Mistä Beagle ?

koiruus

Moi mistä löytäisin beaglen pennun? kun tahtoo olla vähän tiukassa tuo löytäminen ku keltaisessa pörssissä ja muisssa vastaavissa ole myynnissä ei tarvitsisi olla välttämättä edes papereita ! ja kun ei tuolla osto ja myynti palstalla tullut oikein ilmoituksia.

10

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

mun narttu saa ehkä pentuja, yhen kerran onnistuivat tekemään asioita( meidän narttu ja uros beagle)
      Että meiltä saattaisi saada pennun, se ei ole ihan varmaa vielä se näkee kuun lopussa tai sitten ei.
      Ettei kannata elätellä toiveita vielä.

• sun

laitathan sitten tietoa tänne, jos koirasi saa pentuja..

• minä

Käyppä kattomassa noita sivuja:

http://kotisivu.mtv3.fi/skilosmas/

Juuri viime viikolla kirjoittivat minulle että viisi pientä pentua näkyvissä kun olivat emän vieneet lääkäriin.
      Hyväntuntunen kennel, ollaan oltu yhteyksissä mahdollisista pennuista viime talvesta asti. Itse tosin päätin kuitenkin ottaa mäyräkoiran, joka tulee muutaman viikon päästä.

Ei niin kauheasti kannata metsästää näitä ostaa ja myy-palstoja (kauppaavat vaikka mitä), laita vaikka googleen haku beagle kennel, löytyy paljon eri kenneleitä. Sitten löytyy koirat.comista ja kennelliitto.fi:stä.
      Sitten on beaglein oma sivu:
      http://www.beaglejarjesto.fi/

Toivottavasti löydät!

• Japi

Riippuu myös mihin tarkoitukseen beaglea hankit. Nyt kun on tapahtunut vähän kahtiajakoa ns. näyttelybeagleihin ja metsästyspuolen beagleihin.. On kenneleitä missä keskitytään jalostamaan ajotaitoisia koiria ja toisinpäin. Kyselemällä ja soittamalla pentu löytyy. Ja hyvää kannattaa odottaa!:)

• winterpegasos

Metsästys- ja kalastuslehdissä on aika usein beaglejen myynti-ilmoituksia. Kokeile myös jotain koiralehteä. Itse olen ainakin nähnyt nimenomaan metsästys-ja kalastuslehden sivuilla ilmoituksia. Etsi myös koirat.comista kenneleitä.

• anskuli

GOOGLE->SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ->EKA LINKKI->NAPSAUTA KOIRAN KUVAA->PENTULISTA->NÄET ONKO PENTUJA MYYNNISSÄ!

• dreeveriä

metsästyskoirana...

• Maiju Elina

Oletko saanut hommattua itsellesi beaglen? Itse saatan joutua luopumaan omasta pennusta piakkoin niin ajattelin että kiinnostaisiko sinua 15 viikkoa vanha suloinen beaglen pentu.Hyväluonteinen ja seurallinen.Ei ole käytetty vielä metässä mutta se on ajavista vanhemmista. Mailaa jos kiinnostaa.

• koiruus

on jo löytynyt se on pieni 16 viikkoinen poika

• gadri

Oletko saanut beaglellesi jo kodin? vastaa mailiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3877
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3687
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      40
      2203
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2169
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1133
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe