Ainoastaan yksi selvisi itärajan yli Suomen puolelle

Anonyymi-ap

Luvaton kulkija tuli eilen 12. 3. 2024 Suomen itärajan yli yksin Suomen puolelle. Tulija oli kylmissään, väsynyt ja kärsi ilmeisesti hypotermiasta.
Se, oliko tulija lähtenyt yksin rajanylitykseen vai oliko heitä alkujaan ollut kenties useampi, jäänee hämärän varjoon, emmekä saa koskaan tietää tätä. Rajaeudun metsä on synkkä.

17

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tätä luvatonta kulkijaa voi haastatella?

      • Anonyymi

        Kuali


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­y­m­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18267424

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ompa tietenkin lumessa ja pakkasessa rämpiminen, lumien sulaessa mikä kesällä kävellä kun karjalan käki kukkuu kukkuu. Venäläiset rajavartijat opastaa tuosta kun menet olet kohta suomen puolella saat lämpimän aterian, sauna sitten puhtaitten lakanoitten väliin kylläisenä.

    • Anonyymi

      Mene haastattelemaan?
      Ymmärtäisitkö, mitä sanoisi?
      Beng
      Et.

      • Anonyymi

        Tulkkeja ja käännöspalveluja kyllä on saatavilla.


      • Anonyymi

        Menisit sitten itse haastattelemaan, kun annat ymmärtää että sinä osaisit ja ymmärtäisit tuon tulijan kieltä. Se vaan että jos kyseinen rajan ylittäjä on viety turvasäilöön, ei sitä välttämättä edes pääsisi haastattelemaa. Voisit toki yrittää ängetä sinne hasttattelemaan mutta silloin rajavarijat voisi heittää sutkin sinne turvasäilöön. Se taas ei olisi yhtään huono idea. D


    • Anonyymi

      Kannettiinko matkalaukku tällä kertaa?

      • Anonyymi

        Pankkikortti ojennettiin ja vietiin hotelliin.


    • Anonyymi

      Työttömät persut vartioimaan rajaa. Ovat siten mielipuuhassaan.

      • Anonyymi

        Työttömät vihervassarit rajaseudun metsiin etsimään ja ohjailemaan rajan yli sinne eksyneitä pakolaisia. Paljon evästä, lämmintä juotavaa ja lämmintä vaatetta mukanaan. Mielellään kantotuolitkin mukana, ettei vieraitten tarvitse hangessa kahlata.


      • Anonyymi

        Afrikan pakulaiset sinne Venäjän puolelle.


    • Anonyymi

      Kaukopartiossa sodan aikaan oli rajan ylittäminen vaarallista, hengissä selvisin siitäkin.

      • Anonyymi

        Enoni oli hiihtäjänä valittu kaukopartioryhmään. Hyväkuntoisena osallistui mm. Puijon hiihtokisoihin.
        Olivat sodan jälkeen tunnettuja kansainvälisiä kisoja.

        Penskoina kuunneltiin näitä Pekka Tiilikaisen selostamina.
        Sähköt tulivat taloomme vasta kun olin suorittanut asevelvollisuuden v. 1958.
        Hurskis.


    • Anonyymi

      Ensin kourallinen höökipillereitä suihin ja tulta päin.

      • Anonyymi

        Näin se kuulemma meni sotahommissa. Maanpuolustajat saatiin pelottomiksi vahvojen lääkkeitten avulla.
        Liekö Pervitin ollut yksi näistä huumelääkkeistä.

        Ite olin vielä pentu kun sota loppus, mutta kiinnostuin rauhan tultua. Joku osa soltuista tuli siviiliin vahvasti lääkeriippuvaisena.

        Kylällä kerrottiin sotainvaliideista, jotka eivät osanneet nukkua ilman turvallista humalatilaa. Tiesin, että maalaislääkärit kirjoittivat pirtureseptejäkin näille sodassa alkoholisteituneille ex-sotureille.


    • Anonyymi

      sekin tulija kylmissään lähti heti takas Venäjälle

      sille annettiin polkupyörän tilalle
      tila pyörä auto
      lykättiin liikkeelle ja sinne se hävisi Siperian suuntaan ei kukaan nähnyt enää
      sen jälkeen eikä sitä etsittykään

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe