuntuu että vaihtoehtona on joko ns turvallinen, mutta vähemmän intohimoinen suhde, tai sitten intohimoinen suhde, joka ei taas todennäköisesti muilla mittapuilla kestäisi ja lisäksi aiheuttaisi ahdistusta. Kuitenkin intohimo tuntuu tosi tärkeältä osalta suhdetta, enkä siitäkään haluaisi luopua.
        Tai ehkä kaikki nämä naiset ovat olleet vääriä ihmisiä minulle..
        Tai sitten vain nyt lopetan tämän analysoinnin ja alan elää niinkuin joku sanoi 😅

        Myrskyisissä suhteissa intohimo kuoleentuu muun paskan takia. Yhtään omaa kiintymys mallia miettimättä toistaa helposti menneitä virheitä. Intohimo syntyy riittävästä erilaisuudesta ja saman kaltaisuudesta myös. Voi olla, että olette liian saman kaltaisia tai sitten olet tehnyt hätiköidyn johtopääätöksen. Etsi mikä naisessa on mielenkiintoista ja miten voisitte saada väliinne lisää jännitystä. Mitä mieltä nainen mahtaa asiasta olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sellainen jatkuva riitely, erolla uhkailu, useat erot ja yhteenpaluut toivat niin paljon tunteita laidasta laitaan, vihasta rakkauteen että suhde oli sen takia niin intohimoinen. Toisaalta eihän sellaisen päälle mitään kestävää rakenneta. Se oli sellainen "elokuva-rakkaus" mutta silti pelottaa voinko kokea sellaista himoa enää koskaan tai kenenkään muun kanssa.

        En osaisi kuvitella, että palaisin yhteen jos olen jo kerran eronnut. Puhumattakaan edestakaisin seilaamisesta. Miten kenenkään psyyke kestää moista, entä käytännön asiat kuten asuntolaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaisi kuvitella, että palaisin yhteen jos olen jo kerran eronnut. Puhumattakaan edestakaisin seilaamisesta. Miten kenenkään psyyke kestää moista, entä käytännön asiat kuten asuntolaina?

        Ei sitä kestäkään. Oma mielenterveys kärsi ja kesti vuosia toipua erosta. Silti jollain tavalla rakastan häntä edelleen, vaikka nyt ymmärränkin että meitä ei vaan ollut tarkoitettu yhteen


    • Anonyymi

      Lopeta analysointi ja ala elää. Kyllä se siitä ajan kanssa selviää. Oot vaan 😊

    • Katso ihmeessä tämä kortti, että tuleeko mitään. Henkinen yhteys ja samanlaiset arvot ovat suhteelle jo hyvä alku, ehkä se intohimo tulee suhteeseen ajan myötä. Niinhän sitä sanotaan, että hiljaa hyvä tulee.

    • Anonyymi

      Onko teillä jo ollut seksiä? Jos ei ole ollut, niin anna itsellesi mahdollisuus yllättyä ja vaikka on ollut, niin tutustukaa rauhassa. Älä nyt ihmeessä päästä menemään täysipäistä naista, ei niitä joka oksalla kasva.

      • Anonyymi

        Tämä. Nimenomaan jos löytyy joku täyspäinen nainen, niin on onnenpotku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Nimenomaan jos löytyy joku täyspäinen nainen, niin on onnenpotku.

        Kyllä heitä on. Muutamasta kokemusta, ero tuli muista syistä.


      • Anonyymi

        Ei ole ollut seksiä, ainoastaan suutelua ja hipsuttelua. (Se tuntui hyvältä, mutta ei sillä tavalla tajunnanräjäyttävältä kuin joidenkin kanssa) Yleensä naissuhteissani tässä kohtaa (ollaan tavattu nyt 2 kertaa) on jo aina ollut seksiä ja sen takia tilanne hämmentääkin minua, miksi en nyt koe samanlaista vastustamatonta himoa häntä kohtaan että seksiä olisi jo ollut.
        Mutta juurikin tämä, että en haluaisi päästää täispäistä naista menemään, koska hän todella vaikuttaa sellaiselta, eikä tässä sellaisia kyllä likaa ole näkynyt!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut seksiä, ainoastaan suutelua ja hipsuttelua. (Se tuntui hyvältä, mutta ei sillä tavalla tajunnanräjäyttävältä kuin joidenkin kanssa) Yleensä naissuhteissani tässä kohtaa (ollaan tavattu nyt 2 kertaa) on jo aina ollut seksiä ja sen takia tilanne hämmentääkin minua, miksi en nyt koe samanlaista vastustamatonta himoa häntä kohtaan että seksiä olisi jo ollut.
        Mutta juurikin tämä, että en haluaisi päästää täispäistä naista menemään, koska hän todella vaikuttaa sellaiselta, eikä tässä sellaisia kyllä likaa ole näkynyt!!

        Mikä kiire sulla on? Olette tavanneet vasta kaksi kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kiire sulla on? Olette tavanneet vasta kaksi kertaa.

        Ei sinällään olekaan kiire, mutta kuten jo aiemmin sanoin hämmentää se että aina aikaisemmissa naissuhteissani hommat on edenneet nopeammin ja omat halut on ollut kokoajan olemassa. Nyt kuitenkin paljon laimempana ja sen takia tämä tilanne ahdistaakin, että onko huono merkki vai voiko sitä vaan itsekin tuntuea näin eri tavalla eri ihmisten kohdalla ja silti lopputulos voisi olla onnistunut?


    • Anonyymi

      Jos henkinen yhteys ja muut kuten arvot kohtaa, yhdessä viihtyy niin sanoisin, että vain hullu murehtii seksiä. Opettele rakastamaan ihmisen hienoja puolia, niin loppu sujuu sen myötä aikanaan. Seksi edellä saa ehkä himonsa tyydytettyä, mutta tunnepuoli laahaa aina perässä. Itse valitsisin mielummin tunteet, kun himon.

      Jasu

      • Anonyymi

        Jos en väärin muista olet itse jumissa seksittömässä kämppisliitossa miehen kanssa ja haaveilet naisista lesbopalstalla. Neuvojasi voinee kyseenalaistaa.

        Fyysistä vetoa tarvitaan myös, se ei välttämättä vain lähde käyntiin opettelulla. Aikamoista toiveajattelua. Osa naisista viehättää, osa ei, osaa arvostaa ystävinä paljonkin, mutta seksuaalista virettä ei koskaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos en väärin muista olet itse jumissa seksittömässä kämppisliitossa miehen kanssa ja haaveilet naisista lesbopalstalla. Neuvojasi voinee kyseenalaistaa.

        Fyysistä vetoa tarvitaan myös, se ei välttämättä vain lähde käyntiin opettelulla. Aikamoista toiveajattelua. Osa naisista viehättää, osa ei, osaa arvostaa ystävinä paljonkin, mutta seksuaalista virettä ei koskaan tule.

        Tämä kyllä tiedetään kenen kommentti, vaikkei olekaan nimimerkkiä. Arvosteleva, toisen yläpuolella ja kärkäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kyllä tiedetään kenen kommentti, vaikkei olekaan nimimerkkiä. Arvosteleva, toisen yläpuolella ja kärkäs.

        Onko sulla kristallipallo, kun näytät tietävän kenen kommentti? Voi olla kenen vaan, enkä lähtis arvuuttelemaan ketään. En tykkää, että mennään henk.kohta asioihin kommenteissa ketään vastaan, mutta totuuden siemen tuossa oli, että vaikka henkisesti natsais, mutta sitä seksuaalista vetovoimaa ei vaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos en väärin muista olet itse jumissa seksittömässä kämppisliitossa miehen kanssa ja haaveilet naisista lesbopalstalla. Neuvojasi voinee kyseenalaistaa.

        Fyysistä vetoa tarvitaan myös, se ei välttämättä vain lähde käyntiin opettelulla. Aikamoista toiveajattelua. Osa naisista viehättää, osa ei, osaa arvostaa ystävinä paljonkin, mutta seksuaalista virettä ei koskaan tule.

        Ei meistä kaikki kaipaa seksuaalista virettä, se syntyy vasta tunteista ja tuntemisesta.

        Jasu


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe