Tietääkö kukaan, voiko Bidee suihkun liittää wc-pöntön vesijohtoon. Haaroitus on jo olemassa. Olen tietoinen, että johdossa on vain kylmää vettä. Lähinnä kysymys on siitä, voiko suihkuletku on koko ajan paineen alainen?
Bidee suihkun asennus wc-pöntön vesiliittymään
11
846
Vastaukset
- Anonyymi
Älä kytke suoraan paineelliseen. Letku ja kahva ei kestä vesijohtopainetta pitlään. Bide hanan vaihtoventtiili toimii siten että bideletkuun aiheutuu vain juoksevan veden paine.
Vesi tulee joko bide suihkusta tai hanan juoksuputkesta riippuen painetaanko bidekahvan painiketta.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18267423
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos asentaa sulun ennen suihkua ja sulkee sen aina käytön jälkeen niin bide ei ole paineellisessa tilassa.
- Anonyymi
Unohtuu ennemmin tai myöhemmin - ai mistäkö tiedän... Pitää laittaa sellaisen suihkupää, jossa ei ole painiketta ja sulku putkeen, siis ennen letkua..
Jos jää paineelliseksi, niin ehkä teräspunosletku ja siihen sulku letkun ja suihkupään väliin. En tosin tiedä olisiko sekään määräysten mukainen...
Ainakaan tavallinen suihkuletku ja bide kahva eivät saa jäädä paineelliseksi. Tulee vahinko satavarmasti.
- Anonyymi
On siinä bideletkussa silloin vesijohtopaine kun ei paina suihkukahvan painiketta, ja edelleen jos unohtaa vielä laittaa sen sulun kiinni. Bidesuihku-kahvoissa on tunnetusti huonot tiivisteet kun normikäytössäkin tapaavat vuotaa vettä käsille.
- Anonyymi
Tietenkin laskee suihkuletkusta paineen pois kun on ensin sulkenut veden tulon.
Jos unohtaa tankata auton niin voi jäädä tielle kun bensa loppuu jne.
- Anonyymi
Niitä ei ole tehty sitä varten. Tästä ja monesta syystä olisi hyvä jättää putkityöt ammattilaiselle.
- Anonyymi
Tässä ei kukaan ole ilmoittanut tekevänsä mitään itse vaan on pohdittu mikä on ehkä mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei kukaan ole ilmoittanut tekevänsä mitään itse vaan on pohdittu mikä on ehkä mahdollista.
No jos hiukan ajattelisit itse niin huomaisit että bidee on muovia ja toimii hanan kautta. Pitääkö selittää vielä lisää?
Tietenkin voit laittaa wc-linjaan haaran ja hanan ja siihen bidee kytkennän. Mutta se ei vastaa hyvää asennustapaa. Ensinnäkin perse palelee kylmällä vedellä pestessä ja on vuotovaara jos liitokseen jää paine. Eli hana pitäisi olla automaattisesti sulkeutuva. Varmasti sellaisen löydät jos tarpeeksi haet mutta mikään hyvä ratkaisu se ei ole siltikään.
- Anonyymi
Yleensä wc-tilassa on lavuaari ja hana lähistöllä. Siitä voi jatkaa vaikka pintavetona putket lähelle pönttöä ja liittää bide-suihkun siihen. Onnistunee?
- Anonyymi
Letku repeää myös kenties.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887