ja herkän sielun kovan kuoren alla.
Siinä hetkessä hän kosketti
minua henkisesti tavalla,
jota kukaan muu ei ole tehnyt.
En viittaa aiempiin aloituksiin.
Näin hänessä potentiaalia...
61
1515
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on mahtanut kovettaa? Naisen vai miehen?
- Anonyymi
Kuule sama koneeeseen käy sekä katkoja että hiomalaikka
- Anonyymi
Elämä kovettaa varmasti herkimmänkin sielun. Huonoja kokemuksia, ihmissuhteita, hylkäämistä, rakkaudettomuutta. Mitä nyt kenellekin tulee eteen.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sama koneeeseen käy sekä katkoja että hiomalaikka
Joten ymmärrä pientä rälläkkää🫶
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18267263
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eräs nainen pääsi mun kuoren alle mutta yritin näytellä toisin.
- Anonyymi
On se hyvä, että on viranomaisia
Pysäyttävät ees jonkun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysäyttävät ees jonkunNe on nuo kotietsinnät aika ikäviä juttuja. Kuinka moni putoaa ätmin mukana jäädään jännäämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysäyttävät ees jonkunPitikö tämäkin aloitus tulla pilaamaan noilla teidän ätmi-jutuilla? Eihän tänne voi kirjoittaa enää mitään.
Ap. - Anonyymi
Toiset ihmiset vain koskettavat tullessaan ja mennessään.
Ap. - Anonyymi
Tietysti, jos niin hyvä tuuri käy ja on kaikki tähdet kohdallaan.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti, jos niin hyvä tuuri käy ja on kaikki tähdet kohdallaan.
Ap.Tästä on taas poistettu välistä kommentti, kuten aina.
Ap. - Anonyymi
Nimenomaan yritit. Ikävää, että niin teit, se sai mut tunteen itseni täysin arvottomaksi, joten kiitos vaan ja hyvää jatkoa.
Otat varmaan sitten sen naisen puolisoksi, joka saa sut tunteen itsesi oikeasti kovaksi koska ei sun kuortasi läpäise ja saat jatkaa pohjatonta yksinäisyyttäsi rauhassa👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset ihmiset vain koskettavat tullessaan ja mennessään.
Ap.Minä pelkään että tämä kyseinen nainen teki pesän mieleni syövereihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pelkään että tämä kyseinen nainen teki pesän mieleni syövereihin.
Ai, no ei kai sellaista kannata pelätä?
Miksi pelkäät?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan yritit. Ikävää, että niin teit, se sai mut tunteen itseni täysin arvottomaksi, joten kiitos vaan ja hyvää jatkoa.
Otat varmaan sitten sen naisen puolisoksi, joka saa sut tunteen itsesi oikeasti kovaksi koska ei sun kuortasi läpäise ja saat jatkaa pohjatonta yksinäisyyttäsi rauhassa👍Hänenkin käytöksessä oli vikaa, ei vain ymmärrä miltä se mulle näytti.
No mutta en mä ota puolisoa ollenkaan. Maks. kevyt lapseton parisuhde jossa kummatkin asuu omissa asunnoissaan. Aika on ajanut muiden järjestelyiden ohi nykymaailmassa.
-Siv. - Anonyymi
Tiedän että ne projektit ynnä muut on huijausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänenkin käytöksessä oli vikaa, ei vain ymmärrä miltä se mulle näytti.
No mutta en mä ota puolisoa ollenkaan. Maks. kevyt lapseton parisuhde jossa kummatkin asuu omissa asunnoissaan. Aika on ajanut muiden järjestelyiden ohi nykymaailmassa.
-Siv.Uskon, että oli. Minäkään en ota enää puolisoa, keskityn muihin asioihin nyt kun tämä aspekti elämästäni on täysin loppuunkäsitelty.
Elämä tarjosi parastaan, muttei huolittu ottaa, kun pikkuasiat oli merkityksellisempiä kun isot ja sanon tämän ketään syyllistämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että oli. Minäkään en ota enää puolisoa, keskityn muihin asioihin nyt kun tämä aspekti elämästäni on täysin loppuunkäsitelty.
Elämä tarjosi parastaan, muttei huolittu ottaa, kun pikkuasiat oli merkityksellisempiä kun isot ja sanon tämän ketään syyllistämättä.No tämä varmaan kannattaa teidän selvittää jossain toisessa aloituksessa?
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä varmaan kannattaa teidän selvittää jossain toisessa aloituksessa?
Ap.Niin vai pitäisikö se selvittää ihan irl kasvotusten. Siinä on toki vaara, että asia oikeasti järjestyisi ja voisi lopettaa haavemaailmassa elämisen ja tämän palstan käytön..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otat varmaan sitten sen naisen puolisoksi, joka saa sut tunteen itsesi oikeasti kovaksi koska ei sun kuortasi läpäise ja saat jatkaa pohjatonta yksinäisyyttäsi rauhassa👍No miksi et sanonut hänelle mitään? Teit itse siinä ison virheen. Kommunikaatio on avain tuppisuut
- Anonyymi
Oot saanu jakaa
Herkän hetken jonkun kanssa.
Kaunista ja koskettavaa parhainmillaan
Naiselta Sivusta- Anonyymi
Niin olen saanut. Olen onnellinen edes siitä hetkestä minkä sain.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Henkinen yhteys ei välttämättä katkea koskaan vaikka vaikuttaisi sille joskus, jos jää kesken jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap.Siis täh? Ootko pannu jotain teiniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen yhteys ei välttämättä katkea koskaan vaikka vaikuttaisi sille joskus, jos jää kesken jotain.
Tuo on aivan totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täh? Ootko pannu jotain teiniä?
En harrasta pnemista.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täh? Ootko pannu jotain teiniä?
Ei ole varmaa mitään rimaa, mitä et vois alittaa👍 Jatka samaan malliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen yhteys ei välttämättä katkea koskaan vaikka vaikuttaisi sille joskus, jos jää kesken jotain.
Kyllä monesti kuule katkeaa, mies monologin ja usean feikkidialogin keskellä eli AP
- Anonyymi
Kuka kosketti sinua henkisesti?
- Anonyymi
Minä ..
Nainen Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ..
Nainen SivustaMies kosketti minua henkisesti.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies kosketti minua henkisesti.
Ap.Kirkossa, ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkossa, ?
Asianmukaisempaa pitää alttaria kotona, jossa kristallikiviä sekä suitsuketta ja tuohusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkossa, ?
Tekispä mieli sanoa jotain, mutta äh, en jaksa mitään verkkokalastusta nyt. Mulle riittää, että saan joskus haaveilla saaliista, koska "Ajat ei oo lihavii, mut oon aina valmiina uimaan kohti unelmii.."
🧲
Ap.
- Anonyymi
Aikamoinen yksinpuhuja tuo Ap, krähääjäjäjää.
- Anonyymi
Ihan miten vain...
Ap. - Anonyymi
Niin sinäkin sivusta juontaja et ole apmiestä kummempi jupisija perintöprinssi
- Anonyymi
Se on ihana asia!
- Anonyymi
No onhan se. 😊
Ap.
- Anonyymi
Voisi olla kuin minun aloitukseni ❤️
- Anonyymi
No niin. Ei mua haittaa, vaikka törötät siinä. :)
Ap.
- Anonyymi
Bimboo.
- Anonyymi
Aloittaja on mies ja sä itkisit onnesta kun itket ”tappiostakin” per se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on mies ja sä itkisit onnesta kun itket ”tappiostakin” per se
Juntit aina tota vanhaa
- Anonyymi
No sekin vielä..
Ap.
- Anonyymi
Muhun aina iskenyt pehmomiehet. En ole ikinä tykännyt koviksista.
- Anonyymi
Sama. Mutta ei se vielä tarkoita, että niitä tunteita olisi molemminpuolin. Paljon muutakin tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Mutta ei se vielä tarkoita, että niitä tunteita olisi molemminpuolin. Paljon muutakin tarvitaan.
Siis täh. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis täh. 😂
Sä et kyllä älyllä loista kun yrität olls trollaavan miehen feikkivuoropuheluissa nokkela
- Anonyymi
Minäkin tykkään pehmiksistä.🍦
Ap.
- Anonyymi
Tuntomerkkejä miehestä?
- Anonyymi
Tulikin jo tuossa ylhäällä jotain.
Ap.
- Anonyymi
Uutiset tulloooo
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
no mut nyt teitä vähän "hakataan ja vainotaan" saatte takaisin omaa toimintaanne ja julkisesti ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆vähän tunnetta 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Tuo ilmoituksesi koetaan uhkana, sillä asia mitä ilmoitat on yksityinen, eikä läskipää keksinyt muualle kertoa kaikissa rusinoissaan murheitansa.
Ei mitään hätää, minä ymmärrän jo käytännöstä aiheesi, vaan tämä jätkä, jos jätkä lennättää pääsi, hetkeä ennen syntymääsi, ettäs tietää vähäsen läskimammutti ryystää siellä, vaikka ripulivaipastansa, niin.
Rauhallisesti, turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=ei4gXzTIqJQ&pp=ygUPc29ubmUgcmFtbXN0ZWlu- Anonyymi
No sekin vielä. 😶
Ap.
Hei Rakas 🤗 aivan ihana nähdä sinut täällä 🥰 minulla on todella ikävä sinua 💔😥 olet todella herkkä sydämmellinen nainen rakastan sinua yli kaiken 💖 en voisi elää ilman sinua 😭 olen täällä juuri sinua varten 💕 olet elämäni ainoa ja viimeinen toivo 💔 oikein valoisaa ja siunattua kevättalvea 😇 ja paljon haleja sulle 💝🤗
- Anonyymi
Jos olisit hän niin olisi kiva nähdä. Olisitkohan hän? Mietin tekisitkö tuollaisen aloituksen. Et voi. Voit. Ei voi tietää. Miksi noin? No hyvää päivän jatkoa. 🤗❤
- Anonyymi
Juuri näin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1832482- 1201973
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611642Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101