Moi mistä löytäisin beaglen pennun? kun tahtoo olla vähän tiukassa tuo löytäminen ku keltaisessa pörssissä ja muisssa vastaavissa ole myynnissä ei tarvitsisi olla välttämättä edes papereita ! ja kun ei tuolla osto ja myynti palstalla tullut oikein ilmoituksia.
Mistä Beagle ?
10
1527
Vastaukset
- joo
mun narttu saa ehkä pentuja, yhen kerran onnistuivat tekemään asioita( meidän narttu ja uros beagle)
Että meiltä saattaisi saada pennun, se ei ole ihan varmaa vielä se näkee kuun lopussa tai sitten ei.
Ettei kannata elätellä toiveita vielä.- sun
laitathan sitten tietoa tänne, jos koirasi saa pentuja..
- minä
Käyppä kattomassa noita sivuja:
http://kotisivu.mtv3.fi/skilosmas/
Juuri viime viikolla kirjoittivat minulle että viisi pientä pentua näkyvissä kun olivat emän vieneet lääkäriin.
Hyväntuntunen kennel, ollaan oltu yhteyksissä mahdollisista pennuista viime talvesta asti. Itse tosin päätin kuitenkin ottaa mäyräkoiran, joka tulee muutaman viikon päästä.
Ei niin kauheasti kannata metsästää näitä ostaa ja myy-palstoja (kauppaavat vaikka mitä), laita vaikka googleen haku beagle kennel, löytyy paljon eri kenneleitä. Sitten löytyy koirat.comista ja kennelliitto.fi:stä.
Sitten on beaglein oma sivu:
http://www.beaglejarjesto.fi/
Toivottavasti löydät! - Japi
Riippuu myös mihin tarkoitukseen beaglea hankit. Nyt kun on tapahtunut vähän kahtiajakoa ns. näyttelybeagleihin ja metsästyspuolen beagleihin.. On kenneleitä missä keskitytään jalostamaan ajotaitoisia koiria ja toisinpäin. Kyselemällä ja soittamalla pentu löytyy. Ja hyvää kannattaa odottaa!:)
- winterpegasos
Metsästys- ja kalastuslehdissä on aika usein beaglejen myynti-ilmoituksia. Kokeile myös jotain koiralehteä. Itse olen ainakin nähnyt nimenomaan metsästys-ja kalastuslehden sivuilla ilmoituksia. Etsi myös koirat.comista kenneleitä.
- anskuli
GOOGLE->SUOMEN BEAGLEJÄRJESTÖ->EKA LINKKI->NAPSAUTA KOIRAN KUVAA->PENTULISTA->NÄET ONKO PENTUJA MYYNNISSÄ!
- dreeveriä
metsästyskoirana...
- Maiju Elina
Oletko saanut hommattua itsellesi beaglen? Itse saatan joutua luopumaan omasta pennusta piakkoin niin ajattelin että kiinnostaisiko sinua 15 viikkoa vanha suloinen beaglen pentu.Hyväluonteinen ja seurallinen.Ei ole käytetty vielä metässä mutta se on ajavista vanhemmista. Mailaa jos kiinnostaa.
- koiruus
on jo löytynyt se on pieni 16 viikkoinen poika
- gadri
Oletko saanut beaglellesi jo kodin? vastaa mailiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008